kom tie. leuke site trouwens yvonne, wel een beetje veel over de eerste wereldoorlogquote:Op zaterdag 19 november 2005 14:01 schreef yvonne het volgende:
Graag!!!
quote:Op zondag 20 november 2005 09:40 schreef mrSPLIFFY het volgende:
WoW een zoalshetis naamtopic!!!
Hier kan ik zeker niet ontbreken... Waar is de kleinde Rakker??!!!
Wordt het voorjaar, nu zijn de dagen iets te kort om echt veel te gaan doen, als de dagen lengen ben ik er weer.quote:Op zondag 20 november 2005 12:50 schreef zoalshetis het volgende:
wanneer ga je weer naar verdun yvonne?
leuk! en hoest verder? ook weer bram opstaan?quote:Op zondag 20 november 2005 12:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wordt het voorjaar, nu zijn de dagen iets te kort om echt veel te gaan doen, als de dagen lengen ben ik er weer.
Het gaat prima!quote:Op zondag 20 november 2005 13:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
leuk! en hoest verder? ook weer bram opstaan?
ja dat heb ik nou ook. en bij jou. als ik je naam zie kan ik niet anders dan ff bram luisteren.quote:Op zondag 20 november 2005 13:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het gaat prima!
Bram hoort op de een of andere manier bij zondag!
kietel mequote:Op zondag 20 november 2005 13:23 schreef yvonne het volgende:
Lief!
quote:Op maandag 21 november 2005 12:04 schreef yvonne het volgende:
Lekker, zo even wat mooie foto's van opgravingen plaatsen in C&H.
Heel mooi materiaal, en FB uiteraard even bijlurken.
er is mij nooit iets overkomen terwijl ik als kind/jongeman best ruw mee omging, gelukkig maar, de eod vond ook dat ik bij sommige stukken geluk had gehad.quote:Op maandag 21 november 2005 12:07 schreef yvonne het volgende:
Daar heb ik ook nog leuke plaatjes van, mannen en jongetjes die munitie oprapen
En ik dan?quote:
goedemorgen! mooie foto's. jammer dat ze het weer dichtgooien, als ik het goed gelezen heb.quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:30 schreef yvonne het volgende:
Ha, mogguh, zijn we weer, zoalshetis, foto's!
http://www.forumeerstewereldoorlog.nl/viewtopic.php?t=2400
die helm die ik ergens anders op je site lees, is die ook uit de grond gehaald? de poster is diegen die zegt this is my rifle oid...quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:37 schreef yvonne het volgende:
Ja, het is alweer dicht nu, ik ben uiteraard wel wezen kijken, geweldig om te zien, goed bewaard gebleven, maar het begon nu, in de buitenlucht, al heel snel achteruit te gaan.
er zijn berichten dat men later voor nog uitgebreider onderzoek gaat.
Wat ben je vroeg trouwens
url?quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
die helm die ik ergens anders op je site lees, is die ook uit de grond gehaald? de poster is diegen die zegt this is my rifle oid...
ja ik ben vroeg, er moet soms ook gewerkt worden![]()
Ne, deze is gekocht, er zijn maar heel weinig picklehaubes boven gehaald en al helemaal niet in perfecte staat.quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:48 schreef zoalshetis het volgende:
http://www.forumeerstewereldoorlog.nl/viewtopic.php?t=2216&postdays=0&postorder=asc&start=25
onderaan.
ik vond de staat al bijzonder mooi. wel een leuke site yvonne, veel enthousiasten, maar dat is natuurlijk inherent aan zo'n specifieke site. leuk!quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ne, deze is gekocht, er zijn maar heel weinig picklehaubes boven gehaald en al helemaal niet in perfecte staat.
De haubes die je kunt kopen zijn oude voorraden, familie die spullen wegdoet,, weggegooid na terugtrekken etc etc.
En dan te bedenken dat de bossen rond Verdun een kleine 20 jaar geleden nog wel dit soort dingen gewoon bevatten, zo voor het oprapen, op de grond dus.
Nou ja, er ligt nog zat, maar pickels echt niet meer.
ik troost je graag met 'een doodgewone jongen'.quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die is dood en nu ben ik gekwetst!
ik was er graag bij geweest. zeker ook om te bevatten in wat voor ellende die (vaak) jonge jongens hebben gezeten.quote:Op woensdag 30 november 2005 11:21 schreef yvonne het volgende:
Het was een ervaring om het eens te zien, zo, opgegraven, stukje geschiedenis, kende de A-frames van het museum en gereconstrueerd, maar dit was ontzettend gaaf om mee te maken.
pure liefde voor het geschreven woord...quote:Op donderdag 1 december 2005 01:34 schreef Pracissor het volgende:
zoalshetis en ik hebben mijn inziens altijd een 'speciale' relatie gehad, kan me vinger er alleen niet helemaal opleggen
en de rode wijn... en vrouwelijk schoon.. en bepaald politiek gedachtegoed... en...quote:Op donderdag 1 december 2005 01:36 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
pure liefde voor het geschreven woord...![]()
Ik schop het topic wel weer als het in de winkels ligtquote:Op woensdag 1 februari 2006 09:08 schreef zoalshetis het volgende:
bijna in de winkel! lijkt me erg ok. dank voor je tip!
quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik schop het topic wel weer als het in de winkels ligt
Handig topic dit!
http://www.forumeerstewereldoorlog.nl/viewtopic.php?t=3461quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:21 schreef Nolius het volgende:
[..]
Als het interessante radio is, mag het van mij. Jij weet wel wat in FOK!radio past, en wat niet
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:27 schreef yvonne het volgende:
Leef je nog
Ik heb weer wat voor je:
http://www.forumeerstewereldoorlog.nl/viewtopic.php?t=3528
Onheimische plek.
Wat me zo raakte was die ene begraafplaats waar knullen pas een jaar later begraven werden, ze hebben daar dus al die tijd gelegen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
alive and kicking.
mooie documentatie weer yvonne! ook die andere titels van reed lijken me zeer de moeite waard, thanks for update
![]()
wat is eigenlijk het officiële dodental?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat me zo raakte was die ene begraafplaats waar knullen pas een jaar later begraven werden, ze hebben daar dus al die tijd gelegen.
Dit waren de zgn Pals Batallions, mannen uit stadjes, dorpen, scholen, verenigingen,collega's hele community's... weggevaagd.
Alleen Somme, of heel WO1?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat is eigenlijk het officiële dodental?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |