Vriendin?Herken je haar oudere zus niet?Toen ik die zag in de live uitzending dacht ik,damn,die Dido heeft het wel getroffen,die 2 zussen zijn echt veel minder.Hun moeder is helemaal een spook.Je ken lullen wat je wil,dido heeft mooie ogen,over 10 jaar is dat ook een mormel maar nu heeft ze pluspunten,schrale reet,blauwe ogen en donker haar,ik vind dat aantrekkelijk.nog tieten erbij en het komt in de buurt van perfectie zoals mijn marjanneke.quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:01 schreef lament het volgende:
Een aardige vondst al zeg ik het zelf.
Dido in een filmpje van ILoveTheBeach.com
Helaas is alleen de vriendin topless...
[afbeelding]
Filmpje: http://rapidshare.de/files/7530813/eb2016_512.avi
WTF is een schrale reet? Ik ken wel schrale kutjes maar een reed neequote:Op zondag 20 november 2005 06:54 schreef klootje het volgende:
[..]
Vriendin?Herken je haar oudere zus niet?Toen ik die zag in de live uitzending dacht ik,damn,die Dido heeft het wel getroffen,die 2 zussen zijn echt veel minder.Hun moeder is helemaal een spook.Je ken lullen wat je wil,dido heeft mooie ogen,over 10 jaar is dat ook een mormel maar nu heeft ze pluspunten,schrale reet,blauwe ogen en donker haar,ik vind dat aantrekkelijk.nog tieten erbij en het komt in de buurt van perfectie zoals mijn marjanneke.
Tip: na een interpunctie volgt altijd een spatiequote:Op zondag 20 november 2005 06:54 schreef klootje het volgende:
[..]
Vriendin?Herken je haar oudere zus niet?Toen ik die zag in de live uitzending dacht ik,damn,die Dido heeft het wel getroffen,die 2 zussen zijn echt veel minder.Hun moeder is helemaal een spook.Je ken lullen wat je wil,dido heeft mooie ogen,over 10 jaar is dat ook een mormel maar nu heeft ze pluspunten,schrale reet,blauwe ogen en donker haar,ik vind dat aantrekkelijk.nog tieten erbij en het komt in de buurt van perfectie zoals mijn marjanneke.
Denk A of kleine B. Ieder geval lelijke tietjes. Maar das een smaakkwestie. Ik vind die van Lieske wel mooi.quote:Op zondag 20 november 2005 19:40 schreef Zw0rld het volgende:
Wat voor maatje zou Dido hebben
Kleine B of zo:?
Voor iedereen die het filmpje wil downloaden heb ik het even op rapidshare geplaatst:quote:Op zondag 20 november 2005 16:20 schreef Aventura het volgende:
Ik vind deze nog wel een linkje waard!
http://www.talpa.tv/web/s(...)=51230/videoid=97183
Ik dacht wel dat je de pix zou waarderenquote:Op zondag 20 november 2005 22:27 schreef Gert het volgende:
Dit is het beste tieten-topic tot nu toe!![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 23:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik dacht wel dat je de pix zou waarderen
Dido, die heeft best grote tepels op haar kleine tietjes.quote:Op maandag 21 november 2005 19:25 schreef Sjet het volgende:
Kijken of ik ook een borst kan plaatsen........
[afbeelding]
Van wie is deze borst?![]()
Tja, je bent een tietenkijker of je bent het niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |