quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Neanderthaler, zul je bedoelen.
Oh, zeker weten dat er vrijwillige exits komen van opgeblazen ego-tjes.quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:43 schreef KRIBBET het volgende:
Als jullie nog een "ex" of een "Leroy" nodig hebben is het spel, dan hoor ik het wel.![]()
![]()
Christina = Christiane F.quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hij heeft 't over Christiane F.
Waarom kom je nu pas met dit soort teksten?quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Houd toch je muil, je bent zelf een kutnewbie![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zat er een lettertje naast hier en daar![]()
Joh mag ik ook een foutje maken ...*zucht*quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Christina = Christiane F.
Okee.
Ik kan weer lekker slapenquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:45 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, zeker weten dat er vrijwillige exits komen van opgeblazen ego-tjes.![]()
Jij staat iig stand by, misschien krijg je wel een upgrade naar businessclass als je de finale niet haalt.![]()
Vrijwillige exit in de finale-rondequote:Op zaterdag 19 november 2005 01:45 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, zeker weten dat er vrijwillige exits komen van opgeblazen ego-tjes.![]()
Jij staat iig stand by, misschien krijg je wel een upgrade naar businessclass als je de finale niet haalt.![]()
heb wel wat gedronken, heb Rob net tegen zijn kinderen horen praten dus ja er zijn wat verzachtende omstandighedenquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:46 schreef teamlead het volgende:
[..]drank? Of gewoon de stemmetjes in je hoofd?
Begin hier een beetje te wennenquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:46 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Waarom kom je nu pas met dit soort teksten?Je had veel hoger kunnen en moeten staan
![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
heb wel wat gedronken, heb Rob net tegen zijn kinderen horen praten dus ja er zijn wat verzachtende omstandigheden![]()
overigens hebben die stemmen in mijn hoofd er niets mee van doen, die praten niet over boeken die zeggen grotendeels....Bommie pak het mes, pak het mes bommie....we gaan doktertje spelen ...
Joh je wil me, elke vierkante centimeter van dit goddelijke lichaam! Das nu wel duidelijk...bommies plagen is uitwoonprocedure vragen!quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Das waar je kan het die tandloze scheelkijkende holbewoner ook helemaal niet kwalijk nemen.
wijs de weg, oh grote roerganger....quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:49 schreef APK het volgende:
Zullen we effe naar het SC topic verhuizen om daar de boel op stelten te zetten?
Dit is niet meer te volgen voor die zielige Pipo's die werken of kinderen hebben.![]()
Niet als jij gaat winnen. Wat me trouwens een hopeloze target lijkt.quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Joh mag ik ook een foutje maken ...*zucht*
benje nu wel de prijs ?
Ik zie het nog wel gebeuren de registers gaan bij sommige helemaal open en bij de andere de traanbuisjesquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
Vrijwillige exit in de finale-rondeNever....
Jaaaaaaaaaaaaaa ...maar dan vragen er mensen DAAR ineens om vrijwillige exits ...quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:49 schreef APK het volgende:
Zullen we effe naar het SC topic verhuizen om daar de boel op stelten te zetten?
Dit is niet meer te volgen voor die zielige Pipo's die werken of kinderen hebben.![]()
Ach, ik heb toch al de naam van OFFtopic kneus dus mij kan niets gebeurenquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:49 schreef APK het volgende:
Ik kan heel lief en sympathiek zijn hoor!quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Niet als jij gaat winnen. Wat me trouwens een hopeloze target lijkt.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Begin hier een beetje te wennen![]()
Ik wilde trouwens helemaal niet in die lijst, maar stemmen is wel dikke pret.
[BB SC] 776 Anticlimaxquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik kan heel lief en sympathiek zijn hoor!![]()
Een heel goed herzenspinzel van APK, het heeft er wel voor gezorgd dat ik de streams bijna niet meer aan hebquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Begin hier een beetje te wennen![]()
Ik wilde trouwens helemaal niet in die lijst, maar stemmen is wel dikke pret.
Flikker op!quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:54 schreef Wickedangel het volgende:
[BB SC] 776 Anticlimax
Omdat der Führer dat zo wil.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:01 schreef APK het volgende:
[..]
Flikker op!![]()
Zie je mij daar posten? [afbeelding]
BURP!quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:02 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik wilde het hier al zelf volmaken
![]()
We komen er vanzelf welquote:
Ik wacht nog even met mijn Judas-stem.quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:10 schreef SuperMOM het volgende:
Kom op nou mensen, volgen we defuhrer
of hebben we ook nog een eigen menign hier en gaan we nog stemmen hier?!?!?!?!?!
Ik wacht nog even met mijn stemmen, er is een heel klein kansje dat ik het nog ga redden en had vannacht nog wat stemafspraken willen makenquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:10 schreef SuperMOM het volgende:
Kom op nou mensen, volgen we defuhrer
of hebben we ook nog een eigen menign hier en gaan we nog stemmen hier?!?!?!?!?!
Ik w8 nog ff de kans dat ik kribbet in de finale kan halen is er nog en daarvoor mag die me eerst een half uur gaan kluiven, puur voor de vernedering!quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:11 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik wacht nog even met mijn stemmen, er is een heel klein kansje dat ik het nog ga redden en had vannacht nog wat stemafspraken willen maken![]()
Een half uur maarquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik w8 nog ff de kans dat ik kribbet in de finale kan halen is er nog en daarvoor mag die me eerst een half uur gaan kluiven, puur voor de vernedering!
Mag ik jou welkom heten in het KRIBBET support team?quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik w8 nog ff de kans dat ik kribbet in de finale kan halen is er nog en daarvoor mag die me eerst een half uur gaan kluiven, puur voor de vernedering!
zeg maar tegen d'r dat ik nog wel langskom en lik als lassie!quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:14 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Een half uur maarHeb net een uur gekregen van mijn Bulgaartje
![]()
En dat alles voor een half uurtje kluivenquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:16 schreef APK het volgende:
[..]
Mag ik jou welkom heten in het KRIBBET support team?![]()
![]()
Je moet een berg beklimmer zijn en je pikhouweel meenemenquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
zeg maar tegen d'r dat ik nog wel langskom en lik als lassie!
En een lunchpakket voor halverwege?quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:20 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je moet een berg beklimmer zijn en je pikhouweel meenemen![]()
Had je niet gedacht hè?quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:26 schreef PC eend het volgende:
Zometeen begint de finale morgen nog echt ook
als ik erin zit , gaan je ballen op de bbq en voed ik ze aan de koi-karpers!quote:
Wat willen ze danquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:27 schreef versabommie het volgende:
over 5,5 uur staan er twee kids me vragend aan te kijken!
Oogjes dichtmeppenquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:27 schreef versabommie het volgende:
hey doeds en doederessen, ik ga pitten , over 5,5 uur staan er twee kids me vragend aan te kijken!
Ik heb de hond al uitgelatenquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:27 schreef versabommie het volgende:
hey doeds en doederessen, ik ga pitten , over 5,5 uur staan er twee kids me vragend aan te kijken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |