Nou ik vind Lieske niet laf, maar ik kan me wel voorstellen dat ze zich wel 2x bedenkt na die reactie de vorige keer van Dido.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:32 schreef farceman het volgende:
Is toch van de gekke dat Lies dido niet meer durft te nomineren vanwege de heftige reaktie daarop , wat een laf wijf
quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:34 schreef Isabeau het volgende:
Ik begrijp even niet waarom ik geen streams meer kan zien
M'n vriend heeft op allerlei weblogs filmpjes zitten kijken en sindsdien doen de streams het niet meer
Zo te lezen is het juist interessant.
Heb je de pc al even opnieuw opgestart? Wil wel eens helpen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:34 schreef Isabeau het volgende:
M'n vriend heeft op allerlei weblogs filmpjes zitten kijken en sindsdien doen de streams het niet meer
Hoe bedoel je dit? Denk je niet dat Lieske op Roel is gaan stemmen omdat ze niet meer op Dido durfde?quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:35 schreef sleepy1958 het volgende:
lieske geeft dido nu wel gelijk hoor. ze wil voorkomen dat er al te heftige reacties
loskomen door een onverwachte nominatie. heeft ze deze week prima gedaan met
roel. dit is precies dido's punt van de hele discussie. Chantal is muisstil ineens.
hahaquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:37 schreef sleepy1958 het volgende:
en wat valt me ineens op. ik hoor en zie J. al een uurtje of zo niet. wat een verademing.
Niet zo slachtoffer spelen scanman, nergens voor nodig. Ik weet dat jij (en ik ook trouwens) in de begindagen wel eens een cap weghaalde als er weer eens 3 dezelfde onder elkaar stonden, maar tegenwoordig heeft iedereen het te druk met nieuwe caps plaatsen om daarnaar te kijken lijkt het wel.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:31 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb de caps even geteld op deze 2 pagina's, maar het wordt me nu hopelijk niet kwalijk genomen als ik weer een Lieske capture plaats.
[afbeelding]
Ik doe een pogingquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:36 schreef Anitra het volgende:
Maar mijn vriend roept verkeerde codec.
wmv codec in tikken op google en dan vind je de oplossing zegt hij
Dit lukt misschien wel?quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:34 schreef Isabeau het volgende:
Gewoon te jong en te onervaren voor dit spel. En daar (ook van Dido) worden anderen (Joost/Roel) slachtoffer van.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:32 schreef farceman het volgende:
Is toch van de gekke dat Lies dido niet meer durft te nomineren vanwege de heftige reaktie daarop , wat een laf wijf
alleen jammer dat het niet haar gedachten maar die van chantal zijnquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:40 schreef cuall het volgende:
Zo Ingrid durft nu wel heel goed haar gedachten te verwoorden, zij vat de manier van doen van Dido op als gemeen en met de opzet om iemand pijn te doen
Misschien deels, maar de band met Dido is ook stukken verbeterd na de vorige nominatieronde.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:37 schreef melke het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dit? Denk je niet dat Lieske op Roel is gaan stemmen omdat ze niet meer op Dido durfde?
Waarschijnlijk heeft je vriendje een andere codec geinstaleerd toen hij de filmpjes aan het bekijken was roept mijn vriendje.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:39 schreef Isabeau het volgende:
Ik snap er niet veel van, allerlei vage links. Hoezo kan doe codec dan zomaar veranderen??
Onzin, dit heeft totaal niks met leeftijd te maken.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:39 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Gewoon te jong en te onervaren voor dit spel. En daar (ook van Dido) worden anderen (Joost/Roel) slachtoffer van.
Kunnen ze niet beide hetzelfde denken?quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:40 schreef Wup het volgende:
[..]
alleen jammer dat het niet haar gedachten maar die van chantal zijn
Omg, nóg een....quote:
Dat is dus wat is noem bang en laf. En daar zijn andere mensen(roel) nu slachtoffer vanquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:36 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou ik vind Lieske niet laf, maar ik kan me wel voorstellen dat ze zich wel 2x bedenkt na die reactie de vorige keer van Dido.
Dat kun dus niet. Maar heb je de pc al weer opnieuw opgestart?quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:39 schreef Isabeau het volgende:
Ik snap er niet veel van, allerlei vage links. Hoezo kan doe codec dan zomaar veranderen??
ja dat doet Ingrid bij voorkeur, eerst was ze met Menno 'wij' en nu met Chantal is ook weer constant 'ons'quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:42 schreef scanman01 het volgende:
Kunnen ze niet beide hetzelfde denken?
Die van jou is al half af.quote:
Die codec kan alleen veranderen als je vriend voor het afspelen van die andere filmpjes een andere codec geinstalleerd heeft. Dus misschien kan je in je processen kijken of er iets op de achtergrond blijven hangen (en die sluiten) en anders pc ff rebooten zoals scan zei.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:39 schreef Isabeau het volgende:
Kan ik best inkomen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:40 schreef cuall het volgende:
Zo Ingrid durft nu wel heel goed haar gedachten te verwoorden, zij vat de manier van doen van Dido op als gemeen en met de opzet om iemand pijn te doen
Zeker weten. Lieske is tot nu toe nog een wat de weinigen geweest die haar mondje wel degelijk tegen de persoon zelf durft te roeren als haar iets niet aanstaat. Dat ze geen ruzie wil met mensen waar ze absoluut geen hekel aan heeft kan ik wel heel goed begrijpen. Maar als haar iets niet aanstaat, zegt ze het heus wel. Ze pakte Joost die avond ook meteen aan en zo zijn er meer voorbeelden. De anderen waren dan in de tuin gaan zitten roddelen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:40 schreef sleepy1958 het volgende:
is zie lieske echt niet als een meisje dan niets durft. begin haar eigenlijk steeds
meer te waarderen. als ze dido weer wilde gaan nomineren had ze haar er echt
wel op aangesproken.
En de hamvraag: vind je dat leuk of juist jammer?quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:44 schreef Peter6000 het volgende:
Nu het gesprek zo neigt te eindigen, geloof ik niet dat Dido en Chantal qua gevoel nader tot elkaar zijn gekomen.
Hooguit wat meer wederzijds begrip, Chantal zal volgende keer iets minder hard open nomineren, Dido zal volgende keer iets minder star reageren.
Maar de algehele sfeer vind ik niet echt richting harmonie gaan.
Zo word ik steeds minder herkenbaar... men tornt aan mijn autoriteit.quote:
Sorry hoorr, maar Lieske is 19 en heeft niet echt een maatje daar, dus om je eigen positie zo op het spel te zetten. Nou ik vind het van haar niet echt laf. Dido vind ik heel erg ruimte innemend in de groep en heel erg bepalend is, dus om die Queen als vijand te hebbenquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:42 schreef farceman het volgende:
[..]
Dat is dus wat is noem bang en laf. En daar zijn andere mensen(roel) nu slachtoffer van
Vind het geroddel altijd wel vermakelijk, dus eigenlijk niet jammer.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:46 schreef Pinball het volgende:
En de hamvraag: vind je dat leuk of juist jammer?
Noem me een ramptoerist, maar ik zie graag bloed in dat huis.
Wel waar!quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:49 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Maar ik ga 'em niet gebruiken
Ze zijn elkaars type niet.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:44 schreef Peter6000 het volgende:
Nu het gesprek zo neigt te eindigen, geloof ik niet dat Dido en Chantal qua gevoel nader tot elkaar zijn gekomen.
Hooguit wat meer wederzijds begrip, Chantal zal volgende keer iets minder hard open nomineren, Dido zal volgende keer iets minder star reageren.
Maar de algehele sfeer vind ik niet echt richting harmonie gaan.
Ik vind eerlijk gezegd dat Dido op alle fronten is platgeluld.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:48 schreef sleepy1958 het volgende:
wedstrijd is voorbij. voor mij heeft dido op punten gewonnen. haar argumentatie bleef
overeind. chantal staat nu toch echt wel alleen met ingrid.
nope voor mij is ook Chantal als verliezer uit de strijd gekomenquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:51 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind eerlijk gezegd dat Dido op alle fronten is platgeluld.
He scanman ben het nu idd met je eensquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zie je ook in haar lichaamshouding.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het tweede deel ging beter, maar de eerste helft had Dido nauwelijks een weerwoord op alles wat Chantal zei. Dido weet ook vaak helemaal niet meer hoe ze moet reageren om de 'aanklachten' van Chantal.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:52 schreef Wup het volgende:
[..]
nope voor mij is ook Chantal als verliezer uit de strijd gekomen
als alwetende en o zo volwassene heeft ze besloten niet open staan voor tegenargumenten
Ze kijkt de hele tijd ook vrij sip.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zie je ook in haar lichaamshouding.
Nou dat zie ik niet zo hoor, Ik vind niet datr Dido als overwinnaar uit deze "strijd" komtquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:48 schreef sleepy1958 het volgende:
wedstrijd is voorbij. voor mij heeft dido op punten gewonnen. haar argumentatie bleef
overeind. chantal staat nu toch echt wel alleen met ingrid.
omdat Chantal zichzelf maar blijft herhalen, schreewerig, drammerig, logisch dat dido daar niet tussenkomt.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:53 schreef scanman01 het volgende:
Het tweede deel ging beter, maar de eerste helft had Dido nauwelijks een weerwoord op alles wat Chantal zei. Dido weet ook vaak helemaal niet meer hoe ze moet reageren om de 'aanklachten' van Chantal.
Ze zit aan haar haar te punniken en ze fronst verontwaardigd....quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze kijkt de hele tijd ook vrij sip.
da's ook weer waarquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:55 schreef melke het volgende:
Alsof het boeiend is wie deze discussie wint en wie niet.
Naat: "Ja... ja... klopt, nee daar heb je helemaal gelijk in!"quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:56 schreef Isabeau het volgende:
Dido zegt later op de avond tegen Nathalie dat ze Chantal helemaal onder de tafel heeft geluld.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:56 schreef Isabeau het volgende:
Dido zegt later op de avond tegen Nathalie dat ze Chantal helemaal onder de tafel heeft geluld.
te laat:)quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:59 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb weer streams trouwens.
Dat is mooi het gesprek is afgelopen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:59 schreef Isabeau het volgende:
Ik snap het niet!quote:
Dan kan ik ook niet achterblijvenquote:
Isabeau, je kunt de datum terugzetten. Start/Help en ondersteuning/daar de datum terugzetten naar de dag voordat je vriendje de boel verstierde en dan heb je al je oude gegevens terug.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:39 schreef Isabeau het volgende:
ook te laatquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:59 schreef Isabeau het volgende:
Geen idee of dat ook kan, maar je kan ook met het allersimpelste beginnen. Opnieuw opstarten.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:04 schreef fontijntje het volgende:
Isabeau, je kunt de datum terugzetten. Start/Help en ondersteuning/daar de datum terugzetten naar de dag voordat je vriendje de boel verstierde en dan heb je al je oude gegevens terug.
Succes
Corky is back!quote:
En anders kan je altijd hier nog verder Jank hier dat je streams het niet doen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geen idee of dat ook kan, maar je kan ook met het allersimpelste beginnen. Opnieuw opstarten.
haha die TTquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:09 schreef Pinball het volgende:
En anders kan je altijd hier nog verder Jank hier dat je streams het niet doen.
Dat zeker. En als ik moet gokken, zegt Nathalie dan: "Ja".quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:56 schreef Isabeau het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |