quote:Man doodgeschoten in Amsterdam
Uitgegeven: 18 november 2005 20:00
AMSTERDAM - In Amsterdam is vrijdag aan het begin van de avond een man doodgeschoten. Over de identiteit van het slachtoffer is nog niets bekend.
Een politiewoordvoerder kon alleen zeggen dat de man op de straat is aangetroffen en aan zijn verwondingen is overleden.
Nu.nl
Ik vind 1 per dag wel genoeg eigenlijk.quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:10 schreef Omaha het volgende:
later meer.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:11 schreef robh het volgende:
[..]
Ik vind 1 per dag wel genoeg eigenlijk.
Ja, ik lees het ook net...quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:24 schreef Dagonet het volgende:
http://www.at5.nl/index.asp?newsid=12868
Man doodgeschoten in Dirk Bonstraat
In de Dirk Bonstraat in Slotermeer is vrijdagavond een man doodgeschoten. Het is nog onbekend wie het slachtoffer is, maar de toedracht doet denken aan weer een liquidatie.
Volgens eerste berichten zij vijf schoten op de man afgevuurd. Hij is ter plekke aan zijn verwondingen bezweken.
Later meer.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:11 schreef robh het volgende:
[..]
Ik vind 1 per dag wel genoeg eigenlijk.
met vijf schoten?quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Doen ze toch goed, elke schietpartij leidt ook tot het overlijden van het slachtoffer. Echte proffesionals.
Je kan je als hitman ook beter laten omscholen tot loodgieter wanneer je op 10 meter afstand met 5 schoten iemand NIET dood hebtquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Doen ze toch goed, elke schietpartij leidt ook tot het overlijden van het slachtoffer. Echte proffesionals.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:28 schreef Dandelion het volgende:
[..]
met vijf schoten?
een echt prof heeft aan één genoeg toch
![]()
Praktijktraining gehad?quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
1 schot is nog te overleven, zelfs als hij recht in het voorhoofd is (hangt er wel vanaf waarmee je schiet uiteraard). In films zie je mensen altijd meteen dood neervallen nadat ze geraakt zijn, de realiteit is toch wel wat anders.
Of je wordt agentquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je kan je als hitman ook beter laten omscholen tot loodgieter wanneer je op 10 meter afstand met 5 schoten iemand NIET dood hebt
Ik zou ze de kost niet willen geven die dat voor elkaar krijgenquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je kan je als hitman ook beter laten omscholen tot loodgieter wanneer je op 10 meter afstand met 5 schoten iemand NIET dood hebt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |