ja maandag ontvangen ja, zal hem morgen er eens invrottenquote:Op maandag 30 januari 2006 17:42 schreef Beach het volgende:
Sc0rpi0n heb je het al binnen?
Ik heb 3 maanden gezeurd en het uiteindelijk gekregenquote:Op maandag 30 januari 2006 10:13 schreef Adelante het volgende:
ach, het was iets van ¤ 2,39 ofzo... niet iets om moeilijk over te doen, maar als ie er zo veertig heeft opgelicht heeft ie toch 100 euro verdient
Voordeel van een meisje zijn zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb 3 maanden gezeurd en het uiteindelijk gekregen.
Als je OV hebt wil ik er wel naar kijken.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:12 schreef LaZZ het volgende:
Ik heb laatst een PC gekocht van Hare , bij aankomst blijkt echter dat deze niet werkt. Alles wat binnen mijn 'beperkte' ervaring ligt qua pc's heb ik geprobeerd maar ik krijg geen beeld.
Is dus vrij jammer allemaal, 450 euro kwijt zijn lijkt me niet de bedoeling.
Gaat om deze pc:
[TK] High-end PC, 2,8 Ghz, 1024 Mb, 240 Gb e.d.
Ik heb hem gister ook een mail gestuurd maar daar reageerde ie op met: 'ik weet ook niet waar het aan ligt'.
Verder niks meer van vernomen.
Tevens heb ik in dit topic ook het 1 en ander gepost over hoe en wat: PC gekocht maar geen beeld?
Heb OV ja.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:23 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Als je OV hebt wil ik er wel naar kijken.![]()
Heb genoeg spullen om de onderdelen te testen.
P4 s478 was 't toch?
Wat er mis is dat is op afstand lastig inschatten, andere videokaart al geprobeerd? Zelfs met simpele PCI 2mb boot windows al als de rest goed is.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:25 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Heb OV ja.
Bedankt voor je aanbod, maar dat ding kan ik echt niet in de trein slepen. Weegt me flink wat kilo's.![]()
P4 s478 ja.
Mail me even je emailadresquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:42 schreef LaZZ het volgende:
Niet geprobeerd nee, heb hier alleen een AGP-kaartje liggen. Maar die krijg ik er niet in, is te lang oid. Of ik zou 'm er andersom in moeten stoppen.
Heb er ook gelijk maar m'n telnr. etc. bijgezet.quote:
Dat roep ik natuurlijk ook niet, maar feit is wel dat het niet werkt.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Overigens kan ik me niet voorstellen dat Hare rotzooi verkoopt. Ik weet niet, maar 't is een student (hoewel dat wellicht in z'n nadeel spreekt) die wel beter weet dan troep te verkopen. Bovendien verhandelt ie wel vaker spullen. Ligt 't niet ergens aan een kabeltje dat losgeschoten is... of een los contactje ofzo?
Coool, kunnen we sms-senquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:50 schreef LaZZ het volgende:
Heb er ook gelijk maar m'n telnr. etc. bijgezet.
iets van 10 euro ofzo dacht ik.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:06 schreef SolidasRock het volgende:
@Scorpion, ik ben heel erg nieuwsgierig wat zo een monitor verzenden kost? Dat moet toch onbetaalbaar zijn?
Ik weet hoe TPG met paketten omgaat, dus ik zou het maar heeeeeeeeeeel erg goed inpakkenquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:22 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
iets van 10 euro ofzo dacht ik.
Volgens mij heb jij een ander mailtje gelezen dan ik heb gestuurdquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:53 schreef Hare het volgende:
Dat ik nu door ElisaB een mail krijg toegestuurd met dat ik niet sjiek bezig ben en geen serieuze poging onderneem zaken op te lossen vind ik echt totaal niet gepast. Je oordeelt voordat je alle feiten op een rijtje hebt. Excuses lijken me dan ook wel op z'n plek.
Nuance, maar ik zeg toch net iets anders dan jij hier doet voorkomen.quote:Beste Hare,
Graag even je aandacht voor het volgende:
[V&A] ERVARINGEN
Da's toch niet helemaal sjiek
Zou je zo vriendelijk willen zijn in elk geval een serieuze poging te
doen eea netjes op te lossen? Graag ontvang ik even een reactie van
je.
Vriendelijke groet,
ElisaB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |