Zo dat was me het nachtje wel zeg........... toen we om 23 uur aankwamen bij het postkantoor zaten daar al 20 man! Het huilen stond me al bij, maar we zijn naar de Free Record gegaan en daar zaten 4 man, dus daarachter aangesloten. Kou viel mee, gelukkig.
Maar was wel beetje gekkenhuis, want ik had nummer 5 en had de laatste staanplaatsen voor de 21e..... vriend van me die heeft de kaarten voor de 22e staan gekocht. Maar 2 nummers na hem waren ook de staanplaatsen voor de 2e dag uitverkocht en dat na 8 minuten voorverkoop!!
Toen ben ik blijven wachten, want wist dat er nog meer in de verkoop gingen, dus datum nummer 3 kwam 24e, maar ben blijven wachten omdat ik wist dat er nog 1 aankwam, en ja hoor rond 10.35 uur kwam ook concert nummer 4 in de aanbieding en heb hard geschreeuwd om een kaartje...........en die had ik.............................. dus ik ga 3x naar Arena...........hoewel ik er wel overdenk om de 22e te verkopen..........
Alle concerten zijn trouwens nu al uitverkocht, Robbie heeft echt een record verbroken om in 1 1/2 uur tijd 4 concerten te verkopen.