Voor dit uitverkochte concert heb ik 2 kaarten. Ik kan niet en daarom doe ik ze weg.
quote:
Op vrijdag 25 november geeft Trijntje Oosterhuis een concert in de Heineken Music Hall in Amsterdam. Samen met haar band zal ze onder andere nummers van haar nieuwe pop-album, dat in september verschijnt, ten gehore brengen.
Trijntje Oosterhuis (Amsterdam, 1973) is een van de topzangeressen van Nederland en heeft zich de afgelopen jaren ruimschoots bewezen. Ze zong met grote namen waaronder Andrea Bocelli, Queen, Marco Borsato en Jean ‘Toots’ Thielemans. Trijntje was jarenlang het gezicht van de succesvolle band Total Touch. Sinds ze haar solo carrière begon met het album ‘Trijntje Oosterhuis’ uit 2003 ontving ze ontelbare muziekonderscheidingen, waaronder de prestigieuze Gouden Harp en de Edison Music Award voor beste zangeres Nationaal. Menigmaal toerde zij door de Nederlandse theaters en poppodia en wist met haar veelzijdigheid zowel het popcircuit als de jazzhoek te overtuigen. Haar professionele live performance en dijk van een stem zijn een garantie voor een geweldige avond. Op dit moment legt Trijntje de laatste hand aan haar nieuwe pop-album, dat na de zomer moet uitkomen.
Artiesten Trijntje Oosterhuis - Live In Concert
Datum 25 november
Aanvang 20.30 uur
Voorprogramma Geen voorprogramma beschikbaar
Entree ¤ 32,50 (excl. servicekosten)
Tickets Uitverkocht
Samen vraag ik er 35 euro voor inclusief verzenden of langsbrengen al naar gelang je woonplaats.
[ Bericht 0% gewijzigd door Mirjam op 19-11-2005 19:17:59 ]