abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32539151
quote:
Op maandag 21 november 2005 19:21 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Gordel niet om ? [afbeelding]
Wel, staat ergens dat ze een afdruk had.

OT: Ik leef met je mee!
Zu'j net zien met dit weer, wul de waag'n niet pakk'n
pi_32550793
quote:
Op donderdag 24 november 2005 15:52 schreef Damzzz het volgende:
Wel, staat ergens dat ze een afdruk had.
1) 'Ze' is een man.
2) Dat staat nergens in z'n verhaal.
  donderdag 24 november 2005 @ 22:41:10 #53
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32550933
ja .... vet klote... ik had mijn cupra in de zomer tegen een vw bora aangeparkeerd die voor een oranje stoplicht stilstond (WIE DOET DAT NOU) maar je moet NOOOOIT maar dan ook NOOOOOIT toegeven dat het jou schuld was. sommige verzekeringsmaatschappijen gaan dan moeilijk doen en willen jou dan ook voor de kosten van de ander laten opdraaien
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_32553929
Wat is er mis met stoppen voor oranje? Volgens de regeltjes moet je dat doen, tenzij veilig stoppen niet meer mogelijk is.
pi_32554940
quote:
Op donderdag 24 november 2005 22:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ja .... vet klote... ik had mijn cupra in de zomer tegen een vw bora aangeparkeerd die voor een oranje stoplicht stilstond (WIE DOET DAT NOU) maar je moet NOOOOIT maar dan ook NOOOOOIT toegeven dat het jou schuld was. sommige verzekeringsmaatschappijen gaan dan moeilijk doen en willen jou dan ook voor de kosten van de ander laten opdraaien
Ik denk dat het hier anders wel duidelijk is wie schuldig is. En stoppen voor oranje is inderdaad verplicht (indien mogelijk).
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  vrijdag 25 november 2005 @ 09:27:11 #56
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32558943
Ja ja ik weet ook wel dat het mijn eigen fout was... maar ik had haast :S
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  vrijdag 25 november 2005 @ 09:35:55 #57
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_32559093
quote:
Op maandag 21 november 2005 13:43 schreef Xcalibur het volgende:

[..]

nee, weet ik ook niet eigenlijk... wat je zegt klinkt wel logisch...
hoewel de oorzaak wel degelijk anders zou zijn natuurlijk... niet opletten of een medische reden
Als er een medische reden is waardoor jij een blackout kunt krijgen dan mag je in dit land niet eens rijden.

er zijn genoeg suikerpatienten die om die reden geen rijbewijs hebben om van epilepsie patienten nog maar niet te spreken...

als je als epilepsiepatient 1 jaar zonder aanvallen bent dan mag je weer autorijden trouwens.
Neerkomen wel!
pi_32589770
maar hoe is het nou ondertussen met wendyiscool?

wendynietmeerzocool?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')