Klopt hoor. Je hoorde ook als je met Mia meerijdt in d'r RX-8, dat hij met je auto (BMW M3 GTR) heeft geknoeid en naar de Nr1 positie is belandquote:
je begint opnieuw?quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:07 schreef Koenz0r het volgende:Nu maar #15, Aka Sonny kontschoppen
Net begonnenquote:
ohquote:
ik dacht eerst dat het m'n handrem was en omdat je dan zo'n vette actie aan het maken was met die handrem kreeg je zo'n slowmotion effect (netzoiets als bij burnout ofzo)quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:21 schreef Koenz0r het volgende:
Hehe, de AI is wel behoorlijk goed inderdaad.
Ik gebruik de racebreaker eigelijk nooit in een race.. Denk er nieteens bij na dat ik die nog heb...
Die quote kan ik wel editen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:53 schreef Koenz0r het volgende:
Zowiezo is het spel niet echt moeilijk
quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:29 schreef truSteh het volgende:
nou wat is dit godverdomme zeg, die jewels zie ik er een keer voorbij gaan, maar dat verftyde kut busje staat gewoon elke godverdomde keer midden op de weg.. hoe zit dat zeg, me auto wil de stoep niet over iig.. of ik ben te snel en moet iets langzamer rijden, totdat ie voorbij is
quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:34 schreef truSteh het volgende:
nou eindelijk, die mustang is voor mij.
nu eerst ff een pis en drink pauze, stond op het punt me xbox weer uit het raam te gooien
Rustig opbouwenquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:35 schreef truSteh het volgende:
muismat.. pff watjegooi dan gelijk je monitor..
ik heb nog niet echt functioneel gebruikt, alleen maar beetje mee lopen kloten...quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:41 schreef washandje het volgende:
Wie van jullie gebruikt dat speedbreaker nou vaak? Ik vind het wel handig bij echt scherpe bochten, maar in normale bochten ga je er echt alleen maar langzamer van (net als elke bocht met de handrem nemen enzo)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |