Ojaquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:57 schreef Mattt het volgende:
[..]
Nee man , jij bedoeld zeker de Tongelreep in Eindhoven ?![]()
Sportiom is in Den bosch.
Yea, is wel cool.quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:57 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Oja. Sportiom is nóg dichterbij idd!
Is die al uit?quote:
Die bandenbaan is puik aldaar! Menig kinderfeestje daar doorgebrachtquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:59 schreef Mattt het volgende:
[..]
Yea, is wel cool.
K ga met Little_Angel
Ik moet wachted totdat ik die nieuwe comp heb. Dit is een 128 RAM P4 1.6GHZ en RAGE 128 PRO 32MB dingquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:59 schreef Messenga het volgende:
[..]
Om te "kopen via internet" wel..
Ja !! Die bandenbaan is echt puik daar, helemaal naar boven ,en dan allemaal door die grotten ,is wel mooi zwembad.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:00 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Die bandenbaan is puik aldaar! Menig kinderfeestje daar doorgebracht. Schaatsen is er ook tof.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:01 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik moet wachted totdat ik die nieuwe comp heb. Dit is een 128 RAM P4 1.6GHZ en RAGE 128 PRO 32MB ding
Die heb ik iddquote:Op zaterdag 19 november 2005 13:00 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Internet wel jah . Zelfs de Black Edtion al.![]()
![]()
CS en TFC en HLquote:Op zaterdag 19 november 2005 13:01 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Naja, je kunt er wel iets op spelen/
![]()
Zitten allerlei extra's bij.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:05 schreef --Christiaan-- het volgende:
Wat is de black edition?
Hehe, TFC heb ik ook nog weleens gedaan. Wel lachen. Maar ik was toch meer van de UT generatie.quote:
Nu is TFC weer tof want er is ontdekt wat er met de entities gedaan kan worden en nu zijn er allemaal teamwork escape maps (Y)!quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:08 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Hehe, TFC heb ik ook nog weleens gedaan. Wel lachen. Maar ik was toch meer van de UT generatie.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:09 schreef Ulreazj het volgende:
Iemand foto's van Brechtje? (die duidelijk zijn.)
Ah ok, naja ik zal het niet meer proberen. Vind het nu toch wel te oud.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:09 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Nu is TFC weer tof want er is ontdekt wat er met de entities gedaan kan worden en nu zijn er allemaal teamwork escape maps (Y)!
quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:13 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Ah ok, naja ik zal het niet meer proberen. Vind het nu toch wel te oud.
Wel proberen joh! Ik speel het nog dagelijks!quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:13 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Ah ok, naja ik zal het niet meer proberen. Vind het nu toch wel te oud.
JE stelt uit die foto's.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:14 schreef Brechtje het volgende:
Me fotoboek
En je ziet me binnekort wel eeh
Check deze trouwens, 3rd party opvolger van TFC http://www.fortress-forever.com/quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:16 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Zit ik toch nog langer in het game vak.![]()
Inderdaadquote:Op zaterdag 19 november 2005 13:14 schreef Brechtje het volgende:
Me fotoboek
En je ziet me binnekort wel eeh
Gebookmarked.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:21 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Check deze trouwens, 3rd party opvolger van TFC http://www.fortress-forever.com/
Die ziet er stoer uitquote:Op zaterdag 19 november 2005 13:28 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Gebookmarked.
check ook deze. http://www.thethirdreich.com/index.php
Je moet in ieder geval Unleash the beast en Total Confusion draaien!quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
* is alvast ff aan het indraaien voor vanavond*
Ja he, uit veel tests blijkt ook dat ie het meeste vindt.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
Christiaan trouwens een beste MS beta ding
Unleash komt sowieso wel een keertje voorbij..quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:31 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Je moet in ieder geval Unleash the beast en Total Confusion draaien!
ik ben een klein geel visje in een zee van blauw!quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:31 schreef snopprinses het volgende:
blub
Ziet er ook goed uit.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:30 schreef --Christiaan-- het volgende:
En deze is supertof, een humorHLmod http://mods.moddb.com/4972/ en trailer
Ik las het in consumentengidsquote:Op zaterdag 19 november 2005 13:31 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ja he, uit veel tests blijkt ook dat ie het meeste vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |