Ik heb een keer gehoord over de politie scanner "This guy is driving a speed i can't record it"quote:Op zondag 20 november 2005 12:31 schreef truSteh het volgende:
Zooo met een beetje lachas gaat die lambo gewoon ruim over de 200mp/hKrijg ook berichtje van die politie agent Cross, dies een beetje boos
Dan ben ik ook wel benieuws hoe snel die Mercedes McLaren gaatquote:Op zondag 20 november 2005 12:31 schreef truSteh het volgende:
Zooo met een beetje lachas gaat die lambo gewoon ruim over de 200mp/hKrijg ook berichtje van die politie agent Cross, dies een beetje boos
Hardquote:Op zondag 20 november 2005 12:45 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dan ben ik ook wel benieuws hoe snel die Mercedes McLaren gaat
ik vond NFS UG2 heel slecht alle anderen heb ik veel plezier aan gehadquote:Op zondag 20 november 2005 13:20 schreef JohanV. het volgende:
Ligt het aan mij of mis ik echt het oude need for speed gevoel?
Sinds de need for speed 2 serie hou ik er helemaal niet meer van![]()
Ik had een stille hoop dat het nu beter zou worden, maar ook dit deel kan me maar niet bekoren![]()
dat is kutquote:Op zondag 20 november 2005 13:24 schreef Koenz0r het volgende:
... Windows Critical Error ..
Do I need to say more?![]()
![]()
is het trouwens mogelijk je auto terug te krijgen wanneer die is meegenomen door de politie ?quote:Op zondag 20 november 2005 13:36 schreef truSteh het volgende:
Damn spikestripsBusted
Nog maar 2 impound strikes over
Heb die ook net verslagen in mijn ouwe trouwe Supra. Be gewoon achter hem blijven rijden tot de laatste scherpe bocht. Vol met nitro op hem ingebeukt en ik lag ineens voor hem, toen nog even simpel naar de finish gesprintquote:Op zondag 20 november 2005 13:54 schreef washandje het volgende:
[afbeelding]
(finish sprint bij Earl)
een boterham met hagelslag heeft nog een hoger iq manquote:Op zondag 20 november 2005 14:18 schreef Klonk het volgende:
dragraces:, daar had ik in de beide underground delen ook al zo'n hekel aan
ligt het nou aan mezelf of heb ik het gevoel dat de agenten in camden beach het iq hebben van een boterham met hagelslag, om een achtervolging een beetje leuk te houden moet je die gasten soms gewoon weer op zoeken, want je rijd ze met een simpele move compleet zoek
Die dragraces waren bij NFSU (1 en 2) altijd erg tof, maar ik vind het nu wel weer erg wennen.quote:Op zondag 20 november 2005 14:18 schreef Klonk het volgende:
dragraces:, daar had ik in de beide underground delen ook al zo'n hekel aan
ligt het nou aan mezelf of heb ik het gevoel dat de agenten in camden beach het iq hebben van een boterham met hagelslag, om een achtervolging een beetje leuk te houden moet je die gasten soms gewoon weer op zoeken, want je rijd ze met een simpele move compleet zoek
Die moet je vrij spelenquote:Op zondag 20 november 2005 14:36 schreef tonks het volgende:
Hoe win je die auto's eigenlijk?
Door de pink slip te winnenquote:Op zondag 20 november 2005 14:36 schreef tonks het volgende:
Hoe win je die auto's eigenlijk?
Ik versla met een max van 148 nummer 12 alquote:Op zondag 20 november 2005 15:15 schreef _moder8or_ het volgende:
Snelste snelheid ooit gereden
[[url=http://xs55.xs.to/pics/05460/quickie.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
quote:Vanwege het 10-jarig bestaan van de NFS-serie brengt EA naast de gewone versie ook een speciale versie uit van NFS: Most Wanted, de Black Edition. Deze versie zal verschillende extra's bevatten.
# 2 Exclusive auto's: Spring achter het stuur van een ’67 Camaro, de enigste American classic in Need for Speed Most Wanted, en een speciaal getunde BMW M3 GTR.
# 8 Custom Rides: Acht speciaal getunede met de hand geselecteerde bodykits, spoilers, rims, roof scoops en meer zijn unlocked en beschikbaar om te gebruiken in Quick Race en Online modes. Supra, Lotus Elise, Porsche 911 GT2, Mercedes-Benz SL6500, AMG, Corvette C6, Mercedes-Benz SL 500, Porsche 911 Carrera S and Corvette C6.R.
# Exclusieve Achtervolgings Uitdaging: Probeer de politie af te schudden in deze intense achtervolging, met golven van opgevoerde SUV politie met agresieve taktieken.
# Drie Exclusieve Races: Drie speciale races speciaal gemaakt voor de Black Edition, unlocked en gelijk beschikbaar vanaf de start.
# Exclusieve en Unlocked Vinyls: Maak je auto's nog persoonlijker met tientalen unlocked vinyls en speciaal ontworpen designs voor de Black Edition.
# Bonus DVD: Ga onder de motorkap van Need for Speed Most Wanted. Bekijk fantastische auto's en een een exclusieve auto kunst gallery. Of bekijk tien Need for Speed Most Wanted video's, inclusief een kijk achter de schermen Een must-have voor alle Need for Speed fans over de laatste 10 jaren.
De burgers liggen op je te wachten?quote:Op zondag 20 november 2005 15:25 schreef truSteh het volgende:
Moet naar me werk verdommeMaak het vanavond wel af.
quote:Op zondag 20 november 2005 15:27 schreef truSteh het volgende:
Jup, lekker hamburgertjes en mcchickens bakken
Dan moet je roadblocks, spike strips, politie rammen/uitschakelen, en verf wisselen.quote:
quote:Op zondag 20 november 2005 16:08 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dan moet je roadblocks, spike strips, politie rammen/uitschakelen, en verf wisselen.
Zijn dus soort opdrachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |