Same herequote:Op zaterdag 19 november 2005 23:44 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb nog niet echt functioneel gebruikt, alleen maar beetje mee lopen kloten...![]()
Had toestraks ook 1 van 8 minuten, toen werd ik het zatquote:Op zondag 20 november 2005 00:30 schreef _moder8or_ het volgende:
[[url=http://xs55.xs.to/pics/05460/rewards.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Even een 15 minuten achtervolging gehadBijna alles in 1 keer done
Nu staat mijn bounty op 2.1 miljoen
Heerlijk trouwens die achtervolgingenquote:Op zondag 20 november 2005 00:31 schreef Messenga het volgende:
[..]
Had toestraks ook 1 van 8 minuten, toen werd ik het zat
Ja, is soms alleen lastig als je rijdt en dan ineens blijkt dat je niet verder kuntquote:Op zondag 20 november 2005 00:31 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Heerlijk trouwens die achtervolgingen
Ik ben daar ook en geef ook maar op voor vandaag. Tot 75% lig ik iedere keer iets van 10 seconden voor en dan komt die Earl ineens met een rotgang dichterbij en haalt hij me zomaar in met 250mph ofzo. Zelfs met Nitro kan ik hem dan niet bijhoudenquote:Op zondag 20 november 2005 00:23 schreef LoggedIn het volgende:
gvd, wat is die sprint tegen Earl klote zegheb em nou al 100x gedaan, iedere keer blijf ik wel ergens achter haken of vergeet ik voor de heuvel te remmen bij die *****haarspeldbocht
ja, op 1x na.. maar die gast was ondertussen aardig dicht bij, en in de lucht na het laatste heuveltje voor de finish botste ik iets verkeerd tegen die gast aan waardoor ik met 0.07 seconden verloor
gezien de frustratie heb ik het maar ff opgegevennu moet ik natuurlijk die speedtrap tegen die gast ook weer opniew doen - fijn!!
Dus jij wordt gepakt?quote:Op zondag 20 november 2005 00:33 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja, is soms alleen lastig als je rijdt en dan ineens blijkt dat je niet verder kunt
Heb ik nooit problemen mee, wat ik dan doe (tijdens een missie) om de tempo van de politie aante passenquote:Op zondag 20 november 2005 00:34 schreef LoggedIn het volgende:
wat wel irritant is soms, is dat je aan het begin van de achtervolging voorzichtig moet zijn dat je de politie niet per ongeluk kwijtraakt, maar op het moment dat je je bounties binnen gesleept hebt en je verder wil moet je de meest godsonmogelijke dingen uithalen om ze af te schudden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |