Trut, je had beter die punten aan mij kunnen geven .quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:47 schreef Wickedangel het volgende:
Gert ++ Verjaardagscadeautjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maurisico -- Heb niks persoonlijks tegen hem, maar vraag me af wat rechtvaardigt dat hij in de top twaalf staat.
Ik blijf niet aan de gangquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Trut, je had beter die punten aan mij kunnen geven .om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gert staat al een tijdje "veilig" hoor.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gooi jij dan maar lekker je punten over de balk!!quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik blijf niet aan de gangom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ben al een hoer genoemd, dus trut kan er eigenlijk best mee door
Hoeveel redenen wil je hebben:quote:[b]Op vrijdag 18 november 2005 22:47
Maurisico -- Heb niks persoonlijks tegen hem, maar vraag me af wat rechtvaardigt dat hij in de top twaalf staat.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
mocht ik de finale halen dan ben je de mijne!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zal wel nodig zijn, uitgedroogt kadaver!quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:15 schreef cuall het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ha lekker,.........neem je glijmiddel meeJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:12 schreef Coos het volgende:
[..]
Gooi jij dan maar lekker je punten over de balk!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zal wel nodig zijn, uitgedroogt kadaver!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
Vergeet je handrem niet van de bezem af te halen, bitch!quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:15 schreef ChantalC het volgende:
Demins: laten we het spannend houden... --
Sanne: er moeten meer vrouwen in de top 12! ++
Milagro: girl power in de top 12? ++
Dus wel.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:14 schreef Maurisico het volgende:
[..]
-BB-veteraan.....die nomineer je niet!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bemoei je er niet mee... Ik heb geen bezem maar een Nimbus 2000!quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:18 schreef versabommie het volgende:
Vergeet je handrem niet van de bezem af te halen, bitch!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zal wel nodig zijn, uitgedroogt kadaver!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
geef me nou eens een keer PLUSpunten, voor ik 'm in tweeen breek!quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:20 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee... Ik heb geen bezem maar een Nimbus 2000!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dus wel.
Oh ja... en je avatar staat me ook niet aanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
CUalll pas op hè!quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:22 schreef cuall het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.goed zo Wickedangel, wat een loserJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan zou ik de komende 2 dagen maar eens heel lief tegen me gaan doen...quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:22 schreef versabommie het volgende:
geef me nou eens een keer PLUSpunten, voor ik 'm in tweeen breek!
(let vooral op dat woordje PLUS, iets waar je me vorige keer ook mee genekt hebt!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Woei Cuall Wickedquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:22 schreef cuall het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.goed zo Wickedangel, wat een loserJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik kreeg bij jou het gevoel dat jij niet kijkt naar een beetje lief doen, ik heb je al eens gecomplimenteerd met je leuke koppie, ik heb je gecomplimenteerd met je bezem, en ik ben al de hele servival superzacht tegen je!quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:24 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dan zou ik de komende 2 dagen maar eens heel lief tegen me gaan doen...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik vind je irl véél mooier dan je avatarquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:24 schreef Maurisico het volgende:
[..]
CUalll pas op hè!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan mag ik je dus wel afzeikenquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:29 schreef Maurisico het volgende:
Yo lefwijffies, cual en wickieangel, kies nog maar eens een maatje uit voor de de Russisch roulette servival game ++!!
ik zou 'm eerder beslisser willen noemenquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:25 schreef Wickedangel het volgende:
Romario was toch die slisser? "PSSSSSV, PSSSSSSV"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop