Today is a good day to die
Nu weken zijn we bezig, ik zie taktiek, ik zie slijmen, ik zie rancune , ik zie woede, ik zie verongelijktheid. De sErvival heeft wat los gemaakt bij menig BB-forummer, zelfs zo erg dat sommige forumbewoners niet eens meer de tijd hebben kunnen maken om BB te volgen, iets waarvoor de initieel hier zijn. Vandaag is de dag dat we allemaal onze conclusies kunnen trekken, en de finale kunnen beïnvloeden. Ik heb er zelf nog over gedacht om vanavond laat te gaan stemmen om zo nog een beetje de eigen hand erin te houden, maar mijns inziens is een finaleplek iets wat je verdiend en niet iets wat je berekend. Het is allemaal zo vrijblijvend geweest, de grappen en grollen over en weer, maar na vandaag zal de sErvival niet meer zijn wat het was, vriendschap en kameraadschap zal over gaan in woede-uitbarstingen , venijn en een sterk competitie-element, als ik APK zo mag geloven. Ik wil iig wel even zeggen dat ik sans rancune ben voor diegenen die me min punten toespeelden, en dat ik hier met iedereen op de lijst een leuke tijd heb gehad. Jullie zijn me allemaal even dierbaar, echter er is een tijd van komen en een tijd van gaan. Of het mijn tijd is, zal het lot bepalen, en als ik het niet red, heb ik gewoon niet genoeg gegeven en kan ik dat alleen mijzelf aanrekenen.
Het is een mooie dag, de zon schijnt en het zwaard van damocles hangt te schitteren boven mijn hoofd.
Mijn stemmen voor vandaag:
Demins, partner in crime en medepsychopaat, onvoorspelbaar, humoristisch en altijd alert. Mocht ik de finale niet halen dan wil ik zeker weten dat er op zijn minst 1 iemand is die voor vrijwillige exits kan zorgen. Het riagg zal blij zijn met jou in de finale, het levert ze klanten op!
Kribbet, Niemand op het forum is in staat me echt te laten huilen van het lachen, niemand is in staat om overdrijven zo erg van me te winnen. Je kickte m’n ass en ik wil je in de finale graag een wederdienst bewijzen.
Day, het spijt me schat, maar je bent lief, je ava doet duidelijk vermoeden wat voor vlees we in de kuip hebben en zo je postings ook. Ik weet niet of de finale zo hard gaat worden als APK steeds roept, maar ik neem geen risico. Jou beschadigen omwille van punten zou mijn eer te na liggen en ik zou dus op een vrijwillige exit voor mezelf aansturen als ik je erin zou willen houden. Ik heb het beste met je voor, en daarnaast denk ik dat de BB SC er nog niet aan toe is om je veel te moeten missen ivm het spel!
Dus:
Demins: +2
Kribbet: +2
Day: -2
Gert: 55
Teamlead: 53
Snaptnix: 51
APK: 49
Isabeau: 49
Versabommie: 47
M-en-A: 45
PC eend: 43
Cuall: 45
Kleintje: 43
Demins 41
Day: 41
Milagro: 39
Jappie:39
Maurisico 39
------------------------------
Kribbet:37
Sanne: 36
Coos: 29
Lovebear:29
PeterV: 29
Latevogel: 29
Petitdali: 29
Supermom: 29
Knurft-zork3: 27
Style: 27
Arcee: 27
Avonne: 25
Eborn: 25
Muizemeis: 25
ChantalC: 25
MissHobje: 23
BlaBlub: 23
Tamrah: 23
Bus Watcher: 21
Trevanian: 21
Delta: 21
Zw0rld: 21
Foreverblue: 21
BBScanner: 19
Bong4002: 19
Falco: 19
Henk.jansen: 17
Magics: 17
Kissa 17
Cynix ® : 17
Thevulture: 17
Beeker 17
WickedAngel: 17
Bep: 15
Kolomo: 13
Peter6000: 13
BBMenno: 11
Pimmutjuh: 7
Doka: 7
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!