Tja het is maar door welke bril je kijktquote:Op zondag 20 november 2005 17:03 schreef Typmuts het volgende:
[..]
Dat luister ik dagelijks.....en dat luister ik veel liever dan die Hardstyle-bagger van nu
of inderdaad andere BrEezaH-muziek....BAH!!
*Zucht*.......we worden oud...
Heerlijk.quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:06 schreef Ringo het volgende:
De algehele jaren 80 sfeer stond me heel lang ontzettend tegen: koud, machinaal, klinisch, zwart, donker, no future, colablikken sound
Leve techno.quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:38 schreef dwerg het volgende:
[..]
Heerlijk.
Mag ik de Koude Oorlog terug? Dat was tenminste lekker overzichtelijk.
Ja, zeg dat wel ja: daar hebben we dan in ieder geval nog de grunge aan te danken. Verder heeft ut weinig goeds gebracht (wat betreft muziek dus)quote:
Nee, de iedereen moet in een houthakkershemd depressief rondbanjeren-mode was ideaal wilde je zeggenquote:Op zondag 20 november 2005 16:30 schreef Hexagon het volgende:
Alleen was de jaren 80 qua mode ook behoorlijk fout.
Queen, Genesis en Deep Purple waren in de jaren zeventig toch wat beter. Bon Jovi en Supertramp zijn kutbandsquote:Op maandag 5 december 2005 11:37 schreef DABAMaster het volgende:
Luister maar eens:
Dire Straits
Supertramp
Genesis
Duran Duran
Deep Purple
Fleetwood Mac :}
Queen
alphaville
A-Ha
Bon Jovi
Depeche Mode
U2
R.E.M.
Bryan Adams
Tja dan weet je weer waarom je zo'n hekel aan de eighties had.quote:Op maandag 5 december 2005 11:37 schreef DABAMaster het volgende:
Luister maar eens:
Dire Straits
Genesis
A-Ha
Bon Jovi
Bryan Adams
http://www.angelfire.com/fl/boltman/80.html
Dit zal ik nooit begrijpen. Wat een zeikband is dat.quote:Op maandag 5 december 2005 13:43 schreef dVTB het volgende:
U2 - behoeft geen enkele toelichting meer, uitgeroepen tot grootste band ooit
Als mensen zoiets zeggen, dan ben ik altijd benieuwd waar ze zelf dan van houden. Roep eens wat... Laat maar, ik heb het al gelezen. Ach, U2 heeft gewoon de pech c.q. het geluk dat ze erg groot geworden zijn waardoor het niet meer 'alt.' is om ze goed te vinden. Dat was in (het begin van) de jaren 80 wel anders.quote:Op maandag 5 december 2005 13:53 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dit zal ik nooit begrijpen. Wat een zeikband is dat.
Kom in mijn armen.quote:Op maandag 5 december 2005 13:53 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dit zal ik nooit begrijpen. Wat een zeikband is dat.
Ach, toen was ik ongeveer 5 jaar.quote:Op maandag 5 december 2005 13:56 schreef schaap001 het volgende:
Als mensen zoiets zeggen, dan ben ik altijd benieuwd waar ze zelf dan van houden. Roep eens wat... Laat maar, ik heb het al gelezen. Ach, U2 heeft gewoon de pech c.q. het geluk dat ze erg groot geworden zijn waardoor het niet meer 'alt.' is om ze goed te vinden. Dat was in (het begin van) de jaren 80 wel anders.
The Joshua Treequote:Op maandag 5 december 2005 14:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wat mij betreft maakte U2 in de jaren 80 z'n beste nummers..
*huivertquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:06 schreef Radjesh het volgende:
[..]
Luister maar eens:
Dire Straits
Supertramp
Genesis
Duran Duran
Deep Purple
Fleetwood Mac
Queen
alphaville
en nog een zooi![]()