Damn ik ben zo puntengeil geworden en met tactieken lopen klooien, dat ik het grotere plaatje uit het oog ben verloren en daardoor strategisch volledig de mist ben ingegaan
![]()
Ik dacht gehoord te hebben dat de finale ergens in December was en APK stond heel laag, dus ik denk dat word alleen nog maar uitgesteld
![]()
Nu zag ik APK wel voorbijflitsen maar door mijn puntengeile SG deformatie ben ik even uit het oog verloren dat hij natuurlijk de finale zou vervroegen nu hij plotseling zo hoog staat
![]()
Nu kan ik de mensen die ik ook hoog had willen hebben en in sommige gevallen er misschien iets te brutaal in heb gezet niet meer op de plek krijgen waar ik ze graag gezien had
![]()
De fakers, voor zover ze er al in staan, staan bv te laag
![]()
Ik denk ik zet er een paar bij, misschien doen ze ook mee dan, maar ik had kunnen weten dat die zich niet verlagen met zo een dom spel, die hebben belangrijkere dingen te doen
![]()
Krijgen soms zelfs minpunten van die SC junkies die volgens mij nog nooit van een het fake topic gehoord hebben
Milagro ++Milagro is de enige die ik geloof ik wel nog net op tijd een zetje richting de finale kan geven
![]()
Zag ik ook ergens minpunten krijgen omdat ze zelf niet meedoet aan het spel, maar juist als je niet meedoet en staat zo hoog vind ik dat heel grappig en zegt het genoeg
![]()
En ik vind haar ook leuk omdat ze altijd haar eigen weg gaat, verlaagt zich ook niet tot tot zo een dom spelletje
![]()
Maar de survialers gaan ook hun eigen weg en gooien je dan (hopelijk) voor straf doodleuk in de finale
Coos ++Ik was bezig een soort Coos-promotie team op te zetten, maar ergens kwam een kink in de kabel
![]()
Maar toch bij deze de poedelprijs, zoals beloofd
Pimmutje --Die laatste minpunten hebben nog maar weinig zin, ik moet ze toch kwijt dus pim dan maar
![]()
Heb ik niks mee.
Gert: 55
Teamlead: 53
Snaptnix: 51
APK: 49
Isabeau: 47
Versabommie: 47
M-en-A: 45
Day: 43
Kleintje: 43
Cuall: 43
PC eend: 41
Jappie:39
Maurisico 39
Demins 39
Milagro: 39
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sanne: 36
Kribbet:35
Coos: 29
Lovebear:29
PeterV: 29
Latevogel: 29
Petitdali: 29
Supermom: 27
Knurft-zork3: 27
Style: 27
Arcee: 27
Avonne: 25