HEAR HEAR, maximaal 6 uur slaap per dag is meer dan genoeg!quote:Op zaterdag 19 november 2005 09:18 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ze moesten eens voorbeeld nemen aan de streamers!![]()
nix geen last van....quote:Op zaterdag 19 november 2005 09:14 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik drink nooit meer koffie laat op de avond..... sliep pas eens om 4 uur ofzo.... en nu al weer wakker ivm bezoek![]()
Hummie dacht, bewoners cadeautjes dan de streamers ook een cadeautjequote:Op zaterdag 19 november 2005 09:32 schreef Mike1964 het volgende:
Er zitten heel veel leuke cadeautjes in het tietentopic...
![]()
En ik had niet eens mijn schoen gezet....
kan wel zien dat ze dit zootje bij BB ook flink zat worden!quote:Op zaterdag 19 november 2005 09:40 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hummie dacht, bewoners cadeautjes dan de streamers ook een cadeautje![]()
Ik kan me zo voorstellen dat ze de regie gemaand heeft tot minder voorzichtigheid omwille van de kijkcijfers...op tv beginnen de beelden ook steeds vaker met een "net niet" shot...quote:Op zaterdag 19 november 2005 09:40 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hummie dacht, bewoners cadeautjes dan de streamers ook een cadeautje![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 09:27 schreef Muerte het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Geen idee, was een van de eerste plaatjes die ik tegen kwam op Google toen ik mijn nick in typte.quote:Op zaterdag 19 november 2005 09:44 schreef Bocaj het volgende:
[..]
(wie is dat op je avatar? beetje spookie...)
En de bewoners maar denken dat de badkamer privé terrein isquote:Op zaterdag 19 november 2005 09:43 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik kan me zo voorstellen dat ze de regie gemaand heeft tot minder voorzichtigheid omwille van de kijkcijfers...op tv beginnen de beelden ook steeds vaker met een "net niet" shot...
Ja dat heb ik hem gevraagd, maar geen antwoord gekregenquote:Op zaterdag 19 november 2005 09:50 schreef Bocaj het volgende:
[..]
En de bewoners maar denken dat de badkamer privé terrein is(bbmenno zal raar opgekeken hebben toen hij hier op fok! was....)
Kom idd enge plaatjes tegen bij google als ik je nick invul.... maar ook George W. Bushquote:Op zaterdag 19 november 2005 09:48 schreef Muerte het volgende:
[..]
Geen idee, was een van de eerste plaatjes die ik tegen kwam op Google toen ik mijn nick in typte.
Wat mij wel opviel de laatste week dat de regie Nathalie een beetje ontziet met de beelden, ze zijn vaak wat uitgezoomd, veel en profile en soms zelfs een beetje geblurred.quote:Op zaterdag 19 november 2005 09:50 schreef Bocaj het volgende:
[..]
En de bewoners maar denken dat de badkamer privé terrein is(bbmenno zal raar opgekeken hebben toen hij hier op fok! was....)
Aan de andere kant heeft ze er van de week ook wel flink van langs gekregen...ben benieuwd of haar "dronkemansactie" haar de kop gaat kosten.quote:Op zaterdag 19 november 2005 09:58 schreef Muerte het volgende:
[..]
Wat mij wel opviel de laatste week dat de regie Nathalie een beetje ontziet met de beelden, ze zijn vaak wat uitgezoomd, veel en profile en soms zelfs een beetje geblurred.
Daarom valt het niet mee om een scherpe close up recht van voren van haar te cappen, alleen doordat Nathalie zo camerageil is draait ze vaak onverwacht haar gezicht richting de camera, en als je dan geluk hebt kan je net je slag slaan.
Misschien dat we allemaal even in gebed moeten gaan, alle beetjes helpen!quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:04 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Aan de andere kant heeft ze er van de week ook wel flink van langs gekregen...ben benieuwd of haar "dronkemansactie" haar de kop gaat kosten.
Bocaj geeft ook 17500 hits op google....quote:Op zaterdag 19 november 2005 09:53 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Kom idd enge plaatjes tegen bij google als ik je nick invul.... maar ook George W. Bush![]()
Vond haar gister nogal lacherig in de dbk.... (zal wel de zenuwen zijn...)quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:03 schreef Zw0rld het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
![]()
De deur staat open hoor
[afbeelding]
Nu eerst een lekker![]()
Yep!quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:07 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Bocaj geeft ook 17500 hits op google....
Ik neem overigens aan dat het je voornaam is, maar dan omgekeerd?
amen.....quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Misschien dat we allemaal even in gebed moeten gaan, alle beetjes helpen!
Ik wilde een paar jaar geleden even snel reageren op een bericht hier op FOK!, maar ik had nog geen account hier, moest daarom snel wat verzinnen en omdat mijn bijnaam op de zaak toen "dooie" was vanwege mijn apart gevoel voor humor, heb ik er toen maar Muerte van gemaakt.quote:Op zaterdag 19 november 2005 09:53 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Kom idd enge plaatjes tegen bij google als ik je nick invul.... maar ook George W. Bush![]()
Van de grill of uit de oven?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |