Dubbelquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:49 schreef Koenz0r het volgende:
Hoe verander je van M/PH naar KM/H ? :/ ik kan dat nergens bij de options terug vinden
Moet je beter zoekenquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:49 schreef Koenz0r het volgende:
Hoe verander je van M/PH naar KM/H ? :/ ik kan dat nergens bij de options terug vinden
Options -> en dan iets op metric zettenquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:49 schreef Koenz0r het volgende:
quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:00 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Moet je beter zoeken![]()
Opties => Gameplay => Imperial naar Metric
Lexus of de Puntoquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:04 schreef Koenz0r het volgende:
[..]en ik zat maar naar KM/H of M/PH te zoeken.
Maargoed, wat is nou een goede eerste auto?
Vanuit de OP. Er staat Je begint met een race, tegen de No.1 op de blacklist. halverwege wordt de race onderbroken en blik je terug. Maar je raced tegen die gozer als hij op blacklist nummer 15 staat toch? Dan moet je je auto inleveren, en met JOU auto racet hij zichzelf pas naar de 1ste plek. Of heb ik dat verkeerd begrepen?quote:Je begint met een race, tegen de No.1 op de blacklist. halverwege wordt de race onderbroken en blik je terug.
Je start in die stad, rocktown oid. Daar knal je naar binnen met je vriendinnetje (mia). Aan het stoplicht wordt je aangehouden door de hoofdagent, die zegt dat ie je auto gaat strippen om te kijken of hij wel streetlegal is enz. Het is duidelijk dat deze man niet van streetracen houdt. Als hij dan wordt weggeroepen om een high-speed achtervolging te gaan ondersteunen neemt hij nog wel even de moeite om een flinke kras op je BMW M3-GTR te zetten.
Dan krijg je in een afwisseling van races en filmpjes te zien hoe jij de stad bent binnengekomen en hoe je je carriere hebt gemaakt. Zo race je bijvoorbeeld tegen enkele gasten op de blacklist. Als je deze races hebt afgerond kom je weer terug in de race die je onafgemaakt achter je liet. Je begint weer bij de start. Na een tijdje racen hoor je je vriendin, net zoals in het eerste filmpje, zeggen dat er iets mis is met je auto en dat je MOET stoppen. Omdat je raced voor eigendomsbewijzen laat je dat natuurlijk en knal je door. Na een paar bochten begeeft je auto het alsnog....
Race verloren, M3 kwijt. Back to stock!
Dan mag je dus met het geld wat je in de races (dagen) daarvoor hebt verdiend je weg terug naar de top gaan bevechten. Je moet de blacklist, een lijst met racers die het meest gezocht worden, afwerken. Je begint onderaan, en zo werk je je weg op.
Niet alleen moet je racen, het aanzien wordt ook bepaald in hoeverre jij gezocht wordt door de politie. Des te hoger de beloning voor jouw hoofd (bounty), des te beter voor de blacklist. Naar mate je hoger komt in de blacklist (ik heb no. 15 inmiddels op zijn donder gegeven), krijg je meer aanzien. Autobedrijven verkopen je betere en duurdere auto's, tuners verkopen je betere onderdelen en ga zo maar door.
Ook is het gebied wat we in de demo speelde maar 1/4e van de totale map. De andere gebieden moet je ook unlocken door je hoger op de blacklist te classificeren. Als je uiteindelijk je doel volbracht hebt ben je, inderdaad...
"the most wanted"
Maar om daar te komen, moet je een hoop doen. Het blijkt dat razor, de gast die je auto krijgt, je in de val heeft gelokt. Hij heeft je auto gesaboteerd. Inmiddels staat razor bovenaan de blacklist, en hij heeft jouw auto gebruikt om daar te komen!
quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:18 schreef truSteh het volgende:
#9 Earl ook verslagen, punkKheb ze pink slip en een extra impound strike (das de tweede al)
Wat moet er aangepast worden?quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:22 schreef Koenz0r het volgende:
_Moder8or_ Kun je nog je OP aanpassen?
Dit word trouwens een latertje. (Deze avond)
Ik heb hem al 8). Ben nu op weg naar Jewelsquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:27 schreef truSteh het volgende:
Pfff die bounty voor #8 is echt ziekelijk, dat word ff 20 minuutjes op de rijksweg rondrijden, dan heb je het wel zo bij elkaar
quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:39 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wat moet er aangepast worden?
quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:15 schreef Koenz0r het volgende:
Hmm
[..]
Vanuit de OP. Er staat Je begint met een race, tegen de No.1 op de blacklist. halverwege wordt de race onderbroken en blik je terug. Maar je raced tegen die gozer als hij op blacklist nummer 15 staat toch? Dan moet je je auto inleveren, en met JOU auto racet hij zichzelf pas naar de 1ste plek. Of heb ik dat verkeerd begrepen?
Kheb de bounty ook ja, en die milestones, nu de races nogquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:40 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik heb hem al 8). Ben nu op weg naar Jewels
Kom maar op met je Mustang
Goodluckquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:47 schreef truSteh het volgende:
[..]
Kheb de bounty ook ja, en die milestones, nu de races nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |