abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32411076
Hoezo,doet Mastorovoc volgende week weer mee dan
"They don't want to just sit there, line up and play football.They don't want to play smash-mouth football, they want to trick you......They want to catch you substituting" Joey Porter before the Colts-Steelers game
  zaterdag 19 november 2005 @ 22:19:48 #102
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_32411095
dalijk even kijken of het ook z'n bedoeling was om te scoren
Jawel, je keek.
pi_32411123
Vlaar en Mastorovic in de spits,dan komt alles weer goed
"They don't want to just sit there, line up and play football.They don't want to play smash-mouth football, they want to trick you......They want to catch you substituting" Joey Porter before the Colts-Steelers game
  zaterdag 19 november 2005 @ 22:22:05 #104
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_32411168
Rosenberg erbij Wat een topaankoop!
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_32411251
Eindelijk weer eens gewonnen!
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_32411530
En de nul gehouden
pi_32411799
Spel was niet super maar de overwinning is wel verdient.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_32411990
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 22:44 schreef F1Bas het volgende:
Spel was niet super maar de overwinning is wel verdient.
Tsja, je kan niet van niks naar alles gaan hoor. Goed spel, dat groeit wel als ze blijven winnen
pi_32413145
wat gebeurde er de 2e helft bij de f-side en 410? vakken waren voor de helft leeg, apart.
Verdiende overwinning, dr was maar 1 ploeg die speelde. Ik kneep 'm nog wel ff in 80e min bij die kans van Afonso, ongekend. Wat een amateuristische verdediging.
Anyway, 3 puntjes in de knip!
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_32413153
Nette goal van Maistorovich. In 1 keer op de wreef
-edit-
Die goal van Rosenberg was ook aardig. Netjes uitgekapt en strak ingeschoten
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_32413311
En de helft van de Arena heeft de goal van Rosenberg nog gemist ook...
pi_32413318
lol wat een wedstrijd winnen door een e.d en in de laatste minuut van de blesure tijd

ik vind niet dat blind slim bezig is koop je een spits stel je m nooit op
laat die man daar gewoon lekker staan en blijf niet kutten met je selectie
Narf!
  zaterdag 19 november 2005 @ 23:46:07 #113
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_32413442
laat vanaf nu Rosenberg er maar ff in staan, hij volet zich nu goed waarschijnlijk en slechter kan het toch niet worden
Jawel, je keek.
  zaterdag 19 november 2005 @ 23:46:13 #114
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_32413446
Wie zij ook alweer deze week dat Rosenberg door een bepaalde fase was?

Ik vond hem aardig spelen, lekker dreigend, goed aanspeelbaar en uiteraard die goal
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_32413545
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 23:36 schreef SoA-Holic het volgende:
wat gebeurde er de 2e helft bij de f-side en 410?
Dat vroeg ik me dus ook al af...
.. Ajax Amsterdam ..
pi_32413700
van wat ik heb gezien was het niet slecht hoor, goed begin, redelijk einde. Als die bal van Galasek erin vliegt win je met 4-0 maarja, dit is goed voor t vertrouwen van Ajax en van Rosenberg, wat ik weer NIET begrijp is dat De Jong op de bank begon, ze willen hem toch behouden? moet je vooral zo doen...
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_32413744
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 23:49 schreef Rianne_lovezz_ajax het volgende:

[..]

Dat vroeg ik me dus ook al af...
De F-Side liep weg uit protest tegen Jaakke.
pi_32413761
quote:
'Ook Anastasiou en Galásek vertrekken bij Ajax'

Naast Hatem Trabelsi, Steven Pienaar en Maxwell zullen ook Tomás Galásek en Yannis Anastasiou op korte termijn vertrekken bij Ajax. Dat meldt de website Highlow.nl. Anastasiou zou in ieder geval aan het eind van dit seizoen bij Ajax vertrekken. De Engelse club Sunderland is met de Amsterdammers in gesprek om de Griek vanaf de winterstop voor de rest van het seizoen te huren. Volgens The Evening Chronicle zijn de gesprekken concreet en is het de bedoeling dat Sunderland alle verplichtingen voor het contract van Anastasiou overneemt.

Galásek zal volgens Highlow nog tijdens het huidige seizoen naar Engeland vertrekken. Manchester City zou inmiddels een bod voorbereiden op de Tsjech. City wil Galásek in januari voor een bedrag van circa drie miljoen euro van Ajax overnemen. Ook trainer David O'Leary van Aston Villa is nog steeds geďnteresseerd in de geroutineerde middenvelder.

Highlow meldt tevens dat de kans groot is dat Maxwell naar Juventus vertrekt. De verdediger, die bij Ajax een nieuw driejarig contract kon tekenen waarbij de Braziliaan twee miljoen euro per seizoen zou gaan verdienen, heeft mogelijk zelfs al een voorcontract getekend bij De Oude Dame. Onlangs was het hoofd van de medische staf van Juventus al een weekend lang in Nederland om Maxwell te testen. Ook AC Milan zou echter overwegen de Ajacied een contract aan te bieden.

Nigel de Jong staat volgens Highlow nog altijd in de belangstelling van Manchester United. Inmiddels heeft ook Chelsea naar de Amsterdammer geďnformeerd. Manchester United-manager Alex Ferguson schijnt echter al een aanbieding klaar te hebben liggen voor De Jong. Liverpool en Manchester City zouden op hun beurt een waar gevecht zijn gestart om de handtekening van Steven Pienaar. Ook Benfica lijkt zich te hebben gemengd in de strijd om de Zuid-Afrikaan.

Volgens Highlow stond Wesley Sneijder, die zijn contract bij Ajax vrijdag tot medio 2009 verlengde, in de nadrukkelijke belangstelling van Lazio Roma, Juventus en AC Milan. De middenvelder van Oranje voelt zich nog niet klaar voor een overstap naar het buitenland en besloot dan ook bij Ajax te blijven.
pi_32413803
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 23:57 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]
Goed zo, mogen alletwee vertrekken van mij...
  zondag 20 november 2005 @ 00:01:58 #120
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_32413900
Galasék niet
pi_32413920
boeiend maxwell, ze hebben toch urby
pi_32413952
Nou Galasek vind ik wel jammer.
pi_32413964
3 miljoen lijkt mij een mooi bedrag voor Galasek.
pi_32414157
Jippie.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_32415108
Oh wat is Ajax slecht. Bijna alle spelers staan in belangstelling van buitenlandse clubs.
Dit zegt natuurlijk genoeg over de kwaliteit van onze jongens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')