Als je mij een link geeft dan lurk ik met je mee. Of die in Hongarije natuurlijkquote:Op zondag 20 november 2005 21:49 schreef PC eend het volgende:
Ik ga echt niet cold tukey
Ik denk dat ik de Tsechische BB ga volgen ofzo![]()
Ja, hallo, daar versta je niks van... Dat schiet niet opquote:Op zondag 20 november 2005 21:49 schreef PC eend het volgende:
Ik ga echt niet cold tukey
Ik denk dat ik de Tsechische BB ga volgen ofzo![]()
idem (of BB9 pas weerquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:05 schreef scanman01 het volgende:
Na BB5 is het voor mij gewoon weer afgelopen. Misschien kom ik hier weer langs bij BB6.
Mij hè... Je gaat MIJ missen... Toch toch toch??quote:Op maandag 21 november 2005 16:42 schreef teamlead het volgende:
Ik ga er vanuit dat ik dan weer volop aan het werk ben en nauwelijks tijd zal hebben om Fok te missen... Hooguit af en toe de frontpage checken en beetje lurken in ONZmaar ik ga het wel missen... (sommige users that is
)
quote:Op maandag 21 november 2005 17:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mij hè... Je gaat MIJ missen... Toch toch toch??![]()
Ik zou graag eens een Hongaarse exit van je mee willen makenquote:Op maandag 21 november 2005 01:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je mij een link geeft dan lurk ik met je mee. Of die in Hongarije natuurlijk
Goeie tactiekquote:Op maandag 21 november 2005 19:17 schreef misterDre het volgende:
Ik ben al begonnen met afbouwen, komt het niet zo hard aan![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 19:00 schreef teamlead het volgende:
[..]jou ga ik zeker missen ja... maar er zijn er nog wel een paar hoor
quote:Op maandag 21 november 2005 23:29 schreef doka het volgende:
Zijn de vorige series van BB eigenlijk op DVD te koop?
Hoor de wanhoop in mijn stem
Nou ja, ik neem aan dat er wel DVD's met hoogtepunten zijnquote:Op maandag 21 november 2005 23:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
Jij wilt de komende 100 dagen dvd kijken?
quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:30 schreef bloodymary het volgende:
Na BB5 ga ik me wederom afvragen hoe ik in hemelsnaam bijna vier maanden lang zoveel tijd heb gespendeerd aan zo'n stelletje nietszeggende mongolen.
quote:Op maandag 19 december 2005 17:59 schreef flugeltje het volgende:
Deze vraagstelling wordt nu wel heel erg actueel... Nog maar drie nachtjes slapen en we hebben onze laatste dag streamen voor de boeg...
Momenteel is het saai op de streams, maar je komt in dit forum toch steeds dezelfde mensen weer tegen. Mensen die ik behoorlijk ga missen straks
Ik dus ook denk ik.quote:Op maandag 21 november 2005 09:10 schreef AnTjUh het volgende:
ik ga in een heel groot zwart gat vallen denk ik![]()
Ik probeer alvast in andere fora te posten... maar de sfeer is toch anders... Het zal zwaar worden na donderdag vrees ikquote:Op maandag 19 december 2005 17:59 schreef flugeltje het volgende:
Deze vraagstelling wordt nu wel heel erg actueel... Nog maar drie nachtjes slapen en we hebben onze laatste dag streamen voor de boeg...
Momenteel is het saai op de streams, maar je komt in dit forum toch steeds dezelfde mensen weer tegen. Mensen die ik behoorlijk ga missen straks
Idols volg ik idd ook weer dit jaarquote:Op maandag 19 december 2005 22:49 schreef crazymamma het volgende:
Gelukkig komen de feestdagen snel, daarna vakantie, dan ben ik denk ik wel weer afgekicket.
Dan storten we ons maar op Idols of zo.........
DAMN... hij is terug!quote:Op maandag 21 november 2005 01:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je mij een link geeft dan lurk ik met je mee. Of die in Hongarije natuurlijk
en daar wacht jij mee totdat BB geeindigd is??quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:28 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Extreem hard aan m'n taas rukken en de hemel danken dat ik een grote heb!!!!
Na je het zegt.... waarom wacht ik eigenlijk al al die tijd????quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:50 schreef Maurisico het volgende:
en daar wacht jij mee totdat BB geeindigd is??![]()
eerst zien, dan geloven....quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:28 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Extreem hard aan m'n taas rukken en de hemel danken dat ik een grote heb!!!!
fap fap? die van mij doet altijd oink oink...quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:57 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Na je het zegt.... waarom wacht ik eigenlijk al al die tijd????
*fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap*
lolscher!quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:10 schreef Maurisico het volgende:
[..]
fap fap? die van mij doet altijd oink oink...![]()
typisch geval van rood kruisje...quote:
Ik gun hem je van harte.quote:Op woensdag 21 december 2005 17:42 schreef Kleintje het volgende:
Wat ga ik doen na Big Brother... ik had al antwoord gegeven, maar ga nu een ander antwoord geven.
Proberen om Menno voor me te winnen
Ja die Big Brother Vips komt erquote:Op woensdag 21 december 2005 17:02 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Wat ga jij doen na big brother, alsof er zoveel veranderd
En btw dan komt toch bigbrother vips ? ik hoor er trouwens nix meer over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 december 2005 17:54 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ja die Big Brother Vips komt er
Er is al een deelnemer bekend:wel meer tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Punk !
Typisch een geval van Opera gebruiken....quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:38 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
typisch geval van rood kruisje...![]()
Ik las wel allerlei speculaties, maar ik weet niet welke namen er nou verder definitief mee zouden doen.quote:
hey Thomas ik hoorde je vanochtend op de radioquote:Op woensdag 21 december 2005 18:09 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ik las wel allerlei speculaties, maar ik weet niet welke namen er nou verder definitief mee zouden doen.
quote:Op woensdag 21 december 2005 18:11 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
hey Thomas ik hoorde je vanochtend op de radio![]()
Ik ben bang dat ik met je mee dat gat in donderquote:Op woensdag 21 december 2005 18:16 schreef Arliator het volgende:
Ik heb al een beetje gelurkt op fok, maar nergens heb ik nog iets kunnen vinden waar een SC zoals hier kan vinden. Lijkt er dus op dat ik na BB in een donker hol verdwijn, en bij de volgende BB weer tevoorschijn kom
Zal ik wat kaarsen meenemen, is het tijdelijk wat minder donkerquote:Op woensdag 21 december 2005 19:11 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik met je mee dat gat in donder![]()
.....zijn we in elk geval niet alleen![]()
Zeg, dat JIJ nu opeens een leven hebt...quote:
Hier hetzelfdequote:Op woensdag 21 december 2005 23:49 schreef Lautje1983 het volgende:
Maar ik denk dat ik maar BB Vip ga volgen, kan anders het diepe gat waar ik in ga vallen niet overzoen![]()
Liever FOK dan BBquote:Op donderdag 22 december 2005 23:00 schreef tanna het volgende:
Ik denk voor mezelf dat ik nooit meer een serie ga volgen op tv, maar fok lijkt me leuk om te blijven hangen. Er is hier voor elk wat wils nietwaar![]()
Lang leve de Telegraaf. Als die krant er niet geweest was, hadden ze weer lopen rotzooien met de cijfers en had Hummy Roel laten winnen. Dát was pas erg geweest.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:37 schreef edje34 het volgende:
Lekker genieten na het zien van al die oplichters praktijken van Talpa.
Er was allang bekend dat Joost zou winnen.
En ik vind het zeer schandalig hoe Roel is behandeld de laatste minuten.
Is er een link bekend??quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:10 schreef BB5kijker het volgende:
Lang leve de Telegraaf. Als die krant er niet geweest was, hadden ze weer lopen rotzooien met de cijfers en had Hummy Roel laten winnen. Dát was pas erg geweest.
Da's een groot woord hoor, ik zit nog steeds teveel achter de PC.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:53 schreef CartWOman het volgende:
Zeg, dat JIJ nu opeens een leven hebt...![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |