en wanneer is die precies als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:30 schreef bubbelbobbel het volgende:
ja
ik weet het nog niet, ga misschien kijken naar scheikundige technologiequote:Op vrijdag 18 november 2005 21:51 schreef Market_Garden het volgende:
Dat was vandaag...Heb bij advanced Technology gekeken.. Was heel leuk, ga ik waarschijnlijk ook studeren.. En op de campus ga ik wel wonen hopelijk
Alsof er op de campus geen mensen wonenquote:Op zaterdag 19 november 2005 00:22 schreef Fatality het volgende:
Neejoh niet op de campuswonen, gewoon in de stad tussen de mensen, tenzij je als tijdverdrijf naast je hobby de ganze dag Fokken wilt hebben.
Ja inderdaad, daar wonen wel een paar mensen tussen de zombies.quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:37 schreef _superboer_ het volgende:
[..]
Alsof er op de campus geen mensen wonen
Goede keus !!, ik studeer nu Advanced Technology en het bevalt me heel goed....quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:51 schreef Market_Garden het volgende:
Dat was vandaag...Heb bij advanced Technology gekeken.. Was heel leuk, ga ik waarschijnlijk ook studeren.. En op de campus ga ik wel wonen hopelijk
Alleen Advanced Tecnology heeft zo'n luxe voorlichting; bij de overige studies blijft het hooguit bij een broodje kroket...quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:50 schreef Market_Garden het volgende:
Thee, krenteweggelunch is ook heel lekker, broodjes en kroketten enzo... Daarna stad in geweest, gegeten bij Pinokkio, wat gedronken daarna...
![]()
Dan moet je er ook wat eerder bij zijn jongen, ik weet nog wel dat ik me daar vorig jaar bij CT en TN een paar keer flink heb rond zitten eten.quote:Op zondag 20 november 2005 22:17 schreef ByondXpectation het volgende:
[..]
Alleen Advanced Tecnology heeft zo'n luxe voorlichting; bij de overige studies blijft het hooguit bij een broodje kroket...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |