abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 november 2005 @ 13:34:48 #151
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_32423170
3 mln voor Galasek moet je natuurlijk pakken.
Urby kan uitgroeien tot een zeer goede linksback, maxwell zou Ajax toch gaan verlaten dus das op te vangen.
Yannis is teveel.
pi_32423525
Wel respect voor Sneijder trouwens.
pi_32423782
Als ik daarnet Galasek hoor is hij de enige realistische Ajacied in de selectie, hij durft tenminste toe te geven dat het gewoon slecht gaat.

Volgens Sneijder en Blind gaat het namelijk nog steeds prima. Heel de wedstrijd gedomineerd en dat soort ongein....
Houd van een lijntje.
pi_32424240
quote:
Op zondag 20 november 2005 13:54 schreef Erwtensoep het volgende:
Volgens Sneijder en Blind gaat het namelijk nog steeds prima. Heel de wedstrijd gedomineerd en dat soort ongein....
Wat een gelul. Ik heb hetzelfde interview gezien / gehoord (Nederland 2) en zowel Blind als Sneijder beamen dat het nog niet zo goed gaat. Blind zei nog dat je dat vooral door hard werken moet verbeteren. Verder geven ze zeer terecht aan dat Ajax de laatste wedstrijden vaak wel goed speelt (gisteravond domineerden ze).

Je wilt wel van Galasek horen hoe realistisch hij is dat je in een dip zit, maar als je realistisch over de positieve dingen wordt (zoals dat je vaak wel goed speelt) is het opeens meteen gelul en ongein.

Niet logisch en al helemaal niet eerlijk. Je hoeft echt niet koste wat kost continu negatief te blijven.
pi_32424304
Sorry hoor maar ik kan er geen goed voetbal in ontdekken. De tegenstander laat ons tot de 16 combineren omdat er toch geen gevaar ontstaat. Bij de 16 aangekomen weten de spelers niet meer wat ze moeten doen. Balbezit staat niet gelijk aan goed voetbal.
Houd van een lijntje.
pi_32425775
Utrecht maakt Ajax in a.s zondag
Punk !
pi_32425796
Ja, of niet.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_32426423
quote:
Op zondag 20 november 2005 10:24 schreef 2Drix het volgende:

[..]

What the fuck is dit nou weer
De media is zeer goed in dingen opblazen joh
Gister na afloop stonden een paar 100 man bij de hoofdingang *jaakke rot op ole ole* te zingen
En er werd vuurwerk afgestoken
Nou nou nou
Wat heeft de ME hard moeten ingrijpen
pi_32426746
quote:
Op zondag 20 november 2005 15:06 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Utrecht maakt Ajax in a.s zondag
Ach, misschien wel, misschien niet.
pi_32426841
quote:
Van Eijden verwijst ruil Vlaar/Heitinga naar rijk der fabelen

Ajax algemeen directeur Arie van Eijden liet tegenover Langs de Lijn weten dat een ruil van Vlaar en Heitinga, zoals in de media werd gesuggereerd, absoluut niet de orde is en geen onderwerp van gesprek is bij Ajax. 'Misschien is dat door een journalist in de mond van van Gaal gelegd' aldus Van Eijden over de manier waarop het gerucht in de wereld kwam.
pi_32426911
van eijden zei toch ook dat alles koek en ei was met van gaal
pi_32427011
Jammer dat dat schot in de eerste minuut niet zat
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_32428271
Ajax weer eens gewonnen! Majstorovic solliciteerde opzichtig naar een transfer naar Ajax, op zich een knappe goal van Rosenberg.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_32428788
Gister al 2 punten ingelopen op psv, vandaag komt daar az bij .
pi_32428918
Rosenberg scoorde inderdaad erg mooi. Deed ie gewoon goed. Hoop dat die jongen zich nu eindelijk eens kan gaan ontplooien, laat hem maar een paar keer in de 2e helft invallen.
pi_32429857
hoe viel Rosenberg voor de rest eigenlijk in?
pi_32431917
Van Eijden vanavond bij studio voetbal.
slettebak [@] gmail.com
pi_32432488
quote:
Op zondag 20 november 2005 17:40 schreef jimjim1983 het volgende:
hoe viel Rosenberg voor de rest eigenlijk in?
ik vond goed, je ziet die jongen gewoon slim lopen en hij was wel goed aanspeelbaar
Brett Holman
pi_32432612
quote:
Op zondag 20 november 2005 19:17 schreef endr0me het volgende:

[..]

ik vond goed, je ziet die jongen gewoon slim lopen en hij was wel goed aanspeelbaar
Dat zie je trouwens meestal wel bij Rosenberg. Die gozer doet het op zich best goed qua lopen etc, alleen de doelpunten zijn (waren) er nog niet. Verder doet ie het best aardig.
pi_32432933
quote:
Op zondag 20 november 2005 18:54 schreef JaWi het volgende:
Van Eijden vanavond bij studio voetbal.
ben benieuwd wat ie te melden heeft. Lijkt me toch dat ook hij er niet omheen kan dat het absoluut klote gaat met Ajax. Ben benieuwd hoe lang de positie van Blind overigens nog houdbaar blijft.
pi_32434659
quote:
Op zondag 20 november 2005 19:32 schreef erikh het volgende:

[..]

ben benieuwd wat ie te melden heeft. Lijkt me toch dat ook hij er niet omheen kan dat het absoluut klote gaat met Ajax. Ben benieuwd hoe lang de positie van Blind overigens nog houdbaar blijft.
Als er de komende westrijden gewonnen wordt, met een enkel gelijkspel zal het wel wat bedaren. Verlies je bijvoorbeeld de komende 2 wedstrijden, en de top 5 pakt wel punten (zeg minimaal 4 punten) dan zal het wel weer opborrelen.

Sowieso geloof ik niet meer in het sprookje van trainers ontslaan (bij Ajax dan). Een trainer kan wel degelijk invloed hebben, maar het omvat niet alles. Verschillende spelers zijn van hoog naar laag, van laag naar hoog gegaan, en dit onder verschillende trainers. (ik bedoel niet 1 speler onder verschillende trainers).
Maar de ene speler leeft op bij trainer A, de ander zakt in bij trainer B...en zou heb je ook weinig houvast als speler, maar ook als trainer. Want als er weer een nieuwe trainer komt, is het maar weer afwachten welke spelers er nu gaan pieken of dalen.
  zondag 20 november 2005 @ 20:40:29 #172
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32434848
Er is geen goede trainer vrij, dus 't is vrij onzinnig om Blind te ontslaan. Bovendien wat xFriendx zegt: wanneer je wint van Sparta Praag en Utrecht en RKC en Vitesse spelen gelijk, heb je die playoff plek al te pakken en sta je een punt of twee achter op de 4e plek. Na dit weekend is het ook nog "maar" 11 punten naar de 1e plek.
pi_32434915
quote:
Op zondag 20 november 2005 20:34 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Als er de komende westrijden gewonnen wordt, met een enkel gelijkspel zal het wel wat bedaren. Verlies je bijvoorbeeld de komende 2 wedstrijden, en de top 5 pakt wel punten (zeg minimaal 4 punten) dan zal het wel weer opborrelen.

Sowieso geloof ik niet meer in het sprookje van trainers ontslaan (bij Ajax dan). Een trainer kan wel degelijk invloed hebben, maar het omvat niet alles. Verschillende spelers zijn van hoog naar laag, van laag naar hoog gegaan, en dit onder verschillende trainers. (ik bedoel niet 1 speler onder verschillende trainers).
Maar de ene speler leeft op bij trainer A, de ander zakt in bij trainer B...en zou heb je ook weinig houvast als speler, maar ook als trainer. Want als er weer een nieuwe trainer komt, is het maar weer afwachten welke spelers er nu gaan pieken of dalen.
Klopt maar de laatste jaren is bij Ajax duidelijk te zien geweest dat jonge spelers zich snel doorontwikkelden tot basispeler en echt goed speelden om vervolgens af te zwakken. Zijn zeker 5 spelers waarbij dat gebeurt is en aangezien dit onder verschillende trainers gebeud is is er meer aan de hanbd. Er zit iets niet lekker bij Ajax. Dat moet weg persoonlijk denk ik dat de huidige leiding het eigenlijk niet aan kan. Van Eijden ben ik al jaren absoluut geen fan van maar het lijkt wel of het sinds het aantreden van Jaakke alleen maar slechter is gegaan.
pi_32435163
quote:
Op zondag 20 november 2005 20:42 schreef erikh het volgende:

[..]

Klopt maar de laatste jaren is bij Ajax duidelijk te zien geweest dat jonge spelers zich snel doorontwikkelden tot basispeler en echt goed speelden om vervolgens af te zwakken. Zijn zeker 5 spelers waarbij dat gebeurt is en aangezien dit onder verschillende trainers gebeud is is er meer aan de hanbd. Er zit iets niet lekker bij Ajax. Dat moet weg persoonlijk denk ik dat de huidige leiding het eigenlijk niet aan kan. Van Eijden ben ik al jaren absoluut geen fan van maar het lijkt wel of het sinds het aantreden van Jaakke alleen maar slechter is gegaan.
Dan zou je juist zeggen dat het onder Blind goed moet gaan, aangezien hij de laatste stap van jeugd naar senioren heeft begeleid de afgelopen jaren. Misschien wordt er wel gewoon teveel verwacht van die jonge jongens?
pi_32435263
quote:
Op zondag 20 november 2005 20:42 schreef erikh het volgende:

[..]

Daarom, ik geloof dat de jeugdopleiding ook nog steeds wel ok is. Maar hoe er met spelers omgegaan wordt is niet goed. Je ziet dat spelers uit de jeugd in het 1e elftal geplaatst worden. Zij floreren, krijgen daarna ontzettend veel druk (niet eens uit sportief oogpunt) en worden mentaal een wrak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')