Ja lol... zo kunnen we wel doorgaan. Tuurlijk, ik observeer niet objectief en jij welquote:Op zaterdag 19 november 2005 15:03 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Beste band omdat ze de voor haar zo noodzakelijke bevestiging krijgt...![]()
Leer eens objectief observeren scanman
Die mag je voortaan achterwege laten...quote:
Hoe weet jij nou in godsnaam of het haar boeit of niet. Misschien is Lieske wel superberekenend. Ik denk zelf ook dat ze roel koos omdat ze voor de easy way out ging. Roel gaat sowieso joost elke keer nomineren, en Roel heeft een zwak voor haar. Ze is door het dido-gebeuren gewoon bang om zelf weer op de bank te komen, en ze heeft haar taktiek al sinsds haar laatste nominatie goed aan weten te passen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat boeit Lieske dan weer niet. Ze nomineert gewoon de persoon waar zie de week het minst mee heeft. Vorige keer was dat Dido en deze keer was het Roel. Heel logisch allemaal.
Geef nou eens toe dat je Lieske sindskort met een roze bril bekijkt Scanquote:Op zaterdag 19 november 2005 15:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja lol... zo kunnen we wel doorgaan. Tuurlijk, ik observeer niet objectief en jij wel![]()
![]()
Zoals de waard is?
Zeg dan gewoon dat je haar niet mag en het leuk vindt alles negatief uit te leggen![]()
Is dat een goede band of is dat puur uit noodzaak omdat ze weet/voelt dat Naath/Did niets met haar hebben en haar niet serieus nemen?quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, daar heeft ze de beste band mee. Logisch dat ze die niet nomineert![]()
Okee, dat mag. Ik zie dat Roel nauwelijks nog met haar heeft gesproken, wat de nominatie voor mij logisch maakt. Ik had hem in haar situatie misschien ook genomineerd.quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou in godsnaam of het haar boeit of niet. Misschien is Lieske wel superberekenend. Ik denk zelf ook dat ze roel koos omdat ze voor de easy way out ging.
volgens mij vindt Lieske het idd. helemaal niet zo leuk bij Ingrid & Chantalquote:Op zaterdag 19 november 2005 15:08 schreef Black_Orchid het volgende:
Is dat een goede band of is dat puur uit noodzaak omdat ze weet/voelt dat Naath/Did niets met haar hebben en haar niet serieus nemen?
Als ik zo'n cap zie kan ik mezelf heel goed voorstellen dat er genoeg mannen zijn die wél op Chantal vallen...quote:
weet Roel het inmiddels?quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:09 schreef scanman01 het volgende:
Okee, dat mag. Ik zie dat Roel nauwelijks nog met haar heeft gesproken, wat de nominatie voor mij logisch maakt. Ik had hem in haar situatie misschien ook genomineerd.
Maar iedereen die er superberekenend achter wil zoeken![]()
Dat is omdat ze zeer onzeker is en hunkert naar aandacht van de dames en omdat Chantal en Ingrid haar aandacht geven is Lieske als een kind zo blij en denkt ze dat het vriendinnen zijn. Eigenlijk kunnen ze Lieske wel schieten, maar dat weten ze goed te verbergen. En Lieske met haar naieve kop trapt er natuurlijk weer in. En dat komt weer door die enorme drang naar aandacht en haar overdreven gevoel van onzekerheid.quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:08 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Is dat een goede band of is dat puur uit noodzaak omdat ze weet/voelt dat Naath/Did niets met haar hebben en haar niet serieus nemen?
Tuurlijk is ze dat niet. Dat meisje is verreweg de meest oprechte in het huis. Sommigen hebben echter wat moeite om dat te kunnen zien blijkbaarquote:Op zaterdag 19 november 2005 15:11 schreef Wup het volgende:
[..]
weet Roel het inmiddels?
ik denk trouwens niet dat Lieske berekenend is, ik zie haar daar gewoon niet toe in staat
Tuurlijk welquote:Op zaterdag 19 november 2005 14:44 schreef demins het volgende:
[..]
Hoi LoveBear!![]()
Durft er nou niemand meer terug te zwaaien?
gewoon minder reageren op al die onzin.quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:13 schreef scanman01 het volgende:
Maar goed... ik ga weer wat anders doen. Word er flauw van hier, van die mensen die zelf alles objectief denken te zien en anderen daar niet toe in staat achter. Zó triest...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |