dat is waarquote:op zaterdag 19 november 2005 12:36 schreef melismay het volgende:
maar nu "zei" jij ze
feestje bouwen dan?quote:op zaterdag 19 november 2005 13:35 schreef godlike02 het volgende:
[..]
over het gebrek aan een feestje
met een paar duizend van je meest dierbare vrienden...quote:op zaterdag 19 november 2005 13:39 schreef viper_74 het volgende:
ik geef feestje vanavond
vanaf 21:00 tot 07:00
in het gelredome arnhem
je moet je ogen dicht hebben onder de zonnebankquote:op zaterdag 19 november 2005 13:44 schreef mokster het volgende:
[..]
ik ben nu aan het uitrusten onder de zonnebank![]()
als ik me strax omdraai wel ja.quote:op zaterdag 19 november 2005 13:45 schreef godlike02 het volgende:
[..]
je moet je ogen dicht hebben onder de zonnebank
hoogtezon noem je zo'n ding boven je bed zeker?quote:op zaterdag 19 november 2005 14:01 schreef godlike02 het volgende:
dan ook ja!
heb je nou een zonnebank of een hoogtezon?
nee een hoogtezon zuigtquote:op zaterdag 19 november 2005 14:11 schreef mokster het volgende:
[..]
hoogtezon noem je zo'n ding boven je bed zeker?
* zich gaat omkeren voor het betere bruine-borsten-effect. bye!![]()
waarom ga je dan ook werken op de zaterdag ??quote:
omdat mijn baas me verwacht?quote:op zaterdag 19 november 2005 14:42 schreef thunderchild het volgende:
[..]
waarom ga je dan ook werken op de zaterdag ??
s'middags trouwens . . .
wat had je dan ??quote:op zaterdag 19 november 2005 15:11 schreef mokster het volgende:
zo... moks is back (and better).
hey tc!
studio of eigen hemeltje ??quote:op zaterdag 19 november 2005 15:16 schreef mokster het volgende:
ik was ff aan het zonnen!
eigen hemeltje!quote:op zaterdag 19 november 2005 15:24 schreef thunderchild het volgende:
[..]
studio of eigen hemeltje ??
nergens?quote:op zaterdag 19 november 2005 18:57 schreef qyroz het volgende:
hallo. nergens zin in.
oh, dan snap ik het.quote:op zaterdag 19 november 2005 19:03 schreef qyroz het volgende:
zo goed als nergens.![]()
geen zin in de dingen die binnen mijn bereik liggen.
wat heb je toch een zwaar leven.quote:op zaterdag 19 november 2005 19:22 schreef gf het volgende:
ik heb ook niet echt zin in iets, voel me beetje bagger![]()
blijf thuis en niet te laat slapen. morgen weer het vriending irriteren![]()
student hequote:op zaterdag 19 november 2005 19:28 schreef plato1980 het volgende:
[..]
wat heb je toch een zwaar leven.![]()
ja, dat is een afschuwelijk leven. gelukkig ben ik volgend jaar student-af.quote:
quote:op zaterdag 19 november 2005 19:33 schreef plato1980 het volgende:
[..]
ja, dat is een afschuwelijk leven. gelukkig ben ik volgend jaar student-af.![]()
of hbo.quote:
waar heb je het over?quote:
ik zeg niks.quote:op zaterdag 19 november 2005 19:47 schreef gf het volgende:
[..]
geen
hogeschool r'dam (academieplein)
ohwjeej, hij heeft al gemeld dat 'i hboer is.quote:op zaterdag 19 november 2005 19:47 schreef plato1980 het volgende:
[..]
waar heb je het over?![]()
jij studeert trouwens toch aan de tu eindhoven?
quote:op zaterdag 19 november 2005 19:48 schreef gf het volgende:
wat is er mis met hbo?
niks, helemaal niks. maar als leidse bal zijnde beschouw ik hbo'ers als scholieren, ik vermoed dat frezer daar op doelt.quote:op zaterdag 19 november 2005 19:48 schreef gf het volgende:
wat is er mis met hbo?
niks,quote:op zaterdag 19 november 2005 19:48 schreef gf het volgende:
wat is er mis met hbo?
maar je bent niet voor niets toch nog naar de universiteit gegaan.quote:
ik beschouw ballen als mensen die zich beter voelen dan anderen.quote:op zaterdag 19 november 2005 19:50 schreef plato1980 het volgende:
[..]
niks, helemaal niks. maar als leidse bal zijnde beschouw ik hbo'ers als scholieren, ik vermoed dat frezer daar op doelt.![]()
het kan niet allemaal zo geweldig zijn als leiden he.quote:
nee hoor, dat is het punt helemaal niet. maar ik ga deze discussie niet meer aan als je het niet erg vindt.quote:op zaterdag 19 november 2005 19:53 schreef gf het volgende:
[..]
ik beschouw ballen als mensen die zich beter voelen dan anderen.
nee, er is maar één harvard aan de lek.quote:op zaterdag 19 november 2005 19:53 schreef frezer het volgende:
[..]
het kan niet allemaal zo geweldig zijn als leiden he.
![]()
dat vraag ik me nog steeds af,quote:op zaterdag 19 november 2005 19:52 schreef plato1980 het volgende:
[..]
maar je bent niet voor niets toch nog naar de universiteit gegaan.![]()
nee hoor, ik ben wel pas op iets latere leeftijd in leiden aangekomen, maar ik ben geen ex-hbo'er.quote:op zaterdag 19 november 2005 19:55 schreef frezer het volgende:
[..]
dat vraag ik me nog steeds af,. (ik doe nogal een vage studie)
jij bent toch ook ex hbo-er, of heb ik dat ooit verkeerd begrepen![]()
over het randje... van dequote:
dat is een hiaat in je educatieve vorming, mijn waarde plato.quote:op zaterdag 19 november 2005 19:56 schreef plato1980 het volgende:
[..]
nee hoor, ik ben wel pas op iets latere leeftijd in leiden aangekomen, maar ik ben geen ex-hbo'er.
waarom?quote:op zaterdag 19 november 2005 19:59 schreef breaktothedance het volgende:
ik wou dat ik eerst hbo had gedaan. serieus.
nee, ik heb dat niet nodig.quote:op zaterdag 19 november 2005 19:59 schreef frezer het volgende:je laat de discussie aan je voorbijgaan!
dat is een hiaat in je educatieve vorming, mijn waarde plato.![]()
praktische ervaring, in plaats van academisch theoretisch model-geneuzel. niet dat dat erg is om te leren, maar je hebt er geen zak aan in het bedrijfslevenquote:
als je het aankunt moet je zeker meteen op de uni beginnen,quote:op zaterdag 19 november 2005 19:59 schreef breaktothedance het volgende:
ik wou dat ik eerst hbo had gedaan. serieus.
dat is een mythe, maar die klopt niet. het startsalaris van de gemiddelde academicus ligt boven dat van de gemiddelde hbo'er. in de loop van hun carričres loopt dat verschil nog verder op.quote:op zaterdag 19 november 2005 20:01 schreef breaktothedance het volgende:
[..]
praktische ervaring, in plaats van academisch theoretisch model-geneuzel. niet dat dat erg is om te leren, maar je hebt er geen zak aan in het bedrijfsleven![]()
![]()
ik kan me geen discussie herinneren, wat waarschijnlijk te wijten is aan mijn gebrek aan superieure hersenen. hbo'ers zijn tenslotte maar een stel omhoog gevallen havo'ers die nog helemaal niks bewezen hebben. wo'ers, daar moeten we met z'n allen respect voor hebben. dat ze verder sociaal een lopend wrak zijn doet er niet toe. ze zijn gewoon te goed om daar echt mee te zitten.quote:op zaterdag 19 november 2005 19:53 schreef plato1980 het volgende:
[..]
nee hoor, dat is het punt helemaal niet. maar ik ga deze discussie niet meer aan als je het niet erg vindt.![]()
hij heeft wel gelijk dat die praktische ervaring heel goed van pas kan komen. dat zag ik ook al toen in van mbo naar hbo ging. maar het is uiterraard niet haalbaar om iedereen wat mee te laten pikken van al die niveaus.quote:op zaterdag 19 november 2005 20:03 schreef plato1980 het volgende:
[..]
dat is een mythe, maar die klopt niet. het startsalaris van de gemiddelde academicus ligt boven dat van de gemiddelde hbo'er. in de loop van hun carričres loopt dat verschil nog verder op.
quote:op zaterdag 19 november 2005 20:04 schreef gf het volgende:
[..]
dat ze verder sociaal een lopend wrak zijn doet er niet toe. ze zijn gewoon te goed om daar echt mee te zitten.
![]()
zo heel erg erg bedoelt i het niet hoorquote:op zaterdag 19 november 2005 20:04 schreef gf het volgende:
[..]
ik kan me geen discussie herinneren, wat waarschijnlijk te wijten is aan mijn gebrek aan superieure hersenen. hbo'ers zijn tenslotte maar een stel omhoog gevallen havo'ers die nog helemaal niks bewezen hebben. wo'ers, daar moeten we met z'n allen respect voor hebben. dat ze verder sociaal een lopend wrak zijn doet er niet toe. ze zijn gewoon te goed om daar echt mee te zitten.
![]()
sorry, als ik ergens niet tegen kan.
nee, dat is het disussiepunt ook niet. zeker nu niet, want ik wilde nu helemaal geen serieuze discussie aangaan.quote:op zaterdag 19 november 2005 20:07 schreef frezer het volgende:
[..]
zo heel erg erg bedoelt i het niet hoor.
de volgende keer zal ik het niet meer aanhalen.quote:op zaterdag 19 november 2005 20:08 schreef plato1980 het volgende:
[..]
nee, dat is het disussiepunt ook niet. zeker nu niet, want ik wilde nu helemaal geen serieuze discussie aangaan.![]()
ach, ik zal wel nooit meer van dit stempel afkomen.quote:op zaterdag 19 november 2005 20:09 schreef frezer het volgende:
[..]
de volgende keer zal ik het niet meer aanhalen.![]()
ik hoop dat je er heel erg gelukkig mee bentquote:op zaterdag 19 november 2005 20:03 schreef plato1980 het volgende:
[..]
het startsalaris van de gemiddelde academicus ligt boven dat van de gemiddelde hbo'er. in de loop van hun carričres loopt dat verschil nog verder op.
ok, nofiquote:op zaterdag 19 november 2005 20:11 schreef gf het volgende:
[..]
en bttd: niet persoonlijk opvatten, of je aangesproken voelen![]()
blowlands?quote:op zaterdag 19 november 2005 20:17 schreef breaktothedance het volgende:
blowlands 2005
lukt dat als ik je ga uitschelden?quote:op zaterdag 19 november 2005 20:19 schreef twisted_fok het volgende:
ik heb een leuke opdracht voor jullie: vrolijk mij op.
dag twistquote:op zaterdag 19 november 2005 20:19 schreef twisted_fok het volgende:
ik heb een leuke opdracht voor jullie: vrolijk mij op.
vandaag niet ben ik bang.quote:op zaterdag 19 november 2005 20:20 schreef plato1980 het volgende:
[..]
lukt dat als ik je ga uitschelden?![]()
is deze smiley nou een sigaar aan het roken of een blok hash aan het consumeren:quote:
van die smileys word ik ook al niet vrolijk, ze irriteren mequote:op zaterdag 19 november 2005 20:20 schreef breaktothedance het volgende:
[..]
dag twistwat scheelt er aan
ik bedenk me net de andere uitleg die je eraan zou kunnen gevenquote:
dat is niet zo mooi twist!quote:op zaterdag 19 november 2005 20:23 schreef twisted_fok het volgende:
[..]
van die smileys word ik ook al niet vrolijk, ze irriteren me
het ging vanmiddag even helemaal mis, mijn lichaam vond het nodig om in te storten.
dat was ook wat ik in gedachte had.quote:op zaterdag 19 november 2005 20:23 schreef breaktothedance het volgende:
[..]
ik bedenk me net de andere uitleg die je eraan zou kunnen geven. echter, dat is niet gebeurd
![]()
![]()
![]()
voor een womanizer pur sang als jij is dat geen enkel probleem.quote:op zaterdag 19 november 2005 20:24 schreef breaktothedance het volgende:
ga je mee uit vanavond? dan vrolijk ik je wel op![]()
dacht ik alquote:op zaterdag 19 november 2005 20:24 schreef plato1980 het volgende:
[..]
dat was ook wat ik in gedachte had.![]()
dat is echt het slechtste idee dat ik sinds lange tijd heb gehoord. tenzij je me graag dood wil hebben.quote:op zaterdag 19 november 2005 20:24 schreef breaktothedance het volgende:
[..]
dat is niet zo mooi twist!
ga je mee uit vanavond? dan vrolijk ik je wel op![]()
quote:op zaterdag 19 november 2005 20:26 schreef twisted_fok het volgende:
[..]
dat is echt het slechtste idee dat ik sinds lange tijd heb gehoord. tenzij je me graag dood wil hebben.
je was er toen net ook al.quote:op zaterdag 19 november 2005 20:27 schreef melismay het volgende:
daar ben ik ook weer lieve mensjes!
dag melis. vrolijk twist eens op!quote:op zaterdag 19 november 2005 20:27 schreef melismay het volgende:
daar ben ik ook weer lieve mensjes!
what's with thequote:op zaterdag 19 november 2005 20:28 schreef plato1980 het volgende:
[..]
je was er toen net ook al.![]()
maar desalniettemin wens ik je een gezegende avond.![]()
krijg je die niet vanzelf?quote:op zaterdag 19 november 2005 20:30 schreef breaktothedance het volgende:
ik snap niks van dat fok!forum. hoe voeg ik een link toe naar mijn fotoboek (zo'n fototoestelletje)
kennelijk nietquote:
aanzetten in je profielquote:op zaterdag 19 november 2005 20:30 schreef breaktothedance het volgende:
ik snap niks van dat fok!forum. hoe voeg ik een link toe naar mijn fotoboek (zo'n fototoestelletje)
dat sloeg op een "gezegende avond". ik heb zojuist even naar de eo gekeken dus ik ben momenteel even in de heer.quote:
onmogelijkquote:
ik denk bij een "gezegende avond" aan iets heel andersquote:op zaterdag 19 november 2005 20:31 schreef plato1980 het volgende:
[..]
dat sloeg op een "gezegende avond". ik heb zojuist even naar de eo gekeken dus ik ben momenteel even in de heer.![]()
ik woon in amersfoort, dus ik ben ook in den here (tm).quote:op zaterdag 19 november 2005 20:31 schreef plato1980 het volgende:
[..]
dat sloeg op een "gezegende avond". ik heb zojuist even naar de eo gekeken dus ik ben momenteel even in de heer.![]()
zullen we morgenochtend samen naar de kerk gaan?quote:op zaterdag 19 november 2005 20:35 schreef qyroz het volgende:
[..]
ik woon in amersfoort, dus ik ben ook in den here (tm).
quote:op zaterdag 19 november 2005 20:31 schreef plato1980 het volgende:
[..]
daar zijn geen lekkere wijven weet ik uit 21 jaar kerk-ervaring.quote:op zaterdag 19 november 2005 20:37 schreef plato1980 het volgende:
[..]
zullen we morgenochtend samen naar de kerk gaan?![]()
ga jij maar lekker in je bedje liggen, met een warm dekentje over je heen en je lievelingsmuziek in je oortjes en dan lekker slapenquote:op zaterdag 19 november 2005 20:26 schreef twisted_fok het volgende:
[..]
dat is echt het slechtste idee dat ik sinds lange tijd heb gehoord. tenzij je me graag dood wil hebben.
quote:op zaterdag 19 november 2005 18:40 schreef melismay het volgende:
beetje moe, maar verder wel ok... erg blij dat ik eindelijk de laarzen heb die ik wildeverder ook nog een superleuke rok en trui, dus jeuj
ik heb nauwelijks relevante kerkervaring, dus dat an ik helaas niet beoordelen.quote:op zaterdag 19 november 2005 20:40 schreef qyroz het volgende:
[..]
daar zijn geen lekkere wijven weet ik uit 21 jaar kerk-ervaring.![]()
ik heb de hele middag verder in bed gelegen en ook even geslapen. ik wil nu even wat afleiding voordat ik aan een 2e slaapsessie beginquote:op zaterdag 19 november 2005 20:41 schreef nixxx het volgende:
[..]
ga jij maar lekker in je bedje liggen, met een warm dekentje over je heen en je lievelingsmuziek in je oortjes en dan lekker slapenow.. en nog even lachen om deze post van melis
[..]maar ik zeg verder niets hoor
ja ja, ik heb geen schoenentic, hier was ik al lang op zoek naar en heb nu 2 paar laarzen en 2 paar lage schoenen, beiden in zwart en bruin dusquote:op zaterdag 19 november 2005 20:41 schreef nixxx het volgende:
[..]
ga jij maar lekker in je bedje liggen, met een warm dekentje over je heen en je lievelingsmuziek in je oortjes en dan lekker slapenow.. en nog even lachen om deze post van melis
[..]maar ik zeg verder niets hoor
ee, dat zou ook geen zin meer hebben.quote:op zaterdag 19 november 2005 20:45 schreef melismay het volgende:
ach what the hell, ik hoef me ook helemaal niet te verdedigen hier
ik snap werkelijk niet wat je bedoelt.quote:
als jij zo makkelijk oordeelt valt me dat behoorlijk van je tegenquote:op zaterdag 19 november 2005 20:45 schreef plato1980 het volgende:
[..]
ee, dat zou ook geen zin meer hebben.![]()
hmmm had ik mijn lushfoto hier al gepost?quote:op zaterdag 19 november 2005 20:43 schreef twisted_fok het volgende:
[..]
ik heb de hele middag verder in bed gelegen en ook even geslapen. ik wil nu even wat afleiding voordat ik aan een 2e slaapsessie begin![]()
is gewoon een uitdrukkingquote:op zaterdag 19 november 2005 20:46 schreef plato1980 het volgende:
[..]
ik snap werkelijk niet wat je bedoelt.![]()
neequote:op zaterdag 19 november 2005 20:47 schreef nixxx het volgende:
[..]
hmmm had ik mijn lushfoto hier al gepost?
ik bedoelde juist te zeggen dat we allemaal zo een geweldig beeld van je hebben dat niets daar ook maar iets aan af kan doen.quote:op zaterdag 19 november 2005 20:47 schreef melismay het volgende:
[..]
als jij zo makkelijk oordeelt valt me dat behoorlijk van je tegen
ik heb m gezien, maar zou niet meer weten waarquote:op zaterdag 19 november 2005 20:47 schreef nixxx het volgende:
[..]
hmmm had ik mijn lushfoto hier al gepost?
je mist niets.quote:op zaterdag 19 november 2005 20:41 schreef plato1980 het volgende:
[..]
ik heb nauwelijks relevante kerkervaring, dus dat an ik helaas niet beoordelen.![]()
en liegen kan je ook al nietquote:op zaterdag 19 november 2005 20:48 schreef plato1980 het volgende:
[..]
ik bedoelde juist te zeggen dat we allemaal zo een geweldig beeld van je hebben dat niets daar ook maar iets aan af kan doen.![]()
nou.. voor twist dan nog een keertjequote:op zaterdag 19 november 2005 20:48 schreef melismay het volgende:
[..]
ik heb m gezien, maar zou niet meer weten waarzal best wel hier zijn
nee, tot op heden verlang ik er ook niet naar.quote:
quote:op zaterdag 19 november 2005 20:45 schreef melismay het volgende:
[..]
ja ja, ik heb geen schoenentic, hier was ik al lang op zoek naar en heb nu 2 paar laarzen en 2 paar lage schoenen, beiden in zwart en bruin dus
ach what the hell, ik hoef me ook helemaal niet te verdedigen hier
toedeloe!quote:op zaterdag 19 november 2005 20:52 schreef nixxx het volgende:
en nu ga ik naar een verjaardagje!![]()
have a nice day
je kent me onderhand toch. we hebben eigenlijk geen woorden meer nodig om elkaar te begrijpen.quote:op zaterdag 19 november 2005 20:53 schreef melismay het volgende:
veel plezier nixxx
@ plato... tuurlijk schat, ik geloofde je ook al meteen
quote:op zaterdag 19 november 2005 20:50 schreef nixxx het volgende:
[..]
nou.. voor twist dan nog een keertje
http://x2.putfile.com/11/31709344368.gif
sorrow en sinister rouge vind ik persoonlijk ook goede nummersquote:op zaterdag 19 november 2005 20:17 schreef breaktothedance het volgende:
@gf: even wat anders, ik heb hier een shitload aan muziek vanbad religion
en ik ken alleen een aantal nummers zoals you, american jesus, punk rock song en a walk. wat zijn nog meer hele vette nummers? wellicht dat jij dat wel weet. ik heb ze nog live gezien op
blowlands 2005
en dat schopte kont!
het moet maar! ik kan nauwelijks meer adem halen op dit momentquote:op zaterdag 19 november 2005 22:36 schreef nixxx het volgende:
alcohol en medsgoeie combo
ja zit nu even bij jarige te internetten
jawel, het hakt er alleen aardig in. komt wel weer goed! zometeen maar eens gaan slapenquote:op zaterdag 19 november 2005 23:15 schreef frezer het volgende:
gaat het goed bttd?
das verstandigquote:op zaterdag 19 november 2005 23:20 schreef breaktothedance het volgende:
[..]
jawel, het hakt er alleen aardig in. komt wel weer goed! zometeen maar eens gaan slapendat zal een boel helpen!
schandalig, er werd gesjanst?quote:op zondag 20 november 2005 00:38 schreef anthraxx het volgende:
ze verleiden je alleen maar.
zondag = slaapdag?quote:op zondag 20 november 2005 00:42 schreef melismay het volgende:
't valt best mee, daar kies ik zelf voor, maar daarom ben ik nu een beetje moe
ik ben er zelfs een uur langer voor op het station geblevenquote:op zondag 20 november 2005 00:39 schreef melismay het volgende:
wie heeft je verleid en wat heeft ze er uiteindelijk mee gedaan? of liever gezegd... niet gedaan?
tijd genoeg voor de nodige zedelijke en onzedelijke handelingen.quote:op zondag 20 november 2005 00:49 schreef anthraxx het volgende:
[..]
ik ben er zelfs een uur langer voor op het station gebleven
quote:op zondag 20 november 2005 00:49 schreef anthraxx het volgende:
[..]
ik ben er zelfs een uur langer voor op het station gebleven
quote:
zegt "quote:op zondag 20 november 2005 00:51 schreef melismay het volgende:
[..]annie! vertel! je maakt me supernieuwsgierig!
station <--> melis heeft een functie bij de nsquote:
fok!ken in de f16?quote:op zondag 20 november 2005 06:18 schreef casema het volgende:
ben inderdaad aan het werk... voor defensie om precies te zijn...
apache offcourse!quote:
kloptquote:op zondag 20 november 2005 06:25 schreef tha_wrecka het volgende:
oei dat is ook wat. wat voor werk doe je dan precies? of niet helemaal precies...
ow, da's gilze-rijen toch?quote:
quote:op zondag 20 november 2005 06:37 schreef casema het volgende:
en wellicht handig om te vermelden is dat fok nog niet beschikbaar is in zowel de f16 als de apache....
gaat het wel goed met je?quote:op zondag 20 november 2005 12:33 schreef viper_74 het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
je gaat me nu tot in detail vertellen wat er gebeurd is. daarna zal ik een pssende straf bedenken.quote:
wat? moet ik alle ranzige details *hier* vertellen?quote:op zondag 20 november 2005 12:36 schreef plato1980 het volgende:
[..]
je gaat me nu tot in detail vertellen wat er gebeurd is. daarna zal ik een pssende straf bedenken.
ja, wie zich brandt moet op de blaren zitten.quote:op zondag 20 november 2005 12:38 schreef anthraxx het volgende:
[..]
wat? moet ik alle ranzige details *hier* vertellen?
ow, ik had gisteren een date. en dat eindigde op een leuke positieve manierquote:op zondag 20 november 2005 12:40 schreef plato1980 het volgende:
[..]
ja, wie zich brandt moet op de blaren zitten.![]()
je hebt me verraden.quote:op zondag 20 november 2005 12:44 schreef anthraxx het volgende:
[..]
ow, ik had gisteren een date. en dat eindigde op een leuke positieve manier. ze moest haar trein halen dus ik gaf haar drie zoenen, waarop ze zei: oh, is dat alles?
. de rest kan je zelf wel raden meneer de filosoof
je hoeft niet te luisteren hoor.quote:op zondag 20 november 2005 12:44 schreef viper_74 het volgende:
hey wat
moeten wij al die ranzige details aanhoren dan
en toen heb je d'r uit de trein getrokken en in een donker steegje gesleept en d'r bruut op je baal geschovenquote:op zondag 20 november 2005 12:44 schreef anthraxx het volgende:
[..]
ow, ik had gisteren een date. en dat eindigde op een leuke positieve manier. ze moest haar trein halen dus ik gaf haar drie zoenen, waarop ze zei: oh, is dat alles?
. de rest kan je zelf wel raden meneer de filosoof
quote:op zondag 20 november 2005 12:47 schreef viper_74 het volgende:
[..]
en toen heb je d'r uit de trein getrokken en in een donker steegje gesleept en d'r bruut op je baal geschoven
of je wekker ging
hou ons niet in spanning
* viper_74 is de eeuwige romanticus
ik geloof je wel en dat maakt me juist zo verdrietig.quote:
als je gewoon nou eens mijn voorbeeld volgt?quote:op zondag 20 november 2005 12:50 schreef plato1980 het volgende:
[..]
ik geloof je wel en dat maakt me juist zo verdrietig.![]()
pats er maar mee.quote:op zondag 20 november 2005 12:52 schreef anthraxx het volgende:
[..]
als je gewoon nou eens mijn voorbeeld volgt?
ik heb niet eens een zus/zusje.quote:op zondag 20 november 2005 12:56 schreef viper_74 het volgende:
moest ie z'n zusje weer naar het station brengen
verpesten.quote:op zondag 20 november 2005 13:20 schreef melismay het volgende:
annie! mijn wereldbeeld, wat doe je?!
ik ben er nog hoor, maak je maar niet druk.quote:
we zijn helemaal niet depressief.quote:op zondag 20 november 2005 13:36 schreef melismay het volgende:
ow kom op jongens niet zo depri
quote:op zondag 20 november 2005 13:39 schreef plato1980 het volgende:
[..]
we zijn helemaal niet depressief.![]()
een mens kan toch onmogelijk depressief zijn als het zonnetje van fok! ook aanwezig is.![]()
anthraxx natuurlijk.quote:op zondag 20 november 2005 13:40 schreef melismay het volgende:
oe! wie is het zonnetje? dan moet ik daar dichtbij gaan zitten, kan ik in de winter ook wat aan mijn kleur doen
wanneer krijgen we trouwens een foto van anthraxxinnetje te zien?quote:op zondag 20 november 2005 13:42 schreef anthraxx het volgende:
[..]
nou, gisteren had ik het toch behoorlijk koud voor een zonnetje
als je bij jequote:op zondag 20 november 2005 13:42 schreef anthraxx het volgende:
[..]
nou, gisteren had ik het toch behoorlijk koud voor een zonnetje
ik had het vooral koud omdat het gisteravond zo verschrikkelijk koud was en ik nog eens natgeregend was ook.quote:op zondag 20 november 2005 13:44 schreef melismay het volgende:
[..]
als je bij jebent heb je t toch niet koud!!!
zoek en gij zult vinden.quote:op zondag 20 november 2005 13:44 schreef plato1980 het volgende:
[..]
wanneer krijgen we trouwens een foto van anthraxxinnetje te zien?![]()
annieeeeeeee doe eens niet zo flauwwwwwwwwwquote:
ja, je doet heel gemeen tegen ons.quote:op zondag 20 november 2005 13:48 schreef melismay het volgende:
[..]
annieeeeeeee doe eens niet zo flauwwwwwwwww
kom op zegquote:op zondag 20 november 2005 13:48 schreef melismay het volgende:
[..]
annieeeeeeee doe eens niet zo flauwwwwwwwww
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |