Het slaat een beetje terug op mijn eigen angst. Bovenaan staat dat ik liever mezelf belazer dan een ander (oftewel: ik zal er altijd voor zorgen dat iemand met wie ik een deal heb, er absoluut nooit iets aan te kort zou komen). Dat zit gewoon in me.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:07 schreef TeleluvR het volgende:
Ik ben heel benieuwd hoe dit gaat aflopen. Vandaar eigenlijk een tvp, maar ik vond die opmerking wel bijzonder gevat: Mocht ie de boel aan het flessen zijn, dan kan hij wel zoiets verwachten, ben ik bang...
Een sissend slangetje van een beademingsapparaat, jaquote:Op maandag 13 februari 2006 12:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het slaat een beetje terug op mijn eigen angst. Bovenaan staat dat ik liever mezelf belazer dan een ander (oftewel: ik zal er altijd voor zorgen dat iemand met wie ik een deal heb, er absoluut nooit iets aan te kort zou komen). Dat zit gewoon in me.
Maar bovendien zou ik peultjes poepen; als de dood dat iemand me zou vinden en mn gebit zou komen verbouwen. Drie mensen binnen een uur laten betalen voor één en dezelfde schijf zou wel héél gewaagd zijn
Disclaimer: maar laten we vooral even afwachten wat er gebeurt. Wie weet is er een goede verklaring voor en loopt het uiteindelijk met een sisser af!
Allemaal even lezen: [tk] 200 gig maxtorquote:Op maandag 13 februari 2006 09:42 schreef outcast_within het volgende:
volgens mij is hugecool_ niet zo populair
[tk] 200 gig maxtor
Geef 'm een bierdrinkban.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Allemaal even lezen: [tk] 200 gig maxtor
[TK] PC-MOD stuff (lampjes ledjes, draadjes etc,...)quote:Op woensdag 8 februari 2006 08:50 schreef WalkingDisaster het volgende:
[..]
Hij mailde me.. Negatief commentaar ingetrokken until further notice..
Het is maar net wat je goed vindtquote:Op maandag 13 februari 2006 14:07 schreef WalkingDisaster het volgende:
haha heb net ff zitte leze.. wel grappig dat iedereen zo begint te reageren
Gelukkig is alles goed!
Charmant is het nietquote:Op maandag 13 februari 2006 17:38 schreef haakaap het volgende:
[rembo rembo stijl]
Als ik een bedrag bied, die wordt geaccepteerd en een ander die toevallig 2 a 3 uur eerder reageerd gaat er met mijn bedrag vandoor, mag dat?
Geweld.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:23 schreef haakaap het volgende:
Dit is trouwens het topic: [TK] Ipod Nano 2GB + Anapod Explorer
Echt een LAGE actie, jammer dat er niks aan gedaan kan worden
Ik ben het wel met je eens...quote:Op maandag 13 februari 2006 18:23 schreef haakaap het volgende:
Dit is trouwens het topic: [TK] Ipod Nano 2GB + Anapod Explorer
Echt een LAGE actie, jammer dat er niks aan gedaan kan worden
oh..quote:Op maandag 13 februari 2006 17:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is maar net wat je goed vindt
User blijkt een kloon van een gebande... Banmeldtopic deel 612, paragraaf 2, sub B
Uh, nope; he didn't (....sofar).quote:Op maandag 13 februari 2006 21:10 schreef WalkingDisaster het volgende:
oh..![]()
dat wist ik niet.. nouwjah.. hij heeft toch alles netjes afgehandeld?
oh..quote:
Biertje kreeg de HDD naar zijn zeggen van een totaal ander persoon dan de TS. Snappie? Herlees het topic anders ff...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:57 schreef WalkingDisaster het volgende:
oh..
ik dacht dat ik las dattie de schijf opgestuurd had en dat biertje zich gewoon vergist had?
Biermans was weer dronken en zat te kloten, maar de verkoper van de harde schijf heeft voor zover ik weet nog niet opgeleverd. Het is echter pas dinsdag, dus er kan nog van alles gebeuren. De verkoper van de harde schijf is echter wel geband, omdat het een kloon is van een gebande (en heleaas was die ban ook het gevolg van een niet netjes afgeronde deal in V&Aquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:57 schreef WalkingDisaster het volgende:
oh..
ik dacht dat ik las dattie de schijf opgestuurd had en dat biertje zich gewoon vergist had?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |