quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:42 schreef SuperMOM het volgende:
Ken ik ff kijkuh?????? stemmen? Ik vinnet so gesseligggg hierrrrrr![]()
ja je stemt maar een end wegquote:
quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja je stemt maar een end weg![]()
Ik zal nog een keer op jou stemmen!quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja je stemt maar een end weg![]()
dat mag hoor, min of plus is me om het even, wat je maar van me vin!quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:17 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik zal nog een keer op jou stemmen!![]()
Wel een beetje bij de les blijvenquote:Op zaterdag 19 november 2005 00:19 schreef SuperMOM het volgende:
Ik baaaaaal zo dat ik niet even voor 00.00 gestemd heb!!!!Had ik na 00.00 ook kunnen stemmen!
Verdorie jullie hebben me afgeleid! Oke even beraden hier, zo terug
![]()
Ja jufquote:Op zaterdag 19 november 2005 00:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wel een beetje bij de les blijven![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:56 schreef APK het volgende:
Ik blijf bij mijn tactiek, wie wil ik graag in de finale zien en wie niet?
Kribbet, Lekkere dwarse user die hopelijk net de finale haalt: ++
Onder Kribbet geef ik weinig mensen kans, gezien het aantal stemmen. Dus:
HEY! jij bent ook een newbiequote:Op zaterdag 19 november 2005 00:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wel een beetje bij de les blijven![]()
even voor de duidelijkheid: vandaag (zaterdag) is de laatste stemronde toch?quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:41 schreef APK het volgende:
Spannend!
De laatste stemronde voor de finale is in gegaan!![]()
Alleen Gert lijkt zeker van een plaats in de finale, voor de rest is het naar de WC rennen en af en toe dit topic checken.![]()
Profileer je nog effe joh, naakfoto's van je moeder, geheime info over de huidige top 10.quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:37 schreef KRIBBET het volgende:
![]()
Dank je wel
Ben bang dat ik het niet ga redden maar zal me ook zonder een finaleplaats hier heel goed kunnen vermaken
![]()
zondag toch?quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:41 schreef teamlead het volgende:
even voor de duidelijkheid: vandaag (zaterdag) is de laatste stemronde toch?
quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:41 schreef teamlead het volgende:
Yeps..... kep te vroeg gepiekt zie ikquote:Op zaterdag 19 november 2005 00:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
Nope, om 23.59u gaat mijn team aan het werk om de stemmen te tellen.quote:
Godver jij bent ook een ster in het verpesten van mijn weekend he?quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:45 schreef APK het volgende:
Nope, om 23.59u gaat mijn team aan het werk om de stemmen te tellen.![]()
Euhmmm zie mijn historyquote:Op zaterdag 19 november 2005 00:43 schreef APK het volgende:
[..]
Profileer je nog effe joh, naakfoto's van je moeder, geheime info over de huidige top 10.
Haal alles uit de kast!![]()
Als je ruzie zoekt...quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
HEY! jij bent ook een newbie![]()
Nee vandaag, en dankzij die lage eucalyptastreken van je kom ik ws nog tekort ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |