Kloptquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:52 schreef Day het volgende:
[..]
Jij probeert gewoon je off topic -bokaal te lozen.
Is iemand er al uit wie ik benquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:54 schreef Wickedangel het volgende:
Maar ik las ergens een alarmerend bericht. Is Versabommie echt een kloon van Lekkersimpel?
Of andersom.
Jawelquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Is iemand er al uit wie ik ben
Ik niet iig
Moet je ook doen ik ben niet zo vals als andere (mijn moeder leest ook mee)quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Daar ga ik altijd vanuit, als het jou betreft![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:54 schreef Wickedangel het volgende:
Maar ik las ergens een alarmerend bericht. Is Versabommie echt een kloon van Lekkersimpel?
Of andersom.
Dat is dan erg vreemd want LK was namelijk gebanned geweest een paar weken terug en versabommie was er wel, normaal word die dan ook geband als het eenzelfde persoon betreftquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:54 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Klopt![]()
Jullie laten je allemaal in de luren leggen
![]()
Er zou eigenlijk een sanctie moeten volgen maar ja ik stel de regels niet opquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hmmm... vreemde gang van zaken.
Haiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii mamsquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:57 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Moet je ook doen ik ben niet zo vals als andere (mijn moeder leest ook mee)![]()
Ik vertel het je wel na BBquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
JawelJij bent de Menno. Jij bent niet jezelf
![]()
Maar (stomme vraag misschien) hoe weten jullie dat dan?quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:58 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Er zou eigenlijk een sanctie moeten volgen maar ja ik stel de regels niet op![]()
Jij bent de SBS 9 musquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Is iemand er al uit wie ik ben
Ik niet iig
Wist niet dat we die zender al haddenquote:
Jaaaa maar zolang je nog in het spel zit, ben je je aan het inhoudenquote:
Dat is ze ook en ook op haar neef APK (soms)quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Haiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii mamsJe kunt trots zijn op Kribbetje hoor!
Je kan toch een andere naam aannemen (kloon) en lekker verder gaan?quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is dan erg vreemd want LK was namelijk gebanned geweest een paar weken terug en versabommie was er wel, normaal word die dan ook geband als het eenzelfde persoon betreft
Inhoudenquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jaaaa maar zolang je nog in het spel zit, ben je je aan het inhouden![]()
LK was nog na zijn ban regelmatig aan het posten en de regel is dat als je geband ben je ook geen gebruik mag maken van je clones tijdens je banquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:01 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je kan toch een andere naam aannemen (kloon) en lekker verder gaan?Moet ik alles uitleggen??
Lieve Day: Ik mag nog één keer punten geven. En de pluspunten waren voor jou, omdat je zei dat ik op jouw vriend lijk. Dat houdt voor mij in dat je smaak hebt.quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:41 schreef Day het volgende:
[..]
Ja zie je wel, ik wist het.
Dat jullie daarin trappen zeg!
Hij manipuleert jullie zodat hij in de finale komt.
Begrijp dat dan!!!!
En wie is de Ingrid?quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Inhouden
Ik scheer zo een hap haar uit m'n kop hoor
Alles voor het spel
quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:59 schreef Day het volgende:
[..]
Maar (stomme vraag misschien) hoe weten jullie dat dan?
Ik ga hem vanaf morgen LK noemen!![]()
Is een ban dan niet een IP-banquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:01 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je kan toch een andere naam aannemen (kloon) en lekker verder gaan?Moet ik alles uitleggen??
Ik piek te vroegquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wist niet dat we die zender al hadden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |