Sja, die heb ik zo ff uit m'n mouw geschud.quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:45 schreef regenworm het volgende:
Weer een leuke TT
Die spoort niet hoor wat ik je brom..quote:
Ik was er al bang voor dat iemand die rotkop van Naath zou cappen.quote:
Gatver, Chantal zit een keer op de bank en gaat gelijk kinderachtig doen. Ik hoop echt dat ze gelijk naar huis gestuurd zal worden donderdag.quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:46 schreef Wup het volgende:
ze heeft idd. het gedeelte waar roel bijzat gehoord;
dat Chantal vertelde dat ze - mocht ze er uit stemd zijn - er van buiten het huis alles aan zou doen om ervoor te zorgen dat 'sommige mensen' niet zouden winnen
Toch antwoord ik evenquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:49 schreef Zw0rld het volgende:
Effe een retorische vraag.
Zou natte lie het druk hebben op de wallen of loopt er iedereen voorbij
er komt echt helemaal niks uit dat kindquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:49 schreef ruby het volgende:
Nathalie, flikker toch op met die suffe slijmadviezen van je.
Waarschijnlijk kan ze heel goed blowjobs uitvoeren gezien haar lelijke elastieken bek.quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:49 schreef Zw0rld het volgende:
Effe een retorische vraag.
Zou natte lie het druk hebben op de wallen of loopt er iedereen voorbij
Is ze er al klaar mee?quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:49 schreef nachtzuster het volgende:
Dido vindt eigenlijk dat ze er maar boven moet staan, ze heeft namelijk op een hele nette manier genomineerd vindt ze zelf.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Toch antwoord ik even
Nee, ze legt ze allemaal plat op de Love Factory
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |