Flikker op!quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:54 schreef Wickedangel het volgende:
[BB SC] 776 Anticlimax
Omdat der Führer dat zo wil.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:01 schreef APK het volgende:
[..]
Flikker op!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zie je mij daar posten? [afbeelding]
BURP!quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:02 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik wilde het hier al zelf volmakenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
We komen er vanzelf welquote:
Ik wacht nog even met mijn Judas-stem.quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:10 schreef SuperMOM het volgende:
Kom op nou mensen, volgen we deom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.fuhrerJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.of hebben we ook nog een eigen menign hier en gaan we nog stemmen hier?!?!?!?!?!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik wacht nog even met mijn stemmen, er is een heel klein kansje dat ik het nog ga redden en had vannacht nog wat stemafspraken willen makenquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:10 schreef SuperMOM het volgende:
Kom op nou mensen, volgen we deom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.fuhrerJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.of hebben we ook nog een eigen menign hier en gaan we nog stemmen hier?!?!?!?!?!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik w8 nog ff de kans dat ik kribbet in de finale kan halen is er nog en daarvoor mag die me eerst een half uur gaan kluiven, puur voor de vernedering!quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:11 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik wacht nog even met mijn stemmen, er is een heel klein kansje dat ik het nog ga redden en had vannacht nog wat stemafspraken willen makenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Een half uur maarquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik w8 nog ff de kans dat ik kribbet in de finale kan halen is er nog en daarvoor mag die me eerst een half uur gaan kluiven, puur voor de vernedering!
Mag ik jou welkom heten in het KRIBBET support team?quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik w8 nog ff de kans dat ik kribbet in de finale kan halen is er nog en daarvoor mag die me eerst een half uur gaan kluiven, puur voor de vernedering!
zeg maar tegen d'r dat ik nog wel langskom en lik als lassie!quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:14 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Een half uur maarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Heb net een uur gekregen van mijn BulgaartjeJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En dat alles voor een half uurtje kluivenquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:16 schreef APK het volgende:
[..]
Mag ik jou welkom heten in het KRIBBET support team?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je moet een berg beklimmer zijn en je pikhouweel meenemenquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
zeg maar tegen d'r dat ik nog wel langskom en lik als lassie!
En een lunchpakket voor halverwege?quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:20 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je moet een berg beklimmer zijn en je pikhouweel meenemenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Had je niet gedacht hè?quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:26 schreef PC eend het volgende:
Zometeen begint de finale morgen nog echt ookom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
als ik erin zit , gaan je ballen op de bbq en voed ik ze aan de koi-karpers!quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:29 schreef APK het volgende:
[..]
Had je niet gedacht hè?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat willen ze danquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:27 schreef versabommie het volgende:
over 5,5 uur staan er twee kids me vragend aan te kijken!
Oogjes dichtmeppenquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:27 schreef versabommie het volgende:
hey doeds en doederessen, ik ga pitten , over 5,5 uur staan er twee kids me vragend aan te kijken!
Ik heb de hond al uitgelatenquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:27 schreef versabommie het volgende:
hey doeds en doederessen, ik ga pitten , over 5,5 uur staan er twee kids me vragend aan te kijken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop