abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32395033
Ik heb vorige week van mijn energiebedrijf een brief gekregen dat als gevolg van een betalingsachterstand de energielevering binnenkort zal worden afgesloten en nu weet ik eigenlijk niet wat ik moet doen.
Ik weet dat ik in gebreke ben en neem het ze dus ook niet echt kwalijk, maar er valt verder niks met ze te regelen behalve het voldoen van het volledig openstaand bedrag. Wat ik nu echt niet kan. Lenen zit er helaas ook niet in, dus ik vraag me af wat mijn mogelijkheden zijn.

Kan ik gewoon, als gevolg van de liberalisering, bij een nieuwe energieleverancier een contract afsluiten?

Ik neem binnenkort in ieder geval contact op met schuldhulpverlening, maar wat kan ik nu het beste doen v.w.b. de stroom en gas?
pi_32395203
Een nieuwe leverancier gaat je niet lukken.

Dit is misschien een (tijdelijke) oplossing:

I'm the hardest button to button.
#onz, de vrijhaven.
Self improvement is masturbation.
  zaterdag 19 november 2005 @ 12:07:11 #3
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_32395240
Als je ze al hebt gebeld en er is niets te regelen, dan zou ik de winterkleren maar eens te voorschijn gaan halen, want het wordt koud de komende dagen.

Ik zou zeggen: verkoop je pc, zeg je internetabo op, neem een krantenwijk, meld je aan als vakkenvuller, en ga als de donder betalen. Ik denk niet dat een andere leverancier erin stinkt namelijk.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_32395245
Ik zou maar een warme trui uit de kast pakken. 14.gif
Kom ook eens spammen in mijn fotoboek :') **En ja, ik zie er goed uit dat hoef je niet nog eens te vermelden! ** ( hihi )
  zaterdag 19 november 2005 @ 12:07:59 #5
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_32395259
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 11:58 schreef rayteon het volgende:
Ik neem binnenkort in ieder geval contact op met schuldhulpverlening
Dat had je een half jaar terug al moeten doen eigenlijk

Nog ff en het is niet erg dat je geen gas en licht hebt, omdat je ook je huis uitgezet wordt
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_32395262
Als de samenwerking tussen de enegieleveranciers goed genoeg is lukt het je niet om een contract bij een andere leverancier te krijgen,
vertrekken met achterstand van betaling is niet erg, het geld komt er dan toch wel aan.
maar afgesloten worden,
dan heb je t een beetje bont gemaakt.

contact opnemen met schuldhulpverlening is denk ik de beste optie die je hebt.
Have no Fear, Burning Feetman is here
wii nr: 7098 4291 3092 6058
mario strikers friend code: 305044 570494
pi_32395296
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 11:58 schreef rayteon het volgende:
Ik heb vorige week van mijn energiebedrijf een brief gekregen dat als gevolg van een betalingsachterstand de energielevering binnenkort zal worden afgesloten en nu weet ik eigenlijk niet wat ik moet doen.
Ik weet dat ik in gebreke ben en neem het ze dus ook niet echt kwalijk, maar er valt verder niks met ze te regelen behalve het voldoen van het volledig openstaand bedrag. Wat ik nu echt niet kan. Lenen zit er helaas ook niet in, dus ik vraag me af wat mijn mogelijkheden zijn.

Kan ik gewoon, als gevolg van de liberalisering, bij een nieuwe energieleverancier een contract afsluiten?

Ik neem binnenkort in ieder geval contact op met schuldhulpverlening, maar wat kan ik nu het beste doen v.w.b. de stroom en gas?
Binnenkort is te laat!!
Maandag zo snel mogelijk naar die schuldhulpverlening gaan, daar heb je blijkbaar al veel te lang mee gewacht.
Misschien lukt het hun wel om met het energiebedrijf te praten en anders weten zij wel bij wie je moet zijn.
pi_32395302
Ik heb geen huurachterstand dus mijn huis uitgezet worden gaat (hopelijk) niet gebeuren.
Ik zal maandag contact opnemen met schuldhulpverlening. Bedankt voor de tips. Ook voor de gasbrander.
pi_32395400
Naja, misschien kun je een tent opzetten in de woonkamer en doen alsof je kampeert. Je moet er toch iets van maken.
I'm the hardest button to button.
#onz, de vrijhaven.
Self improvement is masturbation.
pi_32395416
Ik zou zo snel mogelijk contact opnemen met de schuldsanering. Zij zullen dan contact opnemen met de energieleverancier.
Meeeeeeeeeuuuuh!
  zaterdag 19 november 2005 @ 12:19:54 #11
130873 lisegirl
irresistable me
pi_32395544
hier in zeeland is het zo, dat het energiebedrijf niet overgaat tot afsluiten, zodra schuldhulpverlening zich er mee bemoeit...

groetjes en suc7 lise
Nog vragen? Geen vragen? Mooi! Gaan we door!
pi_32399033
Laat je ons nog wel even weten hoe het af loopt?
Als we niets meer horen, dan gaan we er maar vanuit dat je te laat was
  zaterdag 19 november 2005 @ 17:44:54 #13
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_32402666
Is er geen betalingsregeling te treffen met je energiebedrijf?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_32403753
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 17:44 schreef Martijn_77 het volgende:
Heeft hij blijkbaar al geprobeerd, want hij schreef "maar er valt verder niks met ze te regelen behalve het voldoen van het volledig openstaand bedrag".
pi_32403849
Als je aardige buren hebt:

The things you own, end up owning you - Tyler Durden
pi_32420831
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 17:44 schreef Martijn_77 het volgende:
Nee, helemaal niks. Behalve dan dus dat van het direct voldoen van de gehele som inclusief een waarborgsom van enkele honderden euro's. (leuk om te weten misschien....een deel van deze betalingsachterstand is het directe gevolg van een veel te hoge inschatting van mijn energiegebruik en de, volgens de medewerkster, afwezige mogelijkheid dit in de computer aan te kunnen passen. Ik ben een tijd geleden verhuisd en moest opeens 2x zoveel gaan betalen, terwijl ik nooit zoveel verbruik.)
  zondag 20 november 2005 @ 12:09:36 #17
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_32421143
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 92% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 15:55:27 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_32421220
armoedzaaier
pi_32421269
quote:
Op zondag 20 november 2005 12:12 schreef Wojworshebn het volgende:
armoedzaaier
zinnige opmerking joh, daar kan de TS wat mee. Reageer dan niet, stumper....

ontopic: zuur man, ik hoop dat je er uitkomt met de energieboer.....
pi_32421325
quote:
Op zondag 20 november 2005 12:15 schreef Slasher het volgende:

[..]

zinnige opmerking joh, daar kan de TS wat mee. Reageer dan niet, stumper....

ontopic: zuur man, ik hoop dat je er uitkomt met de energieboer.....
Jawel, wel eens gehoord van geld verdienen
Zelfs toen ik nog maar 12 was kon ik al voldoende geld verdienen om leuke dingen te kopen. Brommers opknappen en doorverkopen, reparaties uitvoeren.
En dan de bekende truucjes een colalipje in een winkelwagentje doen en ruilen met een "aardige mevrouw" tot een touw aan een statiegeldfles doen en steeds door de automaat halen. Verkeersborden, herwerken uit de grond trekken en verkopen als oud-ijzer.
Allemaal erg domme voorbeelden die zelfs een zwakzinnige kan uitvoeren, maar je gaat toch godverdomme niet gewoon in een koud huis zitten.
pi_32421543
quote:
Op zondag 20 november 2005 12:17 schreef Wojworshebn het volgende:

[..]

Jawel, wel eens gehoord van geld verdienen
Zelfs toen ik nog maar 12 was kon ik al voldoende geld verdienen om leuke dingen te kopen. Brommers opknappen en doorverkopen, reparaties uitvoeren.
En dan de bekende truucjes een colalipje in een winkelwagentje doen en ruilen met een "aardige mevrouw" tot een touw aan een statiegeldfles doen en steeds door de automaat halen. Verkeersborden, herwerken uit de grond trekken en verkopen als oud-ijzer.
Allemaal erg domme voorbeelden die zelfs een zwakzinnige kan uitvoeren, maar je gaat toch godverdomme niet gewoon in een koud huis zitten.
Jouw gelul slaat dus totaal nergens op. Misschien werkt hij wel 12 uur per dag.
Daarbij heeft hij gevraagd voor een korte termijn oplossing.

[ Bericht 0% gewijzigd door DrXLTrouble op 20-11-2005 12:34:14 ]
pi_32421593
quote:
Op zondag 20 november 2005 12:27 schreef DrXLTrouble het volgende:

[..]

Misschien werkt hij wel 12 uur per dag.
Yeah right
pi_32421632
Zegt iemand die ongetwijfeld nog voor van alles en nog wat op zijn ouders hun zak teert.
Ik heb het zelf zover laten komen, dus je hoort me ook niet klagen, maar als je geen enkel idee hebt van wat de oorzaak van dit probleem is, kan je maar beter je mond houden. Je maakt alleen jezelf maar belachelijk.
Overigens verdien ik mijn geld in ieder geval op een eerlijke en eerbare manier. Ik ga niet als een sloeber van een oud vrouwtje haar 50 cent uit het karretje jatten.
pi_32421681
quote:
Op zondag 20 november 2005 12:31 schreef rayteon het volgende:
Zegt iemand die ongetwijfeld nog voor van alles en nog wat op zijn ouders hun zak teert.
Ik heb het zelf zover laten komen, dus je hoort me ook niet klagen, maar als je geen enkel idee hebt van wat de oorzaak van dit probleem is, kan je maar beter je mond houden. Je maakt alleen jezelf maar belachelijk.
Overigens verdien ik mijn geld in ieder geval op een eerlijke en eerbare manier. Ik ga niet als een sloeber van een oud vrouwtje haar 50 cent uit het karretje jatten.
pi_32421810
quote:
Op zondag 20 november 2005 12:31 schreef rayteon het volgende:
Ik zeg ook niet dat je moet gaan jatten.
Okay je werkt dus wel, respect daarvoor. Maar als je verder niks gek doet en je kunt je energie niet betalen dan is er iets goed mis met dit pokkeland.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')