Voorquote:Op maandag 24 april 2006 12:06 schreef UnleashMitch het volgende:
Overigens, als er een man of 6 a 7 zijn die het spelen kunnen we ook een keer een online sessie doen, vrees alleen dat ik de slechtste ben maar toch
ah goed bericht, live op motors TV in dat geval...quote:Op maandag 24 april 2006 15:04 schreef Atreidez het volgende:
Ze rijden zaterdag en zondag op de Lausitzring trouwens, de echte DTM'ers.. Misschien wel leuk om daar ook meteen mee te vergelijken..
Offtopic trouwens MosPos, ik heb die 2005 set bekeken, maar die 2004 van gamers.nl is veeeeel mooier en rijdt veel prettiger (ten opzichte van concurrenten), dus ik blijf bij die
Als je bedoeld dat je ook dwars door dat bord heen rijdt dan doe ik dat alquote:Op dinsdag 25 april 2006 10:40 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik ook KBGisterenavond ook geen zin om stuur in te pluggen. De 1e bocht op Lausitzring is idd lastig maar je neemt deze bocht op een erg vreemde manier, volgende week leg ik t wel uit als je t dan nog niet weet, nu wil ik gewoon winnen
Dan krijg je toch een caution ? Ik tenminste wel, dat zal ik nog wel even als regel toevoegen. Cautions zijn wel irritant maar het voorkomt wel dat er straks gigantisch wordt afgesneden.quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:01 schreef Atreidez het volgende:
Als je bedoeld dat je ook dwars door dat bord heen rijdt dan doe ik dat alDie staat een beetje raar geplaatst als je t mij vraagt..
Leuk idee, ik doe mee. Zet zo wel ff een screen shot neerquote:Op dinsdag 25 april 2006 00:01 schreef UnleashMitch het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/DTM3_TimeTrial
Kom maar opIk zwengel het spel meteen even aan om beide tracks een tijd te rijden, zal wel niet super scherp zijn maar toch
Print screens in Paint lijken idd niet te werken, gebruik daarvoor Fraps, gratis te downloaden vanaf www.fraps.com
-edit-
Twee tijden gereden, zit zeker op Lausitz nog veel verbetering. Ik hoor nog te vaak m'n banden piepen en dat moet toch wel over zijn als ik m'n stuur weer aan sluit.
-edit2-
Nog een stukje er af gereden. Blijf het jammer vinden dat er een heel stuk van Lausitz af is gehaald. Die nieuwe bocht is ook wel erg lastig trouwens maar goed
Whehequote:Op dinsdag 25 april 2006 17:09 schreef CybPraetorian het volgende:
uhm Brands hatch, circuit catalunya, en Le Mans zitten niet in het spel hoor.. :S
leuk dat we daar ook naar kunnen racen, maar in het spel wil dat dus niet..
In principe zelf maar ik heb het even voor je gedaan.quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:53 schreef i2Them2 het volgende:
Aub, 1:14:45 op Hockenheim.
[[url=http://xs78.xs.to/pics/06172/RD32006-04-2517-45-36-89.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Moet ik 't zelf aanpassen/invoeren op fok!wikki, of wordt dat gedaan?
Dat is 't probleem, dat zie ik dus niet staanquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:18 schreef UnleashMitch het volgende:
Je moet bovenin op het tabblad 'Bewerken' klikken
1:13:86quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:53 schreef i2Them2 het volgende:
Aub, 1:14:45 op Hockenheim.
[[url=http://xs78.xs.to/pics/06172/RD32006-04-2517-45-36-89.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
1:01:43quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:07 schreef i2Them2 het volgende:
Het record van de Eurospeedsway (Lausitzring) was moeilijk, maar na een groot aantal ronden toch gelukt.
[[url=http://xs78.xs.to/pics/06172/RD32006-04-2519-02-26-89.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
1:01:76
Je mag je auto niet tunen hoorquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:14 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
1:13:86
[..]
1:01:43
Spa zal trouwens erg lastig worden zonder stuur. Track is zo ontzettend hobbelig dat het lastig wordt om goed op je gas te gaan.
Ook niet gedaanquote:
kun je invullen ergens op de codemasters site en dan registreert hij jouw snelste tijd in een rankinglistquote:Op zondag 16 april 2006 17:02 schreef CybPraetorian het volgende:
Wie kan me vertellen wat die code op dit plaatje betekend.
[afbeelding]
die zie je staan als je een snelste ronde hebt gemaakt...
Cool zegquote:Op donderdag 27 april 2006 11:57 schreef WeebI het volgende:
hier staan trouwens enkele vette crashes
slechte beeldkwaliteit, geen geluid, maar de crashes mogen er zijn
maar een topsnelheid die bagger is, haalt maar 240 ofzo... dat zou je niet zeggen gezien dat hij zo ubersnel optrekt...zal wel aan de aerodynamica liggen...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:54 schreef UnleashMitch het volgende:
Er staat iets in dit topic, moet je even terug lezen
Heb gister even met de Atom geredenWat een bloedsnel en vederlicht bakkie zeg
Ik haal met een DTM-wagen toch echt de 300quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:12 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
maar een topsnelheid die bagger is, haalt maar 240 ofzo... dat zou je niet zeggen gezien dat hij zo ubersnel optrekt...zal wel aan de aerodynamica liggen...
Daaromquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:57 schreef rakotto het volgende:
ey en dtm racer 3 topicMaar heb ps2 versie. ach ja dtm is dtm
Ik speel het ook niet zo vaak/te lang. Heb wel leukere gamesquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:22 schreef rakotto het volgende:
Zo ver ben ik nog niet denk ik... Druk geweest met school en had ook suikoden V binnen gekregen![]()
Foto's ? Waarom dan niet print screen?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:45 schreef rakotto het volgende:
hehe, misschien volgende weekend ff aan de gang. Ik maak wel een paar foto's van mijn rondes met de webcam ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |