quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:38 schreef ks_choice het volgende:
Rob komt er nu ook achter dat de tieten van Ingrid nep zijn.
"Ow ja, maar ik dacht het al heel lang hoor, maar..."
Welterusten.quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:34 schreef Foreverblue het volgende:
Animo is niet hoog meer hier merk ik... tijd om ook lekker te slapen. Welterusten
Ingrid heeft een supermooi vol figuur met de juiste rondingen, alleen dat hoofdquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:42 schreef SuperMOM het volgende:
Hoezo sukkel? Sorrie maar die tieten van Ingrid zien er gewoon super goed uit, juiste vorm, bouncen meeEn echhttttttttttttttttt niet nep ala tennisballen siliconen (en ja die herken ik wel!)
true.. maar aangezien Ingrid er totaal geen geheim van gemaakt heeft dat ze nep zijn en dat ongeveer net zo vaak verteld heeft als Rob over zijn been, zou je toch verwachten dat het tot die botte kop zou doordringen....quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:42 schreef SuperMOM het volgende:
Hoezo sukkel? Sorrie maar die tieten van Ingrid zien er gewoon super goed uit, juiste vorm, bouncen meeEn echhttttttttttttttttt niet nep ala tennisballen siliconen (en ja die herken ik wel!)
Waar herken je dat van?quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:42 schreef SuperMOM het volgende:
Ook met dat koppie is niets mis.. zelfs dat duimen vind ik nog wel lief uitzien...quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ingrid heeft een supermooi vol figuur met de juiste rondingen, alleen dat hoofd![]()
Over haar hoofd en haar IQ heb ik het ook nietquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ingrid heeft een supermooi vol figuur met de juiste rondingen, alleen dat hoofd![]()
Meen je dat nouquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:44 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ook met dat koppie is niets mis.. zelfs dat duimen vind ik nog wel lief uitzien...
serieus hoor.. ze was best lang mijn favoriet.. ongeveer tot haar eerste woordjesquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
Meen je dat nou![]()
Mede door dat duimen praat ze trouwens zo vreemd. Ik neem haar wel een keer mee op bezoek naar de tandarts![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
serieus hoor.. ze was best lang mijn favoriet.. ongeveer tot haar eerste woordjes
ik ookquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:50 schreef teamlead het volgende:
Ik zit op het puntje van mijn stoel hoor... kom bijna niet aan posten toe hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |