Wat een gelul. Ik heb hetzelfde interview gezien / gehoord (Nederland 2) en zowel Blind als Sneijder beamen dat het nog niet zo goed gaat. Blind zei nog dat je dat vooral door hard werken moet verbeteren. Verder geven ze zeer terecht aan dat Ajax de laatste wedstrijden vaak wel goed speelt (gisteravond domineerden ze).quote:Op zondag 20 november 2005 13:54 schreef Erwtensoep het volgende:
Volgens Sneijder en Blind gaat het namelijk nog steeds prima. Heel de wedstrijd gedomineerd en dat soort ongein....
De media is zeer goed in dingen opblazen johquote:
Ach, misschien wel, misschien niet.quote:Op zondag 20 november 2005 15:06 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Utrecht maakt Ajax in a.s zondag
quote:Van Eijden verwijst ruil Vlaar/Heitinga naar rijk der fabelen
Ajax algemeen directeur Arie van Eijden liet tegenover Langs de Lijn weten dat een ruil van Vlaar en Heitinga, zoals in de media werd gesuggereerd, absoluut niet de orde is en geen onderwerp van gesprek is bij Ajax. 'Misschien is dat door een journalist in de mond van van Gaal gelegd' aldus Van Eijden over de manier waarop het gerucht in de wereld kwam.
ik vond goed, je ziet die jongen gewoon slim lopen en hij was wel goed aanspeelbaarquote:Op zondag 20 november 2005 17:40 schreef jimjim1983 het volgende:
hoe viel Rosenberg voor de rest eigenlijk in?
Dat zie je trouwens meestal wel bij Rosenberg. Die gozer doet het op zich best goed qua lopen etc, alleen de doelpunten zijn (waren) er nog niet. Verder doet ie het best aardig.quote:Op zondag 20 november 2005 19:17 schreef endr0me het volgende:
[..]
ik vond goed, je ziet die jongen gewoon slim lopen en hij was wel goed aanspeelbaar
ben benieuwd wat ie te melden heeft.quote:Op zondag 20 november 2005 18:54 schreef JaWi het volgende:
Van Eijden vanavond bij studio voetbal.
Als er de komende westrijden gewonnen wordt, met een enkel gelijkspel zal het wel wat bedaren. Verlies je bijvoorbeeld de komende 2 wedstrijden, en de top 5 pakt wel punten (zeg minimaal 4 punten) dan zal het wel weer opborrelen.quote:Op zondag 20 november 2005 19:32 schreef erikh het volgende:
[..]
ben benieuwd wat ie te melden heeft.Lijkt me toch dat ook hij er niet omheen kan dat het absoluut klote gaat met Ajax. Ben benieuwd hoe lang de positie van Blind overigens nog houdbaar blijft.
Klopt maar de laatste jaren is bij Ajax duidelijk te zien geweest dat jonge spelers zich snel doorontwikkelden tot basispeler en echt goed speelden om vervolgens af te zwakken. Zijn zeker 5 spelers waarbij dat gebeurt is en aangezien dit onder verschillende trainers gebeud is is er meer aan de hanbd. Er zit iets niet lekker bij Ajax. Dat moet weg persoonlijk denk ik dat de huidige leiding het eigenlijk niet aan kan. Van Eijden ben ik al jaren absoluut geen fan van maar het lijkt wel of het sinds het aantreden van Jaakke alleen maar slechter is gegaan.quote:Op zondag 20 november 2005 20:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als er de komende westrijden gewonnen wordt, met een enkel gelijkspel zal het wel wat bedaren. Verlies je bijvoorbeeld de komende 2 wedstrijden, en de top 5 pakt wel punten (zeg minimaal 4 punten) dan zal het wel weer opborrelen.
Sowieso geloof ik niet meer in het sprookje van trainers ontslaan (bij Ajax dan). Een trainer kan wel degelijk invloed hebben, maar het omvat niet alles. Verschillende spelers zijn van hoog naar laag, van laag naar hoog gegaan, en dit onder verschillende trainers. (ik bedoel niet 1 speler onder verschillende trainers).
Maar de ene speler leeft op bij trainer A, de ander zakt in bij trainer B...en zou heb je ook weinig houvast als speler, maar ook als trainer. Want als er weer een nieuwe trainer komt, is het maar weer afwachten welke spelers er nu gaan pieken of dalen.
Dan zou je juist zeggen dat het onder Blind goed moet gaan, aangezien hij de laatste stap van jeugd naar senioren heeft begeleid de afgelopen jaren. Misschien wordt er wel gewoon teveel verwacht van die jonge jongens?quote:Op zondag 20 november 2005 20:42 schreef erikh het volgende:
[..]
Klopt maar de laatste jaren is bij Ajax duidelijk te zien geweest dat jonge spelers zich snel doorontwikkelden tot basispeler en echt goed speelden om vervolgens af te zwakken. Zijn zeker 5 spelers waarbij dat gebeurt is en aangezien dit onder verschillende trainers gebeud is is er meer aan de hanbd. Er zit iets niet lekker bij Ajax. Dat moet weg persoonlijk denk ik dat de huidige leiding het eigenlijk niet aan kan. Van Eijden ben ik al jaren absoluut geen fan van maar het lijkt wel of het sinds het aantreden van Jaakke alleen maar slechter is gegaan.
Daarom, ik geloof dat de jeugdopleiding ook nog steeds wel ok is. Maar hoe er met spelers omgegaan wordt is niet goed. Je ziet dat spelers uit de jeugd in het 1e elftal geplaatst worden. Zij floreren, krijgen daarna ontzettend veel druk (niet eens uit sportief oogpunt) en worden mentaal een wrak.quote:Op zondag 20 november 2005 20:42 schreef erikh het volgende:
[..]
Klopt maar de laatste jaren is bij Ajax duidelijk te zien geweest dat jonge spelers zich snel doorontwikkelden tot basispeler en echt goed speelden om vervolgens af te zwakken. Zijn zeker 5 spelers waarbij dat gebeurt is en aangezien dit onder verschillende trainers gebeud is is er meer aan de hanbd. Er zit iets niet lekker bij Ajax. Dat moet weg persoonlijk denk ik dat de huidige leiding het eigenlijk niet aan kan. Van Eijden ben ik al jaren absoluut geen fan van maar het lijkt wel of het sinds het aantreden van Jaakke alleen maar slechter is gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |