Dat had je een half jaar terug al moeten doen eigenlijkquote:Op zaterdag 19 november 2005 11:58 schreef rayteon het volgende:
Ik neem binnenkort in ieder geval contact op met schuldhulpverlening
Binnenkort is te laat!!quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:58 schreef rayteon het volgende:
Ik heb vorige week van mijn energiebedrijf een brief gekregen dat als gevolg van een betalingsachterstand de energielevering binnenkort zal worden afgesloten en nu weet ik eigenlijk niet wat ik moet doen.
Ik weet dat ik in gebreke ben en neem het ze dus ook niet echt kwalijk, maar er valt verder niks met ze te regelen behalve het voldoen van het volledig openstaand bedrag. Wat ik nu echt niet kan. Lenen zit er helaas ook niet in, dus ik vraag me af wat mijn mogelijkheden zijn.
Kan ik gewoon, als gevolg van de liberalisering, bij een nieuwe energieleverancier een contract afsluiten?
Ik neem binnenkort in ieder geval contact op met schuldhulpverlening, maar wat kan ik nu het beste doen v.w.b. de stroom en gas?
Heeft hij blijkbaar al geprobeerd, want hij schreef "maar er valt verder niks met ze te regelen behalve het voldoen van het volledig openstaand bedrag".quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:44 schreef Martijn_77 het volgende:
Is er geen betalingsregeling te treffen met je energiebedrijf?
Nee, helemaal niks. Behalve dan dus dat van het direct voldoen van de gehele som inclusief een waarborgsom van enkele honderden euro's.quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:44 schreef Martijn_77 het volgende:
Is er geen betalingsregeling te treffen met je energiebedrijf?
zinnige opmerking joh, daar kan de TS wat mee. Reageer dan niet, stumper....quote:
Jawel, wel eens gehoord van geld verdienenquote:Op zondag 20 november 2005 12:15 schreef Slasher het volgende:
[..]
zinnige opmerking joh, daar kan de TS wat mee. Reageer dan niet, stumper....
ontopic: zuur man, ik hoop dat je er uitkomt met de energieboer.....
Jouw gelul slaat dus totaal nergens op. Misschien werkt hij wel 12 uur per dag.quote:Op zondag 20 november 2005 12:17 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Jawel, wel eens gehoord van geld verdienen![]()
Zelfs toen ik nog maar 12 was kon ik al voldoende geld verdienen om leuke dingen te kopen. Brommers opknappen en doorverkopen, reparaties uitvoeren.
En dan de bekende truucjes een colalipje in een winkelwagentje doen en ruilen met een "aardige mevrouw" tot een touw aan een statiegeldfles doen en steeds door de automaat halen. Verkeersborden, herwerken uit de grond trekken en verkopen als oud-ijzer.
Allemaal erg domme voorbeelden die zelfs een zwakzinnige kan uitvoeren, maar je gaat toch godverdomme niet gewoon in een koud huis zitten.
Yeah rightquote:Op zondag 20 november 2005 12:27 schreef DrXLTrouble het volgende:
[..]
Misschien werkt hij wel 12 uur per dag.
quote:Op zondag 20 november 2005 12:31 schreef rayteon het volgende:
Zegt iemand die ongetwijfeld nog voor van alles en nog wat op zijn ouders hun zak teert.
Ik heb het zelf zover laten komen, dus je hoort me ook niet klagen, maar als je geen enkel idee hebt van wat de oorzaak van dit probleem is, kan je maar beter je mond houden. Je maakt alleen jezelf maar belachelijk.
Overigens verdien ik mijn geld in ieder geval op een eerlijke en eerbare manier. Ik ga niet als een sloeber van een oud vrouwtje haar 50 cent uit het karretje jatten.
Ik zeg ook niet dat je moet gaan jatten.quote:Op zondag 20 november 2005 12:31 schreef rayteon het volgende:
Zegt iemand die ongetwijfeld nog voor van alles en nog wat op zijn ouders hun zak teert.
Ik heb het zelf zover laten komen, dus je hoort me ook niet klagen, maar als je geen enkel idee hebt van wat de oorzaak van dit probleem is, kan je maar beter je mond houden. Je maakt alleen jezelf maar belachelijk.
Overigens verdien ik mijn geld in ieder geval op een eerlijke en eerbare manier. Ik ga niet als een sloeber van een oud vrouwtje haar 50 cent uit het karretje jatten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |