Ik weet dat ik vertelde dat ik niet een koffer met kleren meekreeg maar direct een kartonnen doos en toen begon jij een oneerlijke strijd aan te gaan door te roepen over een bepaald soort auto waarvan we de naam hier niet meer noemenquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:07 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het eind van het verhaal ging over een bepaald soort auto en daar laat ik het maar bij![]()
Ships, je hebt weer gelijk, de dranknevel hing erg boven mijn hoofd die nachtquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik weet dat ik vertelde dat ik niet een koffer met kleren meekreeg maar direct een kartonnen doos en toen begon jij een oneerlijke strijd aan te gaan door te roepen over een bepaald soort auto waarvan we de naam hier niet meer noemen
* versabommie wipt nog maar eens een dop van een flesje hertog janquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:13 schreef SuperMOM het volgende:
Dus ik ben verplicht om wakker te blijven om de ontknoping mee te maken?![]()
*schenkt nog maar eens een roseetje in*
Neu, we gaan echt niet allemaal onze posts deleten vannacht.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:13 schreef SuperMOM het volgende:
Ik had al zo'n vermoeden dat jij thuis geen krat Amstel hebt staan.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
* versabommie wipt nog maar eens een dop van een flesje hertog jan![]()
Lekkerquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:13 schreef SuperMOM het volgende:
*schenkt nog maar eens een roseetje in*
Volgens mij is Snaptnix nog bezigquote:
inferieur dropwater is da toch ?quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden dat jij thuis geen krat Amstel hebt staan.
Het is helemaal voor jouquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:20 schreef Wickedangel het volgende:
OepsDan ga ik nu stemmen, of is er nog iemand vóór mij?
leuke sigquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:20 schreef Wickedangel het volgende:
OepsDan ga ik nu stemmen, of is er nog iemand vóór mij?
quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:18 schreef Snaptnix het volgende:
Lastige stem deze keer zoveel leuke gezellige mensen. Harde strijders, met humor ddorspekte mensen, grote monden die het verdienen om door te gaan....
cuall ++ onze notaris heeft zich zo overwerkt voor dit spel dat ze er zeker tot het laatst bij hoort te zijn. Daarbij denkt ze ook nog eens erg goed aan de inwendige mens.
* Snaptnix geeft cuall nog maar eens een portje erbij om rustig naar de finale toe te werken.
Ik zal je lief vinden.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:12 schreef demins het volgende:
[..]
Wil je mij liefhebben tot de dood er op volgt?
Wat is daarop uw antwoord?
En nou wordt het pas echt spannend!
![]()
Lijkt me heerlijk, dan laat ik het bier maar staan vanavondquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:24 schreef SuperMOM het volgende:
Thanksss Gert (schenkt er wederom 1 in) enne Kribbet, maak jij eerst die witte wijn van de kaasfondue op, krijg je van mij daarna een roseetje oke?
![]()
Mijn vuisten zullen geregeld de tafel gaan rakenquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:18 schreef Snaptnix het volgende:
Lastige stem deze keer zoveel leuke gezellige mensen. Harde strijders, met humor ddorspekte mensen, grote monden die het verdienen om door te gaan....
Kribbet ++ Deze beste jongen, onze off-topic koning, kan wel een verzetje gebruiken. Zoals hij al aangaf kan hij thuis niet met de vuist op tafel slaan. Laat hem dat dus maar in de finale gaan doen.
Ik wilde alleen maar nuecken...quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:26 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ik zal je lief vinden.![]()
Maar ga me niet binden.
De liefste maatjes zullen we blijven.
Ookal wil je me wel eens horens dol drijven.
Na BB zullen onze wegen waarschijnlijk scheiden.
En zal je niet laten leiden.![]()
Vrienden voor t leven![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |