Misschien moet je een e-mail adres in je profiel zetten als je wil dat hij je mailt.quote:Op donderdag 29 december 2005 05:59 schreef perezoso het volgende:
[TK] Club3d Ti4200 64MB AGP 8x met Zalman HP-80 hoor niks meer van die knaap terwijl hij rustig verder post op fok, beetje vreemd.
Kijk dan hier even [TK] NVIDIA GeForce 4 Ti4200 AGP8X (128MB) gelijk 128 MB geheugenquote:Op donderdag 29 december 2005 05:59 schreef perezoso het volgende:
[TK] Club3d Ti4200 64MB AGP 8x met Zalman HP-80 hoor niks meer van die knaap terwijl hij rustig verder post op fok, beetje vreemd.
De verzender moet met verzendbewijs een klacht indienen bij de TPG dat het pakket niet aangekomen is.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:57 schreef perezoso het volgende:
Klote tpg heeft mijn pakket aan een wildvreemde gegeven die zei dat hij in dezelfde flat woonde, het adres wat ie opgegeven heeft word al maanden niet meer bewoond, aargh! weg 90 euro denk ik.
Tip schrijf "alleen huisadres" op het pakket.
gaat om deze spullen [TK] Moederbord MSI 845PE MAX2 S478 niet dat de verzender er iets mee te maken heeft maar dit is een waarschuwing, zelf ook wat geleerd, die tip vond ik pas achteraf natuurlijk.![]()
Zal contact opnemen met tpg, als iemand tips heeft hoor ik het graag.
Verkoper gemailed.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:18 schreef schvvmert het volgende:
[..]
De verzender moet met verzendbewijs een klacht indienen bij de TPG dat het pakket niet aangekomen is.![]()
Of je met dat briefje iets kan, weet ik niet.Je kunt ermee naar het postkantoor waar ze je dan vertellen dat je een telefoonnummer moet bellen wat uiteraard 0,50 ct /min kost.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:38 schreef perezoso het volgende:
[..]
Verkoper gemailed.
Die "ontvang" bewijsjes dat je niet thuis was en dat het aan de "buurman" is gegeven kan ik daar niks mee dan ?
Hmm lekker danquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:54 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Of je met dat briefje iets kan, weet ik niet.Je kunt ermee naar het postkantoor waar ze je dan vertellen dat je een telefoonnummer moet bellen wat uiteraard 0,50 ct /min kost.![]()
Met het verzendbewijs kun je een formulier invullen en dan start TPG een onderzoek, het resultaat daarvan wacht ik ook al 3 maanden op.![]()
quote:Mijn te ontvangen pakket is afgeleverd op # 18 (woont al maanden niemand, ivm met een opname in het ziekenhuis) terwijl ik op # 48 woon, is dus aan een zogenaamde buurman gegeven die niks met # 18 te maken heeft, gewoon een dief dus.
Ik vind het sowieso vreemd dat het op # 18 is afgegeven aangezien dat geen buurman is en dus een fout van tpg, tevens heeft de bezorger helemaal niet gechecked of die persoon daar woonde maar gewoon het pakket heeft overhandigd aan een persoon die uit of in de flat ging en zei dat die op dat adres woonde.
De spullen ter waarde van 90 euro zou ik graag vergoed zien en een bloemetje is ook wel op z'n plaats.
Bij mij ging het om 35 euro. De TPG had 43B gemaakt van 438. Dat nr bestaat niet en is 't waarschijnlijk op 43 of 45 afgegeven.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:01 schreef perezoso het volgende:
[..]
Hmm lekker dan![]()
Igg bedankt voor je medeleven, hoeveel euro's ben jij kwijt ?
Dit naar tpg gemailed:
[..]
![]()
hierook, snel binnen, goed verpakt en geweldige film! THANKS!!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:55 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[TK] DVD's (film, muziek, games)
DVD vandaag binnengekregen, prima verpakt in noppenfolie, ziet er top uit.@ Konijn.
Na betaling ook zeer snel en goed verpakt ontvangen. Bedankt ElGrandoNeusoquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:11 schreef ElGrandoNeuso het volgende:
[TK] 256MB DDR-333MHz Dell laptop geheugenbank
Prima gegaan. Supersnel betaald. Bedankt MPG en Fok!
Thx nog voor de snelle afhandeling van de betaling.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:08 schreef CecilBDemented het volgende:
asus p4p800 delux
ik heb goede ervaringen met Captain_Le_Chuck
moederbord was goed verpakt en de extras die ik erbij kreeg
zijn ook in goede aarde gevallen
al met al dus een goede deal gesloten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |