Als zij iets zegt hoor ik gewoon: Blaablabblablalbbbblllaa...quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:19 schreef Wup het volgende:
jezus Ingrid probeer eens te articuleren
quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hierna zijn ze echt weer allemaal vriendinnetjes
Dat zou ik niet begrijpen. Dit is een uitgelezen kans om gewoon eerlijk te zeggen wat ze vinden. Dus als ze het nu nog niet doen is dat echt diep triest!quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:20 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nou als nath met dido praat en chantal en ingrid zullen we hun echte mening horen.
Met 1 kleine nuance, het is niet echt dat ik Lieske afstotelijk vind, integendeel zelfs, maar ik ik word wel gestoord van de hoeveelheid pedo's fanatieke Lieske cappers hier ja,quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:07 schreef F4iTH het volgende:
Ik doe wel mee hoor. We gaan een anti-Lieske-caps-front vormen en starten met het verspreiden van flyers met daarop: walg jij ook van die melkfles-caps waarmee je wordt doodgegooid door een paar fokkers? Sluit je aan en maak kans op een seksweekendje met Dido, de ware beauty zonder kilo's make-up"
Ideetje?![]()
Lieske en Nathalie zwijgen om niemand op de tenen te trappen. Die kleppen straks wel op de slaapkamer.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:20 schreef melke het volgende:
Arme Lieske, dit vind ze duidelijk niet leuk
Dan moet Dido daar keihard tegenin gaan, maar dat doet ze dus niet. Dan zal het toch wel kloppen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:22 schreef Peter6000 het volgende:
Nu is Chantal wel ff onredelijk. Dat ze het storend vindt dat Dido de DBK nodig heeft om een gesprek open te breken.
En dat 'gaat het goed nu' in de badkamer van Dido, leek me wel een poging van haar, die Chantal dan weer misinterpreteerde.
Ik vind haar ook zeker niet afstotelijk.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:23 schreef Pinball het volgende:
[..]
Met 1 kleine nuance, het is niet echt dat ik Lieske afstotelijk vind, integendeel zelfs, maar ik ik word wel gestoord van de hoeveelheid pedo's fanatieke Lieske cappers hier ja,
Die wijven zijn veel te schijnheilig voor een echt gesprek.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zou ik niet begrijpen. Dit is een uitgelezen kans om gewoon eerlijk te zeggen wat ze vinden. Dus als ze het nu nog niet doen is dat echt diep triest!
Het gaat tussen Dido en Chantal hè. De meest close vriendinnen, Nathalie en Ingrid, bemoeien zich er een beetje mee. Lieske denkt 'laat maar lullen'.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:20 schreef melke het volgende:
Arme Lieske, dit vind ze duidelijk niet leuk
Die bemoeien zich er verstandig niet meequote:Op zaterdag 19 november 2005 20:23 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Lieske en Nathalie zwijgen om niemand op de tenen te trappen. Die kleppen straks wel op de slaapkamer.
Heel verstandig, idd.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:24 schreef Aventura het volgende:
Ik zou ook niks zeggen als ik Lieske was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |