misschien wel, maar dan is het alsnog vreemd dat ze in het begin vaak wel super spelen.quote:Op zondag 20 november 2005 20:51 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dan zou je juist zeggen dat het onder Blind moet gaan, aangezien hij de laatste stap van jeugd naar senioren heeft begeleid de afgelopen jaren. Misschien wordt er wel gewoon teveel verwacht van die jonge jongens?
en ik kan mezelf wel voor me kop slaan dat ik daar niet ben opgekomenquote:Op zondag 20 november 2005 20:58 schreef JaWi het volgende:
BEZOekersvak?
Er is toch geen persoonlijke vete tussen de twee?quote:Op zondag 20 november 2005 21:17 schreef twi het volgende:
Leuke combi is het trouwens op zich in Studio Voetbal. Oud TD en (toekomstig) oud AD samen in 't programma. Zouden ze nog wat over elkaar te melden hebben of gaat het allemaal politiek correct gelul zijn?
Nee.quote:Op zondag 20 november 2005 21:22 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Er is toch geen persoonlijke vete tussen de twee?
nadat de wedstrijd afgelopen was was de gezelligheid met de me eigenlijk ook al weer afgelopenquote:Op zondag 20 november 2005 15:31 schreef Max-Westerman het volgende:
De media is zeer goed in dingen opblazen joh
Gister na afloop stonden een paar 100 man bij de hoofdingang *jaakke rot op ole ole* te zingen
En er werd vuurwerk afgestoken
Nou nou nou
Wat heeft de ME hard moeten ingrijpen
waarschijnlijk wel want ik las dit op de ajax site:quote:Op zondag 20 november 2005 21:18 schreef Max-Westerman het volgende:
Is er in het uitvak dinsdag ook dat vangnet?
Ik kan daar echt niet mee zitten hoor, dat hij na Ajax naar Feyenoord ging. Of moet ie dan maar stoppen met voetbal als Ajax het niet in hem ziet zitten? Ik snap sowieso die hele 'ongezonde' rivaliteit niet...quote:Op maandag 21 november 2005 00:25 schreef F1Bas het volgende:
Biseswar![]()
Ben blij dat die gast is opgerot zeg. Ondanks dat die gozer best kan voetballen.
Maar speler die na Ajax overloopt naar fucking feyenoordis voor mij geen Ajacied, mooi dat ie is opgezout dus.
LOL...quote:Op maandag 21 november 2005 00:55 schreef twi het volgende:
Als Biseswar zo goed is als in FM2005, dan is 't kut dat 'ie voor Feyenoord speelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |