abonnement Unibet Coolblue
pi_32401371
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 16:34 schreef Springsteen27 het volgende:
Het is overigens 'intellectueel'...
Bullshit... Intellectuelen is correct als het gaat om aanduiden van groep c.q. meerdere personen.
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 16:49 schreef Pinball het volgende:

[..]

Het is ook algemeen bekend dat mensen die 'intellectueel' niet goed verbuigen het meestal ook niet zijn.
Maar omdat je pas 15 bent zal ik je vergeven.
nogmaals, leer rekenen.

Intellectueel heb ik wel degelijk goed gebruikt... Lees voorgaande reactie. En uhm: Wiskunde blijft je zwakste plek... Maybe ben ik 16? Slechts een suggestie hoor, misschien moet je het nog even narekenen?

En de andere opmerking. Laten we even Einstein nemen oke? Hij was geniaal. Als hij nou dyslexie had gehad? Was hij dan minder geniaal geweest? Nee inderdaad, dus wat je zegt slaat nergens op

[ Bericht 9% gewijzigd door CyFanate op 19-11-2005 17:02:59 (Toevoeging) ]
  zaterdag 19 november 2005 @ 16:55:42 #27
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_32401401
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 16:50 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Vind je de andere onderdelen van Fok niks dan?
Ik zit nog wel elke dag op Frontpage voor het nodige nieuws maar de andere onderdelen moet ik nog is gaan uitpluizen
Ik ben al veel tijd kwijt op andere forums dus dat zal ik wat meer gaan uitbreiden, helaas zal ik me daar weer moeten gaan inhouden
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
pi_32401545
Ik ga zelfmoord plegen.
Herald:
hehe dat klinkt zo suf uit jouw mond eh
dWc_RuffRyder de stoere niggah, de killah from tha hood, de pimp van Jett en die wacht op mamma voor het eten >:O
  zaterdag 19 november 2005 @ 17:06:28 #29
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_32401657
Ik ga weer terug naar mijn "gewone Fok!leven". Hier en daar eens wat lezen en posten in een klein aantal fora.
pi_32401658
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 16:54 schreef CyFanate het volgende:-knip-
Ga even een deurtje verder, als je BB niet volgt zijn je posts hier offtopic.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  zaterdag 19 november 2005 @ 17:08:58 #31
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_32401713
Onder het doesen vanochtend vroeg ik me dit ook af.

Ik ben niet echt een ras-fok!ker, ook wat ouder (27) dan de gemiddelde fokker denk ik, maar dit forum is echt wel gezellig.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zaterdag 19 november 2005 @ 17:11:09 #32
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_32401779
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 17:08 schreef soylent het volgende:


Ik ben niet echt een ras-fok!ker, ook wat ouder (27) dan de gemiddelde fokker denk ik, maar dit forum is echt wel gezellig.
pardon

Misschien in klaagbak en onzin ligt de leeftijd beduidend lager.

Maar je bent echt niet oud voor een fokker hoor
  zaterdag 19 november 2005 @ 17:13:50 #33
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_32401844
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 17:11 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

pardon

Misschien in klaagbak en onzin ligt de leeftijd beduidend lager.

Maar je bent echt niet oud voor een fokker hoor
Vergeet vooral PUB niet...

Maar verder is 27 volgens mij eerder jong dan oud hier op fok...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zaterdag 19 november 2005 @ 17:17:44 #34
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_32401957
Net als na de vorige BB's:
Fok afsluiten en pas weer opzoeken bij BB6.
Fok hoort echt bij BB, maar verder kom ik er nooit. ( Is dat erg verkeerd?)
eurobilltracker.com
  zaterdag 19 november 2005 @ 17:19:46 #35
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_32402021
jep. Ik snap echt de mensen niet die alleen met BB zich op fok vertonen.
  zaterdag 19 november 2005 @ 17:34:20 #36
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_32402403
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 17:13 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Vergeet vooral PUB niet...

Maar verder is 27 volgens mij eerder jong dan oud hier op fok...
Ik weet niet hoe het bij de andere onderdelen van FOK is maar hier bij BB is het toch wel hoger dan ik verwacht had
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
pi_32402504
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 17:34 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe het bij de andere onderdelen van FOK is maar hier bij BB is het toch wel hoger dan ik verwacht had
Klopt, en op de rest van FOK! ligt het gemiddelde rond de 23 jaar, denk ik.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  zaterdag 19 november 2005 @ 17:43:11 #38
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32402619
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 17:34 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe het bij de andere onderdelen van FOK is maar hier bij BB is het toch wel hoger dan ik verwacht had
Dat maakt ook wel dat ik me hier toch wel redelijk thuisvoel. Ik zie een verschrikkelijk zwart gat opkomen, want ik heb er weinig zin in om op een ander subforum mezelf weer in te gaan werken. Danmaar de eeuwige newbie.

Als ik heel eerlijk moet zijn ga ik een heel erg groot deel zelfs missen hier op het forum, zelfs pinbaal, tis toch een beetje een deel van je leven geworden in korte tijd. Een alternatief zie ik niet snel want daarin is deze BB gewoon uniek want compleet en helemaal goed te volgen op meerdere kanalen en gratis....dat is onderhand sinds bb1 niet meer zo ...of ik heb hier en daar wat gemist. Een alternatief krijg je ook niet omdat we nu dagelijks mee lullen over wat er live ergens anders gebeurt, of we moeten een cnn forum oprichten en roddelen over de presentator van het cnn news

Mocht er toch een initiatief zijn om op terugkerende doch tijdelijke basis een online samenkomen te organiseren in een subforum dan heb ik daar zeker oren naar,al was het maar om weer eens een avondje te gaan liggen huilen van het lachen.
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  zaterdag 19 november 2005 @ 17:47:23 #39
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_32402732
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 17:43 schreef versabommie het volgende:

[..]

Mocht er toch een initiatief zijn om op terugkerende doch tijdelijke basis een online samenkomen te organiseren in een subforum dan heb ik daar zeker oren naar,al was het maar om weer eens een avondje te gaan liggen huilen van het lachen.
Zoiets als een afkickforum?

Een subforum voor mensen die af willen kicken van de gelegenheidsfora? Alleen nu al lopen er 3 aparte gelegenheidsfora... (idols, feestdagen en BB) Die mensen moeten toch ergens hun 'vriendjes' en 'vriendinnetjes' op kunnen zoeken....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zaterdag 19 november 2005 @ 17:54:09 #40
242 Pinball
Electric Monk
pi_32402909
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 17:19 schreef PLAE@ het volgende:

jep. Ik snap echt de mensen niet die alleen met BB zich op fok vertonen.
Dat mensen in de tussentijd niet posten wil niet zeggen dat ze er niet zijn.
En zelfs dan, hoezo snap je het niet? Vind je eigenlijk dat mensen die de rest van het jaar niets te melden hebben maar mee moeten baggeren in ONZ,KLB en PUB?
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  zaterdag 19 november 2005 @ 17:57:46 #41
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_32403026
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 17:38 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Klopt, en op de rest van FOK! ligt het gemiddelde rond de 23 jaar, denk ik.
Ik voel me met de minuut ouder worden
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
  zaterdag 19 november 2005 @ 17:59:08 #42
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_32403070
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 17:54 schreef Pinball het volgende:

[..]

Dat mensen in de tussentijd niet posten wil niet zeggen dat ze er niet zijn.
En zelfs dan, hoezo snap je het niet? Vind je eigenlijk dat mensen die de rest van het jaar niets te melden hebben maar mee moeten baggeren in ONZ,KLB en PUB?
Dát is dus precies waar ik mee zit... ONZ vind ik niet zo leuk omdat het een behoorlijke kliek is waar je als buitenstander niet makkelijk in toegelaten wordt. PUB is ietsjes té jong voor mij En KLB te negatief...

Ik mis gewoon een subforum waar je een beetje vrijblijvend rond kunt hangen en mee kunt babbelen. GC komt een beetje in de richting, maar is het toch niet écht helemaal.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_32403089
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 17:57 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Ik voel me met de minuut ouder worden
Maar zeker óók jong van geest?
woef
  zaterdag 19 november 2005 @ 18:00:14 #44
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_32403106
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 17:43 schreef versabommie het volgende:

[..]

Dat maakt ook wel dat ik me hier toch wel redelijk thuisvoel. Ik zie een verschrikkelijk zwart gat opkomen, want ik heb er weinig zin in om op een ander subforum mezelf weer in te gaan werken. Danmaar de eeuwige newbie.

Als ik heel eerlijk moet zijn ga ik een heel erg groot deel zelfs missen hier op het forum, zelfs pinbaal, tis toch een beetje een deel van je leven geworden in korte tijd. Een alternatief zie ik niet snel want daarin is deze BB gewoon uniek want compleet en helemaal goed te volgen op meerdere kanalen en gratis....dat is onderhand sinds bb1 niet meer zo ...of ik heb hier en daar wat gemist. Een alternatief krijg je ook niet omdat we nu dagelijks mee lullen over wat er live ergens anders gebeurt, of we moeten een cnn forum oprichten en roddelen over de presentator van het cnn news

Mocht er toch een initiatief zijn om op terugkerende doch tijdelijke basis een online samenkomen te organiseren in een subforum dan heb ik daar zeker oren naar,al was het maar om weer eens een avondje te gaan liggen huilen van het lachen.
Het moet toch niet zo moeilijk zijn om ergens op FOK een plekje te kunnen creeren waar we kunnen terug denken aan alle leuke dingen van de afgelopen maanden
22 december zal een donkere dag worden en dan komt die kutkerst er ook nog is achteraan
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
  zaterdag 19 november 2005 @ 18:01:57 #45
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_32403150
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 17:59 schreef bbfakir het volgende:

[..]

Maar zeker óók jong van geest?
Niet echt, mijn geest heeft me allang verlaten
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
  zaterdag 19 november 2005 @ 18:02:08 #46
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32403157
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 17:59 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Dát is dus precies waar ik mee zit... ONZ vind ik niet zo leuk omdat het een behoorlijke kliek is waar je als buitenstander niet makkelijk in toegelaten wordt. PUB is ietsjes té jong voor mij En KLB te negatief...

Ik mis gewoon een subforum waar je een beetje vrijblijvend rond kunt hangen en mee kunt babbelen. GC komt een beetje in de richting, maar is het toch niet écht helemaal.
een BBSCSErvival-subdingetje waar we altijd ff een kattebel achter kunnen laten of op een loze nacht ff totaal off topic los kunnen gaan over wie zijn scheiding erger is....
misschien een subje van onzin ?
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_32403161
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 17:57 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Ik voel me met de minuut ouder worden
Niet janken, Kribbet.
Denk ook 'es aan je nóg oudere mede-users.

Het forum blijft trouwens na de finale nog een behoorlijk tijdje open, en daarna is er hopelijk een plekje in SHO voor een BB-topic, om nog wat langer af te kicken.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  zaterdag 19 november 2005 @ 18:03:29 #48
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32403197
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 18:00 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Het moet toch niet zo moeilijk zijn om ergens op FOK een plekje te kunnen creeren waar we kunnen terug denken aan alle leuke dingen van de afgelopen maanden
22 december zal een donkere dag worden en dan komt die kutkerst er ook nog is achteraan
probleem is ..stel ik kom jou , gert apk , snaptnix enzovoorts bijvoorbeeld tegen...de topics weer om de oren vliegen ....;)
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  zaterdag 19 november 2005 @ 18:04:11 #49
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32403216
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 18:02 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Niet janken, Kribbet.
Denk ook 'es aan je nóg oudere mede-users.

Het forum blijft trouwens na de finale nog een behoorlijk tijdje open, en daarna is er hopelijk een plekje in SHO voor een BB-topic, om nog wat langer af te kicken.
1 topic? dat blazen we in 30 minuten ruimschoots op
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  zaterdag 19 november 2005 @ 18:04:16 #50
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_32403221
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 18:02 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Niet janken, Kribbet.
Denk ook 'es aan je nóg oudere mede-users.

Het forum blijft trouwens na de finale nog een behoorlijk tijdje open, en daarna is er hopelijk een plekje in SHO voor een BB-topic, om nog wat langer af te kicken.
Weet jij trouwens of er nog een VipBrother komt?
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')