Jihaaaaaaaaaaaaaaaaa lekkelllllllllllllllllll!!!!!!quote:
ja heb een hekel aan ontbijt, maar dit gaat er allemaal wel in op de vroege ochtendquote:Op zaterdag 19 november 2005 10:43 schreef Zw0rld het volgende:
* Zw0rld krijgt trek na aanschouwen van dit alles.
Ik ook en ik ga NU boodschappen doen en ik laat me wat inkopen betreft echt niet beinvloeden door dit topic!quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:43 schreef Zw0rld het volgende:
* Zw0rld krijgt trek na aanschouwen van dit alles.
Kep me vrouw al gebeld met een boodschappenlijstjequote:Op zaterdag 19 november 2005 10:45 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik ook en ik ga NU boodschappen doen en ik laat me wat inkopen betreft echt niet beinvloeden door dit topic!
Echt niet.![]()
Alhoewel, ik heb een paar dingen gezien hier.....![]()
In de grillquote:Op zaterdag 19 november 2005 10:49 schreef ChantalC het volgende:
Haaaaaaaaaaaaaaaan!!!
Kun je niet gewoon gaan stofzuigen ipv naar ronkende mensen te kijken?quote:Op zaterdag 19 november 2005 09:14 schreef versabommie het volgende:
Tis weer dolle pret in huize BB, ze gaan vroeg naar hun luie nest en komen er weer vroeg uit...NOT!![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoi Isaquote:Op zaterdag 19 november 2005 10:57 schreef Isabeau het volgende:
Goeiemorgen! Rob, Dido en Lieske wakker?
En ik natuurlijk
Nou, moet je de plantenpot in de herenslaapkamer eens bekijken. Alles wat er in zat is dood.quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:57 schreef AnTjUh het volgende:
zow die planten staan er ook mooi bij in die hoek met die blauwe stoeltjes
Nou dan kijken wij er anders tegenaan.quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, moet je de plantenpot in de herenslaapkamer eens bekijken. Alles wat er in zat is dood.
Goeiemorgen zw0rld
We hebben op Fok trouwens wel een een heel verkeerd beeld van de gemiddelde mening in Nederland. Mijn vriend had in de kantine gekletst over Big Brother en bleek dat zonder uitzondering iedereen Chantal heel erg leuk vond....![]()
Daar ben ik het mee eens. Ook in mijn omgeving vindt men chantal wel okee en is men wat minder beinvloed door de borsten van Lieskequote:Op zaterdag 19 november 2005 11:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, moet je de plantenpot in de herenslaapkamer eens bekijken. Alles wat er in zat is dood.
Goeiemorgen zw0rld
We hebben op Fok trouwens wel een een heel verkeerd beeld van de gemiddelde mening in Nederland. Mijn vriend had in de kantine gekletst over Big Brother en bleek dat zonder uitzondering iedereen Chantal heel erg leuk vond....![]()
uitzendingkijkers zeker? Dat heb ik nl ook gehad...quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Goeiemorgen zw0rld
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 19 november 2005 11:03 schreef Radobe het volgende:
[..]
uitzendingkijkers zeker? Dat heb ik nl ook gehad...
Ik wil net vol goede moed beginnen,quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:57 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon gaan stofzuigen ipv naar ronkende mensen te kijken?
Heel goed idee bommiequote:Op zaterdag 19 november 2005 11:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik wil net vol goede moed beginnen,
ff hok opruimen, stofzuigen , vloer dweilen, vaatwasser leeghalen.....
maar ik heb nog een bak koffie genomen...heb er geen krab meer voor![]()
Ik snap niet hoe jullie het doen hoor......... ik zit nu ff 10 minuutjes op het forum en kan me vloer niet meer zien door het neergesmeten speel - en vliegwerk.quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik wil net vol goede moed beginnen,
ff hok opruimen, stofzuigen , vloer dweilen, vaatwasser leeghalen.....
maar ik heb nog een bak koffie genomen...heb er geen krab meer voor![]()
keertje je handen uit de mouwen slons!quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:10 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe jullie het doen hoor......... ik zit nu ff 10 minuutjes op het forum en kan me vloer niet meer zien door het neergesmeten speel - en vliegwerk.
is al niet meer nodig, heb net al alles gereged, vanaaf zit deze jongen voor de tweede week in successie vlees te kanen...dit keer fondue!quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:10 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Heel goed idee bommie
Een krab cocktail
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |