Nee, dan een congres,.Peaceman.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:32 schreef peaceman het volgende:
is dit een referendum voor pianostemmers
die hebben we ooit in MUZ-trivia gehad.. was toen een drama weet ik nog wel...quote:
Yep.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
die hebben we ooit in MUZ-trivia gehad.. was toen een drama weet ik nog wel...
Was het niet gewoon een keelkwelster?
Nee, heel wat jaartjes ouder.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:41 schreef peaceman het volgende:
Was het soms Nelly F?
doe die iemand de hartelijke groeten van mequote:Op vrijdag 18 november 2005 23:50 schreef peaceman het volgende:
een zeker iemand naast mij zei: Patty Smith..
Hoi Diaanquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:50 schreef peaceman het volgende:
een zeker iemand naast mij zei: Patty Smith..
quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:24 schreef Berkery het volgende:
Ik ga naar bed
De naam die ik zoek is Siouxsie Sioux, van Siouxsie & the Banshees.
Die wist ikquote:Op zaterdag 19 november 2005 00:24 schreef Berkery het volgende:
Ik ga naar bed
De naam die ik zoek is Siouxsie Sioux, van Siouxsie & the Banshees.
Hoe raad u het zoquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hé PosNet weer op de bank wakker geworden?
quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:08 schreef wyccie het volgende:
Hee Scrut en pos!
Er liep, ja liep, een beestje op mijn bureau. Nu niet meer![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee.... het kraakte toen het stierf![]()
O..wycciequote:Op zaterdag 19 november 2005 02:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee.... het kraakte toen het stierf![]()
Gordijnen zijn dichtquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik stond in je tuin naar binnen te gluren![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:13 schreef pos het volgende:
toen ik las wat je schreef...keek ik wel ff naar de schuifpui
Misschien moet je je huis wat vaker schoonmaken dan?quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:13 schreef wyccie het volgende:
Sorry pos.... ik hou niet zo van beestjes. Sorry
Nou leuk dan...quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Trusten Wyccie
Ik ga trouwens ook slapen. Trusten Pos
mannetje slaapt nog nietquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je mannetje zal het vast wel leuk vinden als je eens naast hem zou slapen ipv op de bank![]()
![]()
Groetjes terugquote:Op zaterdag 19 november 2005 10:55 schreef peaceman het volgende:
Mensen even een snelle groet vanuit een feestelijk huize Diaan73...
Tot later
Ik ga een poging doen:quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:55 schreef pyl het volgende:
Ook vanuit huize pyl de hartelijke felicitaties, Diaan!![]()
En wat nu? Vanaf heden Diaan74?
Er zijn in mijn plaatje drie punten te verdienen: een voor de twee mensen (da's toch een makkie?), een voor de engel en een voor de schilder. Doe maar rustig aan, want ik ben de hele dag weg.![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:07 schreef Treinhomo het volgende:
Bono.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:10 schreef Treinhomo het volgende:
Keith Caputo ?
LOAquote:Op zaterdag 19 november 2005 13:32 schreef dolle_hond het volgende:
waarvan ook weer?
Van Life of Agony natuurlijk, ken uw klassiekersquote:Op zaterdag 19 november 2005 13:32 schreef dolle_hond het volgende:
waarvan ook weer?
ow jaquote:Op zaterdag 19 november 2005 13:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
Van Life of Agony natuurlijk, ken uw klassiekers![]()
In feite wel want hij zat vol dfoping.quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:27 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Oh ?
't is nog een crimineel ook ? [afbeelding]
Sammie Steroïdequote:Op zaterdag 19 november 2005 17:31 schreef tong80 het volgende:
In feite wel want hij zat vol dfoping.
Ken hem niet maar weet ook echt niks van honkbalquote:
Tuurlijk.Dat TH het niet zag zeg.quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:53 schreef dolle_hond het volgende:
is dat henry rollins?
Ik doe dat vanavond met een glas wijn. Proost!quote:
quote:
quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:12 schreef Berkery het volgende:
Billy Bob Thornton?
Ja, Natuurlijk.quote:
quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:54 schreef dartfanaat het volgende:
Dat was ook de reden. Hij was vanavond de hoofdgast in het genoemde programma.
De dame op je plaatje is zeker een actrice?
kloptquote:Op zondag 20 november 2005 10:44 schreef Treinhomo het volgende:
Jacques Cousteau ?
Heel goed dollequote:Op zondag 20 november 2005 11:05 schreef dolle_hond het volgende:
monica seles?
quote:Op zondag 20 november 2005 11:16 schreef pos het volgende:
Links Niels de Ruiter?
Die rechter komt me niet bekend voorquote:Op zondag 20 november 2005 11:19 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
![]()
De man rechts is ook een Nederlander
misschien zie ik beide heren vanmiddag. Ga bij een toernooi kijken
quote:Op zondag 20 november 2005 11:32 schreef dolle_hond het volgende:
jan van de laar?
Ik denk dat je z'n naam wel kent.quote:Op zondag 20 november 2005 11:28 schreef pos het volgende:
[..]
Die rechter komt me niet bekend voor
...en veel plezier vanmiddag he...
Ja hoor.quote:Op zondag 20 november 2005 10:11 schreef Treinhomo het volgende:
Heb je ook een raadplaatje, Tokay ?
Nee joh!quote:
Tja de jaren gaan snel of ik word weer een jaartje jonger.. hmmm eigenlijk blijf ik dan dezelfde leeftijd houden.quote:
Ach, met nanotechnologie is straks álles mogelijk, Diaan.quote:Op zondag 20 november 2005 19:53 schreef Diaan73 het volgende:
Tja de jaren gaan snel of ik word weer een jaartje jonger.. hmmm eigenlijk blijf ik dan dezelfde leeftijd houden.![]()
Hee Diaan...leuke dag gehad gisteren?quote:Op zondag 20 november 2005 19:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tja de jaren gaan snel of ik word weer een jaartje jonger.. hmmm eigenlijk blijf ik dan dezelfde leeftijd houden.![]()
Nou ja zeg, pyl...........!!quote:
Nanotechnologie??quote:Op zondag 20 november 2005 19:57 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ach, met nanotechnologie is straks álles mogelijk, Diaan.
Ja was een leuke en gezellige dag.. redelijk rustig toch wel een aantal mensen konden gisteren niet en volgende week zondag komt deel II van mn verjaardag. Ik heb leuke cadeautjes gehad.quote:
Sorryquote:Op zondag 20 november 2005 20:07 schreef Diaan73 het volgende:
Een aangezien ik vannacht om half 3 in bed lag, ben ik nu dus behoorlijk brak...![]()
Dat had volgens mij niet uitgemaakt, want dan had ze voor moeten lezen wat er op het briefje stond.quote:Op zondag 20 november 2005 20:16 schreef tong80 het volgende:
Je had een briefje in de schoen moeten doen :
'De Sint wil dat je mama tot 13.00 uur in bed laat liggen, dan krijg je een groot kadootje.'
Geeft niet hoor....ik ben morgen en dinsdag nog vrij, kan dus nog een beetje bijslapen voor zover dat kan..quote:
Precies....quote:Op zondag 20 november 2005 20:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat had volgens mij niet uitgemaakt, want dan had ze voor moeten lezen wat er op het briefje stond.
En het rijmt niet, dat had hij dus niet geloofd.
Ik wil wel, maar heb werkelijk geen idee wie dat lekkere wijf is.quote:Op zondag 20 november 2005 21:41 schreef Tokay het volgende:
Gaat iemand dat lekkere mokkel van mij nog raden, of hoe zit het?![]()
Is het een presidentsvrouw oid. ?quote:Op zondag 20 november 2005 21:41 schreef Tokay het volgende:
Gaat iemand dat lekkere mokkel van mij nog raden, of hoe zit het?![]()
Nou Diaan, dan zal ik je een hintje geven: dat ontieglijk lekkere ding schreef boeken.quote:Op zondag 20 november 2005 21:44 schreef Diaan73 het volgende:
Ik wil wel, maar heb werkelijk geen idee wie dat lekkere wijf is.![]()
Nee hoor. Schrijfster.quote:Op zondag 20 november 2005 21:45 schreef sooty het volgende:
Is het een presidentsvrouw oid. ?
Is 't kwartje inmiddels al gevallen, pyl?quote:
Hmmmmmmmm.............nee, niet echt.quote:Op zondag 20 november 2005 21:57 schreef Tokay het volgende:
Is 't kwartje inmiddels al gevallen, pyl?![]()
Ja, wat dacht je van Agatha Christie, pyl?quote:Op zondag 20 november 2005 22:10 schreef Z het volgende:
Wat dacht je van Agatha Christie Pyl?
Hey jij ook hier.... Volgens mij ben ik jou nog tegengekomen dit weekendquote:
Ja ik ook hier.... hoe zie je eruit dan?quote:Op zondag 20 november 2005 22:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hey jij ook hier.... Volgens mij ben ik jou nog tegengekomen dit weekend![]()
quote:
Ow ja, nu je het zegt, kan ik je me wel herinneren. Ik heb veel leuke cadeautjes van jou gekregen...quote:
En in januari krijg je mij ook nogquote:Op zondag 20 november 2005 22:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ja, nu je het zegt, kan ik je me wel herinneren. Ik heb veel leuke cadeautjes van jou gekregen...![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 22:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
En in januari krijg je mij ook nog
Preciesquote:Op zondag 20 november 2005 22:36 schreef brother52 het volgende:
Dan moet je bij je nieuwe aankopen wel rekening met hem houden![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 22:36 schreef brother52 het volgende:
Dan moet je bij je nieuwe aankopen wel rekening met hem houden![]()
Nee.quote:
Ja!quote:Op zondag 20 november 2005 22:46 schreef pyl het volgende:
Is het die kerel van "Smells like teen spirit"?
Agatha Christie...............![]()
Wat is die er op achteruitgegaan....
![]()
Ja ja, dat weet ik toch!quote:
Gamma.quote:Op zondag 20 november 2005 22:49 schreef sooty het volgende:
Paul Anka. ?
quote:Op zondag 20 november 2005 22:56 schreef sooty het volgende:
Gamma.
zeg danquote:Op maandag 21 november 2005 10:30 schreef Z het volgende:
Ik weet 'm.
quote:Op maandag 21 november 2005 10:30 schreef Z het volgende:
Ik weet 'm.
Owwwwquote:
74 toch?quote:Op maandag 21 november 2005 13:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Owwwwhij zei mevrouw tegen me...
ben maar 1 jaartje ouder geworden hoor, niet meteen een heleboel jaren....
![]()
Niet echt een actrice, hoewel ze wel een aantal films op haar cv heeft staan. Geboren in Managua, Nicaragua.quote:Is het een actrice? USA?
Dat heeft Pyl ervan gemaakt ja!! maar dan zou ik juist weer een jaartje jonger zijn geworden.quote:
Ze komt me wel vaag bekend voor, maar ken geen naam. Is ze ook zangeres?quote:Niet echt een actrice, hoewel ze wel een aantal films op haar cv heeft staan. Geboren in Managua, Nicaragua.
.......mét een leuke alimentatie-regeling, vermoedelijk.quote:Op maandag 21 november 2005 14:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze is heden ten dage mensenrechten-activiste
Ow okay.... ik zat dus helemaal misquote:Op maandag 21 november 2005 14:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze is heden ten dage mensenrechten-activiste
Waarom vermoedelijk?quote:Op maandag 21 november 2005 14:04 schreef pyl het volgende:
[..]
.......mét een leuke alimentatie-regeling, vermoedelijk.![]()
Eenvoudig omdat ik dat niet zeker weet, peaceman. Maar het laat zich raden, zogezegd.quote:Op maandag 21 november 2005 14:06 schreef peaceman het volgende:
Waarom vermoedelijk?
Heeft ze niet echt nodigquote:Op maandag 21 november 2005 14:04 schreef pyl het volgende:
[..]
.......mét een leuke alimentatie-regeling, vermoedelijk.![]()
Dat soort baantjes leveren genoeg op.quote:for Amnesty International, she is a member of the Executive Director's Leadership Council
for Human Rights Watch/America, she is a member of the advisory Committee
for Coalition For International Justice, she is a member of the advisory committee
for Indigenous Development International, she is a special advisor
for People for the American Way, she is a board member
She is also a member of the Twentieth Century task Force to Apprehend War criminals and of the Washington Office for Latin America.
veronderstellen zonder de feiten te kennen is een gevaarlijk gebeuren mijn beste Pylquote:Op maandag 21 november 2005 14:07 schreef pyl het volgende:
[..]
Eenvoudig omdat ik dat niet zeker weet, peaceman. Maar het laat zich raden, zogezegd.![]()
Naïeve pylquote:Op maandag 21 november 2005 14:11 schreef pyl het volgende:
Hmmmmmmmmm..........vrijwilligerswerk lijkt me.
Okéquote:Maarreuhhhhh.......plaat!
quote:Op maandag 21 november 2005 14:13 schreef pyl het volgende:
Jerry Garcia.
quote:Ik, naief?![]()
Nee joh...auto laten keuren, dokter enz.quote:
Ken ik hem ook wel? Hij doet me een beetje denken aan mini van Mini & Maxi, maar het is hem niet.quote:
Nee hoor...met mams naar de dokter geweest en niets ernstigsquote:
maar natuurlijkquote:Op maandag 21 november 2005 14:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Paul Weller?
Ow ja die ken ik inderdaad welquote:Op maandag 21 november 2005 14:37 schreef Z het volgende:
Thé Lau.
Dat is mooiquote:Op maandag 21 november 2005 14:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Laatst nog een "The luxe edition" gekocht van Stanley Road voor maar 9 euro![]()
Dan ga ik even zwijmelen bij "You do something to me"quote:Op maandag 21 november 2005 14:49 schreef pos het volgende:
[..]
Dat is mooi![]()
* pos zet even voor de gezelligheid "Shout to the top" op![]()
Leen 'm geen geld!quote:Op maandag 21 november 2005 14:55 schreef pyl het volgende:
Hmmmmmm..........dat klinkt allemaal heel gezellig. Blijf ik hier in mijn eentje achter met Nick Leeson..........![]()
In je eentje? Ik ben er ook nog, maar ik wist niet dat Nick Leeson erbij was. Sterker nog ik ken Nick Leeson helemaal niet.quote:Op maandag 21 november 2005 14:55 schreef pyl het volgende:
Hmmmmmm..........dat klinkt allemaal heel gezellig. Blijf ik hier in mijn eentje achter met Nick Leeson..........![]()
Mooi nummerquote:Op maandag 21 november 2005 14:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan ga ik even zwijmelen bij "You do something to me"
quote:Op maandag 21 november 2005 14:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Leen 'm geen geld!
even peuken kopen
Das lief...maar waarom voor mij?quote:Op maandag 21 november 2005 15:02 schreef pyl het volgende:
Nou pos, dan is deze voor jou:
[afbeelding]
D'ene is peuken kopen, d'ander naar school........blijf jij over.quote:
Jaja...nadat ik op invoeren had geklikt bedacht ik me dat ookquote:Op maandag 21 november 2005 15:05 schreef pyl het volgende:
[..]
D'ene is peuken kopen, d'ander naar school........blijf jij over.![]()
Handig zeker, zo'n sigarenman op de hoek die je merk kent?quote:
In Wenen misschien.quote:Op maandag 21 november 2005 15:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Is er een straat opengebroken die meneer's naam draagt?
Het is inderdaad maar 8 trappen en 20 meter hier vandaanquote:Op maandag 21 november 2005 15:07 schreef pyl het volgende:
[..]
Handig zeker, zo'n sigarenman op de hoek die je merk kent?![]()
Ja...die enge vrouw...d'r naam schiet me niet te binnen, mode ontwerpster toch?quote:
Na het verscheiden van haar broer vaandeldraagster van de wansmaakquote:Op maandag 21 november 2005 15:17 schreef pos het volgende:
[..]
Ja...die enge vrouw...d'r naam schiet me niet te binnen, mode ontwerpster toch?
Versacequote:Op maandag 21 november 2005 15:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
DonatellaMaar haar achternaam?
Valt reuze mee, Janeane Garofaloquote:Op maandag 21 november 2005 15:36 schreef Tokay het volgende:
Janeane Garafallo.
En die naam heb ik helemaal fout geschreven.
Leuk meisje.quote:
Vast niet zo leuk als Janeanequote:Op maandag 21 november 2005 15:44 schreef Tokay het volgende:
Vind je dit ook een leuk meisje?
[afbeelding]
Ik geef toe, ze oogt een beetje als een ordinair latino-chickje, maar ik heb wel een zwak voor haar.quote:Op maandag 21 november 2005 15:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Vast niet zo leuk als Janeane
Ik durfde het niet te zeggenquote:Op maandag 21 november 2005 15:49 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik geef toe, ze oogt een beetje als een ordinair latino-chickje,
Ah, zo ziet ze er wel weer leuk uit. Haar naam moet ik je helaas schuldig blijven.quote:Op maandag 21 november 2005 15:58 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Hier nog een plaatje van mevrouw.
Ze is actrice, een Amerikaanse.
Ze speelde in Hitch, met Will Smith.quote:Op maandag 21 november 2005 15:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Ah, zo ziet ze er wel weer leuk uit. Haar naam moet ik je helaas schuldig blijven.
Ah, wat leuk.quote:Op maandag 21 november 2005 16:03 schreef dartfanaat het volgende:
Eva Longoria
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |