zijn we van hem gewend. Altijd probeert ie de tegenstander te intimideren. Noujah, part of his game he.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:51 schreef groteglibber het volgende:
wat een eikel die Sefo.
Hij blijft idd goed staan. Maar toch, staat hij helemaal dol gestampt een beetje stoer te doen.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:52 schreef P8 het volgende:
[..]
zijn we van hem gewend. Altijd probeert ie de tegenstander te intimideren. Noujah, part of his game he.
Maar hij is nog nooit KO gegaan toch? die sefo?
Niet in K-1 iig nee. Tenminste, niet 'KTFO'. Hij is wel een aantal keren op lowkicks TKO gegaan, oa tegen Hug, Aerts, Bonjasky. Hij is weleens zwaar nokkie gegaan in een bokswedstrijdquote:Op donderdag 22 december 2005 20:52 schreef P8 het volgende:
[..]
zijn we van hem gewend. Altijd probeert ie de tegenstander te intimideren. Noujah, part of his game he.
Maar hij is nog nooit KO gegaan toch? die sefo?
Dat is Sefo nou eenmaal, die toont af en toe echt geen greintje respect.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:51 schreef groteglibber het volgende:
wat een eikel die Sefo.
Nou, kan me nog een partij herinneren (weet niet welke meer, nog niet zo lang geleden); en toen was het echt niet geinig bedoeld. Fred sprak er zelfs schande van.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:35 schreef LuNaTiC het volgende:
Allemaal show... heeft niet zoveel met respect te maken, vind het wel geinig. Is gewoon bedoeld om het publiek te maken en om de tegenstander uit het spel te halen.
de meeste tegenstanders laten zich er niet door intimideren (Schilt bv), of lachen er om (Amada, Kaoklai) , of gaan er gezellig in mee (Hunt).
Daarna is het weer een omhelzing en respect tonen, dus vind he tniet zo erg, en ik denk ook de tegenstanders niet
was tegen Kaoklaiquote:Op donderdag 22 december 2005 22:05 schreef static het volgende:
[..]
Nou, kan me nog een partij herinneren (weet niet welke meer, nog niet zo lang geleden); en toen was het echt niet geinig bedoeld. Fred sprak er zelfs schande van.
noujah, mensen als Choi en Sapp komen ver, omdat ze zo goed zijn voor de show, maar de echte topsporters komen uiteindelijk het verst.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:12 schreef LuNaTiC het volgende:
Zelf neem ik het met een korreltje zout. K-1 is tegenwoordig immers ook al lang niet meer alleen een pure sportieve bezigheid, het teert vooral op entertainment. Guess times are changing.
Eigenlijk altijd een grote media-stunt geweest. K-1 ziet de VS nog steeds als een grote afzetplek, maar het wil nog steeds niet echt voet aan de grond krijgen, omdat andere sporten zoals boksen veels te diep geworteld zitten in de Amerikaanse cultuur. Dus wat doe je dan om de aandacht te trekken... juist je zoekt contact met een van de bekendste en beste boksers ter wereld.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:00 schreef static het volgende:
Hoe is het eigenlijk afgelopen met de ambities van Tyson? Of was dat een gerucht?
pardon?quote:Op vrijdag 23 december 2005 08:53 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Eigenlijk altijd een grote media-stunt geweest. K-1 ziet de VS nog steeds als een grote afzetplek, maar het wil nog steeds niet echt voet aan de grond krijgen, omdat andere sporten zoals boksen veels te diep geworteld zitten in de Amerikaanse cultuur. Dus wat doe je dan om de aandacht te trekken... juist je zoekt contact met een van de bekendste en beste boksers ter wereld.
Ik denk overigens dat K-1 hem best voor een partij had willen contracteren, maar dat Tyson daar zelf niet zoveel brood in zag. En als ie dat al wilde, dan was het met zoveel beperkingen in de regels dat het weinig meer met kickboksen van doen had. Eerst was er bv sprake van een bokswedstrijd met Sapp (toen nadat Sapp van Kimo gewonnen had). Sapp had die trouwens ws wel aangenomen, maar die doet alles voor geld
In Nederland is ook wel een aantal kickboksers gevraagd of zij een partij zouden aannemen tegen hem en onder welke voorwaarden. Hoost zag het niet zo zitten als ie z'n lowkicks niet kon gebruiken. Bonjasky zei dat ie best z'n lowkicks wilde laten maar dat ie wel z'n knieen en highkicks wilde gebruiken. Aerts was helemaal nuchter en zei dat ie zelfs op pure boksregels wel wilde als het prijsplaatje oke was
Dat is totaal geen bull-crap. Wat jij zegt is simpelweg ook waar (dat gedeelte mbt zn strafblad), maar dat wil niet meteen zeggen dat er dus ook geen wedstrijd gehouden kan worden en ik totale onzin verkondig. K-1 heeft (als je misschien weleens kijktquote:Op vrijdag 23 december 2005 12:07 schreef Cartman84 het volgende:
[..]
pardon?
dat is dus dikke bull-crap hé, tyson komt simpelweg japan niet in vanwege zn strafblad.
En door Abidi en Skelton.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:00 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Niet in K-1 iig nee. Tenminste, niet 'KTFO'. Hij is wel een aantal keren op lowkicks TKO gegaan, oa tegen Hug, Aerts, Bonjasky. Hij is weleens zwaar nokkie gegaan in een bokswedstrijd
Btw, ik weet niet of sommigen weleens op IRC zitten, maar voor degenen die zin hebben:
/server irc.tweakers.net (of irc.fokzine.net for that matter)
/join #K-1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |