abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32419487
quote:
Op zondag 20 november 2005 01:02 schreef truSteh het volgende:
gedownkoopt ja
wat hij zegt , maar ik vin hem wel waard om gekocht te gaan worden vooral voor xbox live
pi_32419514
quote:
Op zondag 20 november 2005 01:06 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Catch Up kan je in de carrière niet uitzetten Dus dat is jammer.
Zijn jullie het ook al opgevallen hoe snel ze bij je zijn als ze vol tegen iets zijn geramd?
vreeeselijk irritant, ik snap wel waarom het erin zit want zo blijf je een close call spannende race houden en niet voor de pro's onderons zo'n met 2 vingers in je neus uit rij partijtje. (hoor ik niet bij hoor )

Ik ben bij nr. #12, straks maar m'n xbox aanslingeren
  zondag 20 november 2005 @ 10:18:01 #153
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_32419579
nummer 13 af kunnen strepen op naar nummer 12 en ik heb net een nieuwe wagen gekocht, van m'n punto naar een clio, ik hou van kleine bommetjes
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_32419649
quote:
Op zondag 20 november 2005 10:18 schreef Klonk het volgende:
nummer 13 af kunnen strepen op naar nummer 12 en ik heb net een nieuwe wagen gekocht, van m'n punto naar een clio, ik hou van kleine bommetjes
Ik heb een fout gemaakt aan het begin met die auto's nu heb ik niet al te veel te makken en maar 1 auto
Zijn er nog andere manieren om aan geld te komen behalve dan de milestones en races? Want voor Bounty krijg je geen geld volgens mij
  zondag 20 november 2005 @ 10:32:35 #155
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_32419726
ik had iets van 52.000, heb de punto gewoon gehouden en de clio alleen motorisch aangepast, puur als back up auto, ze kunnen je auto namelijk in beslag nemen (begreep ik in het spel) en als je dan geen back up hebt is het game over.

en idd voor de bounty krijg je geen geld nee, racen en milestones en de bonuscards na een overwinning zijn de enige manieren om aan cash te komen (of je verkoopt je auto )
pi_32419729
echt lol net gewoon, realisme is soms wel ver te zoeken een golf die een lambo, corvette en benz clk inhaalt beetje ver gezocht
pi_32419780
quote:
Op zondag 20 november 2005 10:32 schreef Klonk het volgende:
ik had iets van 52.000, heb de punto gewoon gehouden en de clio alleen motorisch aangepast, puur als back up auto, ze kunnen je auto namelijk in beslag nemen (begreep ik in het spel) en als je dan geen back up hebt is het game over.

en idd voor de bounty krijg je geen geld nee, racen en milestones en de bonuscards na een overwinning zijn de enige manieren om aan cash te komen (of je verkoopt je auto )
Mjah dat ze je auto in beslag kunnen nemen drong ook tot me door en toen kwam de paniek omdat ik m'n andere auto's verkocht had
pi_32419792
quote:
Op zondag 20 november 2005 10:32 schreef truSteh het volgende:
echt lol net gewoon, realisme is soms wel ver te zoeken een golf die een lambo, corvette en benz clk inhaalt beetje ver gezocht
idd ja
Wat ik ook zo raar vind is als je achter ligt maar op korte afstand dat ze weleens vol op hun rem gaan, of ze nou schrikken voor een andere auto/bocht of dat het die catch-up is geen idee
  zondag 20 november 2005 @ 10:38:54 #159
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_32419800

mijn punto gebakje trekt alles eruit voorlopig
pi_32419895
Zo, heb eindelijk mijn Golf GTI vervangen
Ik ga nu verder in de wagen van de #13, zo'n toyota supra meen ik dat het is. Maar ik vind hem eigenlijk best kut sturen .
pi_32419931
quote:
Op zondag 20 november 2005 00:30 schreef _moder8or_ het volgende:
[[url=http://xs55.xs.to/pics/05460/rewards.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Even een 15 minuten achtervolging gehad Bijna alles in 1 keer done

Nu staat mijn bounty op 2.1 miljoen
Ik heb wel een keer iets van 30 minuten rondgereden al (ook 5 milestones ofzo gehaald )

Vooral achtervolgingen met helikopter zijn vet (heb ik met een challenge gedaan), als die politie je de "box-in" techniek gaat gebruiken. Daar is soms echt niet aan te ontkomen
Who knew?
pi_32419944
Ik rij in de eclipse alleen performance getuned, had hem maar gedowngrade kwa uiterlijk want ik zat op heat 3, vond ik toch net te riskant met maar 1 auto
pi_32419993
Ik vond de demo matig, maar ik ben van mening veranderd.

Wat een geweldig spel
pi_32420034
zo, ontbeten, gedoucht, hond uitgelaten, nu kom ik de komden 4 uur niet van me stoel af
pi_32420214
Nouja, eigelijk is het een matig product van EA games.

Nartuurlijk is het concept leuk, maar geef toe, het had allemaal veel beter kunnen zijn.

Politie achtervolgingen; oké
De good old Spikestrips?
Is er nog wat anders dan alleen rammende politie auto's? zoals helicopters etc? Lantaarnpalen die als je ze raakt, de lucht invliegen alsof je een blaadje wegblaast. Nog steeds wat rare bugs zoals geen engine upgrades kunnen doen, en na dat je je game hebt gereboot ineens wel.

Ook het tunen vind ik matig. Geen neon, geen speciale deuren, geen carbid* onderdelen?

En als je wilt lannen op de computer, heb je maar 3 race options; Circuit, Sprint en nog één, maar zeker geen "Cops and Robber" Dat de één een politie is, en de andere moet arresteren mist?

Of moet je dat allemaal unlucken? Wat ik mij niet voor kan stellen.

Mja, het kon allemaal wel wat beter in mijn ogen

carbid, iig die grijze platen
pi_32420278
spikestrips zijn er, helikopters zijn er, komt alleen pas later met meer bountys.. carbon is het, en ja die onderdelen zijn er (hood, roofscoop, vleugel, misschien nog meer, ik ben ook pas op 41%)
pi_32420289
en als je meer onderdelen wilt moet je de black edition hebben begrijp ik, daar zitten meer styling onderdelen enzo in
pi_32420331
neon is toch maar onzin
pi_32420346
quote:
Op zondag 20 november 2005 08:59 schreef truSteh het volgende:
Zo het is weer 's morgens, ik ga er weer tegenaan
Ik ben al #6
pi_32420355
quote:
Op zondag 20 november 2005 11:18 schreef truSteh het volgende:
spikestrips zijn er, helikopters zijn er, komt alleen pas later met meer bountys.. carbon is het, en ja die onderdelen zijn er (hood, roofscoop, vleugel, misschien nog meer, ik ben ook pas op 41%)
oh? naja dan heb ik te snel conclusies getrokken.
pi_32420359
quote:
Op zondag 20 november 2005 10:50 schreef washandje het volgende:

[..]

Ik heb wel een keer iets van 30 minuten rondgereden al (ook 5 milestones ofzo gehaald )

Vooral achtervolgingen met helikopter zijn vet (heb ik met een challenge gedaan), als die politie je de "box-in" techniek gaat gebruiken. Daar is soms echt niet aan te ontkomen
Wat doet een helikopter eigenlijk? Niets toch
pi_32420375
quote:
Op zondag 20 november 2005 11:22 schreef Koenz0r het volgende:

[..]

oh? naja dan heb ik te snel conclusies getrokken.
Ik heb haast alles al getuned
Ben nu op weg naar #6.
pi_32420380
quote:
Op zondag 20 november 2005 11:22 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Ik ben al #6
Ik ook, die milestones zijn te klote. Politie is echt te verdomde dom, moet gewoon moeite doen om ze in het centrum niet kwijt te raken.. of ze rijden zelf ergens tegenaan, of rijden ineens de verkeerde weg in.. dombo's
pi_32420391
quote:
Op zondag 20 november 2005 11:24 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Ik heb haast alles al getuned
Ben nu op weg naar #6.
Nummer 13 ga ik nu even kontschoppen
pi_32420393
quote:
Op zondag 20 november 2005 11:24 schreef truSteh het volgende:

[..]

Ik ook, die milestones zijn te klote. Politie is echt te verdomde dom, moet gewoon moeite doen om ze in het centrum niet kwijt te raken.. of ze rijden zelf ergens tegenaan, of rijden ineens de verkeerde weg in.. dombo's
Misschien doen ze dat express. Soms hoor je over de scanner "It is too dangerous, we are quiting this pursuit"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')