Tsja, je kan niet van niks naar alles gaan hoor. Goed spel, dat groeit wel als ze blijven winnenquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:44 schreef F1Bas het volgende:
Spel was niet super maar de overwinning is wel verdient.
Dat vroeg ik me dus ook al af...quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:36 schreef SoA-Holic het volgende:
wat gebeurde er de 2e helft bij de f-side en 410?
De F-Side liep weg uit protest tegen Jaakke.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:49 schreef Rianne_lovezz_ajax het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me dus ook al af...
quote:'Ook Anastasiou en Galásek vertrekken bij Ajax'
Naast Hatem Trabelsi, Steven Pienaar en Maxwell zullen ook Tomás Galásek en Yannis Anastasiou op korte termijn vertrekken bij Ajax. Dat meldt de website Highlow.nl. Anastasiou zou in ieder geval aan het eind van dit seizoen bij Ajax vertrekken. De Engelse club Sunderland is met de Amsterdammers in gesprek om de Griek vanaf de winterstop voor de rest van het seizoen te huren. Volgens The Evening Chronicle zijn de gesprekken concreet en is het de bedoeling dat Sunderland alle verplichtingen voor het contract van Anastasiou overneemt.
Galásek zal volgens Highlow nog tijdens het huidige seizoen naar Engeland vertrekken. Manchester City zou inmiddels een bod voorbereiden op de Tsjech. City wil Galásek in januari voor een bedrag van circa drie miljoen euro van Ajax overnemen. Ook trainer David O'Leary van Aston Villa is nog steeds geďnteresseerd in de geroutineerde middenvelder.
Highlow meldt tevens dat de kans groot is dat Maxwell naar Juventus vertrekt. De verdediger, die bij Ajax een nieuw driejarig contract kon tekenen waarbij de Braziliaan twee miljoen euro per seizoen zou gaan verdienen, heeft mogelijk zelfs al een voorcontract getekend bij De Oude Dame. Onlangs was het hoofd van de medische staf van Juventus al een weekend lang in Nederland om Maxwell te testen. Ook AC Milan zou echter overwegen de Ajacied een contract aan te bieden.
Nigel de Jong staat volgens Highlow nog altijd in de belangstelling van Manchester United. Inmiddels heeft ook Chelsea naar de Amsterdammer geďnformeerd. Manchester United-manager Alex Ferguson schijnt echter al een aanbieding klaar te hebben liggen voor De Jong. Liverpool en Manchester City zouden op hun beurt een waar gevecht zijn gestart om de handtekening van Steven Pienaar. Ook Benfica lijkt zich te hebben gemengd in de strijd om de Zuid-Afrikaan.
Volgens Highlow stond Wesley Sneijder, die zijn contract bij Ajax vrijdag tot medio 2009 verlengde, in de nadrukkelijke belangstelling van Lazio Roma, Juventus en AC Milan. De middenvelder van Oranje voelt zich nog niet klaar voor een overstap naar het buitenland en besloot dan ook bij Ajax te blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |