vreeeselijk irritant, ik snap wel waarom het erin zit want zo blijf je een close call spannende race houden en niet voor de pro's onderons zo'n met 2 vingers in je neus uit rij partijtje. (hoor ik niet bij hoorquote:Op zondag 20 november 2005 01:06 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Catch Up kan je in de carrière niet uitzettenDus dat is jammer.
Zijn jullie het ook al opgevallen hoe snel ze bij je zijn als ze vol tegen iets zijn geramd?
Ik heb een fout gemaakt aan het begin met die auto's nu heb ik niet al te veel te makken en maar 1 autoquote:Op zondag 20 november 2005 10:18 schreef Klonk het volgende:
nummer 13 af kunnen strepen op naar nummer 12 en ik heb net een nieuwe wagen gekocht, van m'n punto naar een clio, ik hou van kleine bommetjes
Mjah dat ze je auto in beslag kunnen nemen drong ook tot me door en toen kwam de paniek omdat ik m'n andere auto's verkocht hadquote:Op zondag 20 november 2005 10:32 schreef Klonk het volgende:
ik had iets van 52.000, heb de punto gewoon gehouden en de clio alleen motorisch aangepast, puur als back up auto, ze kunnen je auto namelijk in beslag nemen (begreep ik in het spel) en als je dan geen back up hebt is het game over.
en idd voor de bounty krijg je geen geld nee, racen en milestones en de bonuscards na een overwinning zijn de enige manieren om aan cash te komen (of je verkoopt je auto)
idd jaquote:Op zondag 20 november 2005 10:32 schreef truSteh het volgende:
echt lol net gewoon, realisme is soms wel ver te zoekeneen golf die een lambo, corvette en benz clk inhaalt
beetje ver gezocht
Ik heb wel een keer iets van 30 minuten rondgereden al (ook 5 milestones ofzo gehaaldquote:Op zondag 20 november 2005 00:30 schreef _moder8or_ het volgende:
[[url=http://xs55.xs.to/pics/05460/rewards.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Even een 15 minuten achtervolging gehadBijna alles in 1 keer done
Nu staat mijn bounty op 2.1 miljoen
Ik ben al #6quote:Op zondag 20 november 2005 08:59 schreef truSteh het volgende:
Zo het is weer 's morgens, ik ga er weer tegenaan![]()
oh?quote:Op zondag 20 november 2005 11:18 schreef truSteh het volgende:
spikestrips zijn er, helikopters zijn er, komt alleen pas later met meer bountys.. carbon is het, en ja die onderdelen zijn er (hood, roofscoop, vleugel, misschien nog meer, ik ben ook pas op 41%)
Wat doet een helikopter eigenlijk? Niets tochquote:Op zondag 20 november 2005 10:50 schreef washandje het volgende:
[..]
Ik heb wel een keer iets van 30 minuten rondgereden al (ook 5 milestones ofzo gehaald)
Vooral achtervolgingen met helikopter zijn vet (heb ik met een challenge gedaan), als die politie je de "box-in" techniek gaat gebruiken. Daar is soms echt niet aan te ontkomen
Ik heb haast alles al getunedquote:Op zondag 20 november 2005 11:22 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
oh?naja dan heb ik te snel conclusies getrokken.
Ik ook, die milestones zijn te klote. Politie is echt te verdomde dom, moet gewoon moeite doen om ze in het centrum niet kwijt te raken.. of ze rijden zelf ergens tegenaan, of rijden ineens de verkeerde weg in.. dombo'squote:
Nummer 13 ga ik nu even kontschoppenquote:Op zondag 20 november 2005 11:24 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik heb haast alles al getuned
Ben nu op weg naar #6.
Misschien doen ze dat express. Soms hoor je over de scanner "It is too dangerous, we are quiting this pursuit"quote:Op zondag 20 november 2005 11:24 schreef truSteh het volgende:
[..]
Ik ook, die milestones zijn te klote. Politie is echt te verdomde dom, moet gewoon moeite doen om ze in het centrum niet kwijt te raken.. of ze rijden zelf ergens tegenaan, of rijden ineens de verkeerde weg in.. dombo's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |