abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33320348
quote:
Op donderdag 22 december 2005 20:51 schreef groteglibber het volgende:
wat een eikel die Sefo.
zijn we van hem gewend. Altijd probeert ie de tegenstander te intimideren. Noujah, part of his game he.
Maar hij is nog nooit KO gegaan toch? die sefo?
Extremistisch gematigd.
pi_33320454
quote:
Op donderdag 22 december 2005 20:52 schreef P8 het volgende:

[..]

zijn we van hem gewend. Altijd probeert ie de tegenstander te intimideren. Noujah, part of his game he.
Hij blijft idd goed staan. Maar toch, staat hij helemaal dol gestampt een beetje stoer te doen.
pi_33320482
Wel jammer dat ik weet hoe het af gaat lopen. Maar blijft toch leuk om naar te kijken
pi_33320671
quote:
Op donderdag 22 december 2005 20:52 schreef P8 het volgende:

[..]

Niet in K-1 iig nee. Tenminste, niet 'KTFO'. Hij is wel een aantal keren op lowkicks TKO gegaan, oa tegen Hug, Aerts, Bonjasky. Hij is weleens zwaar nokkie gegaan in een bokswedstrijd

Btw, ik weet niet of sommigen weleens op IRC zitten, maar voor degenen die zin hebben:

/server irc.tweakers.net (of irc.fokzine.net for that matter)
/join #K-1
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  donderdag 22 december 2005 @ 21:29:08 #280
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_33322326
quote:
Op donderdag 22 december 2005 20:51 schreef groteglibber het volgende:
wat een eikel die Sefo.
Dat is Sefo nou eenmaal, die toont af en toe echt geen greintje respect.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_33322617
Allemaal show... heeft niet zoveel met respect te maken, vind het wel geinig. Is gewoon bedoeld om het publiek te maken en om de tegenstander uit het spel te halen.

de meeste tegenstanders laten zich er niet door intimideren (Schilt bv), of lachen er om (Amada, Kaoklai) , of gaan er gezellig in mee (Hunt).

Daarna is het weer een omhelzing en respect tonen, dus vind he tniet zo erg, en ik denk ook de tegenstanders niet
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  donderdag 22 december 2005 @ 22:05:21 #282
15080 static
pi_33324120
quote:
Op donderdag 22 december 2005 21:35 schreef LuNaTiC het volgende:
Allemaal show... heeft niet zoveel met respect te maken, vind het wel geinig. Is gewoon bedoeld om het publiek te maken en om de tegenstander uit het spel te halen.

de meeste tegenstanders laten zich er niet door intimideren (Schilt bv), of lachen er om (Amada, Kaoklai) , of gaan er gezellig in mee (Hunt).

Daarna is het weer een omhelzing en respect tonen, dus vind he tniet zo erg, en ik denk ook de tegenstanders niet
Nou, kan me nog een partij herinneren (weet niet welke meer, nog niet zo lang geleden); en toen was het echt niet geinig bedoeld. Fred sprak er zelfs schande van.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_33324476
Mja Fred komt uit het karate, waar respect heel hoog in het vaandel staat. En daar wordt dat echt heel strict benoemd. Dit valt daar niet onder, het moet heel ingetogen. Verder blijft dat ook een beetje persoonlijk, natuurlijk.

Zelf neem ik het met een korreltje zout. K-1 is tegenwoordig immers ook al lang niet meer alleen een pure sportieve bezigheid, het teert vooral op entertainment. Guess times are changing. Or isn't it? Muhammed Ali vond het ook altijd wel leuk om zn tegenstanders te provoceren. Heeft ie toch ook niet echt een bepaald slechte naam aan overgehouden
  donderdag 22 december 2005 @ 22:30:56 #284
15080 static
pi_33325660
Ja, heb je ook weer gelijk in.
pi_33326266
Dat knietje van Feitosa
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_33326405
quote:
Op donderdag 22 december 2005 22:41 schreef Kluupkluup het volgende:
Dat knietje van Feitosa
aight

wie is Peter Hoost?
Extremistisch gematigd.
pi_33326439
quote:
Op donderdag 22 december 2005 22:05 schreef static het volgende:

[..]

Nou, kan me nog een partij herinneren (weet niet welke meer, nog niet zo lang geleden); en toen was het echt niet geinig bedoeld. Fred sprak er zelfs schande van.
was tegen Kaoklai
Extremistisch gematigd.
pi_33326524
quote:
Op donderdag 22 december 2005 22:12 schreef LuNaTiC het volgende:
Zelf neem ik het met een korreltje zout. K-1 is tegenwoordig immers ook al lang niet meer alleen een pure sportieve bezigheid, het teert vooral op entertainment. Guess times are changing.
noujah, mensen als Choi en Sapp komen ver, omdat ze zo goed zijn voor de show, maar de echte topsporters komen uiteindelijk het verst.
Extremistisch gematigd.
pi_33327238
Uiteraard gelukkig maar
  vrijdag 23 december 2005 @ 00:00:39 #290
15080 static
pi_33329969
Hoe is het eigenlijk afgelopen met de ambities van Tyson? Of was dat een gerucht?
pi_33334421
Sammy van harte wat een knie
If you can't fix it, fuck it
pi_33336257
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 00:00 schreef static het volgende:
Hoe is het eigenlijk afgelopen met de ambities van Tyson? Of was dat een gerucht?
Eigenlijk altijd een grote media-stunt geweest. K-1 ziet de VS nog steeds als een grote afzetplek, maar het wil nog steeds niet echt voet aan de grond krijgen, omdat andere sporten zoals boksen veels te diep geworteld zitten in de Amerikaanse cultuur. Dus wat doe je dan om de aandacht te trekken... juist je zoekt contact met een van de bekendste en beste boksers ter wereld.

Ik denk overigens dat K-1 hem best voor een partij had willen contracteren, maar dat Tyson daar zelf niet zoveel brood in zag. En als ie dat al wilde, dan was het met zoveel beperkingen in de regels dat het weinig meer met kickboksen van doen had. Eerst was er bv sprake van een bokswedstrijd met Sapp (toen nadat Sapp van Kimo gewonnen had). Sapp had die trouwens ws wel aangenomen, maar die doet alles voor geld

In Nederland is ook wel een aantal kickboksers gevraagd of zij een partij zouden aannemen tegen hem en onder welke voorwaarden. Hoost zag het niet zo zitten als ie z'n lowkicks niet kon gebruiken. Bonjasky zei dat ie best z'n lowkicks wilde laten maar dat ie wel z'n knieen en highkicks wilde gebruiken. Aerts was helemaal nuchter en zei dat ie zelfs op pure boksregels wel wilde als het prijsplaatje oke was
pi_33339850
ik vond sefo eigenlijk wel een beetje zielig, op het laatst leek 't net alsof ie getroost moest worden door z'n coach oid. En wat een ongelooflijk incaseringsvernogen heeft die man zeg.
pi_33339902
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 08:53 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Eigenlijk altijd een grote media-stunt geweest. K-1 ziet de VS nog steeds als een grote afzetplek, maar het wil nog steeds niet echt voet aan de grond krijgen, omdat andere sporten zoals boksen veels te diep geworteld zitten in de Amerikaanse cultuur. Dus wat doe je dan om de aandacht te trekken... juist je zoekt contact met een van de bekendste en beste boksers ter wereld.

Ik denk overigens dat K-1 hem best voor een partij had willen contracteren, maar dat Tyson daar zelf niet zoveel brood in zag. En als ie dat al wilde, dan was het met zoveel beperkingen in de regels dat het weinig meer met kickboksen van doen had. Eerst was er bv sprake van een bokswedstrijd met Sapp (toen nadat Sapp van Kimo gewonnen had). Sapp had die trouwens ws wel aangenomen, maar die doet alles voor geld

In Nederland is ook wel een aantal kickboksers gevraagd of zij een partij zouden aannemen tegen hem en onder welke voorwaarden. Hoost zag het niet zo zitten als ie z'n lowkicks niet kon gebruiken. Bonjasky zei dat ie best z'n lowkicks wilde laten maar dat ie wel z'n knieen en highkicks wilde gebruiken. Aerts was helemaal nuchter en zei dat ie zelfs op pure boksregels wel wilde als het prijsplaatje oke was
pardon?

dat is dus dikke bull-crap hé, tyson komt simpelweg japan niet in vanwege zn strafblad.
pi_33340058
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 12:07 schreef Cartman84 het volgende:

[..]

pardon?

dat is dus dikke bull-crap hé, tyson komt simpelweg japan niet in vanwege zn strafblad.
Dat is totaal geen bull-crap. Wat jij zegt is simpelweg ook waar (dat gedeelte mbt zn strafblad), maar dat wil niet meteen zeggen dat er dus ook geen wedstrijd gehouden kan worden en ik totale onzin verkondig. K-1 heeft (als je misschien weleens kijkt ) niet alleen toernooien in Japan. Er zijn toen geruchten en mogelijkheden geweest om Tyson in Hawaii te laten vechten.

In Japan mag hij idd niet vechten nee, maar dat wil niet zeggen dat er dus geen K-1 partij zou kunnen plaatsvinden.
pi_33340290
jajaja, maar dat heeft geen nut, want als hij zich op een tournooi zou kwalificeren mot die uiteindelijk wel naar japan, maar daar mag die niet in, dus dan heeft het ook geen nut om te beignnen, ja misshien een geregeld op zich staand gevecht op k1 regels zou kunnen, maar waarom dan geen low-kicks is die grote stoere oorbijtert bang dat ie na een paar lumberjacks van bijv. aarts een week niet kan lopen ofzo?
pi_33340582
Daar is ie inderdaad bang voor ja. Ik bedoel, de meeste boksliefhebbers zegt de naam 'Aerts' helemaal niks. Doet je reputatie in de Amerikaanse sportpers nou niet bepaald goed, ook al weten jij en ik met wat voor kaliber vechter we hier te maken hebben
pi_33341079
quote:
Op donderdag 22 december 2005 21:00 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Niet in K-1 iig nee. Tenminste, niet 'KTFO'. Hij is wel een aantal keren op lowkicks TKO gegaan, oa tegen Hug, Aerts, Bonjasky. Hij is weleens zwaar nokkie gegaan in een bokswedstrijd

Btw, ik weet niet of sommigen weleens op IRC zitten, maar voor degenen die zin hebben:

/server irc.tweakers.net (of irc.fokzine.net for that matter)
/join #K-1
En door Abidi en Skelton.
Ignashov is eigenlijk de enige vechter die nog nooit KO is gegaan in z'n K1 tijd.
pi_33351528
Toffe finale, jammer van die sumo-commentator. Schilt was heer en meester dus een terechte winnaar. Helaas was de mooiste knock-out niet te zien gisteren.
pi_33353597
Jammer dat ze Badr Hari niet lieten zien idd. Waarschijnlijk komt die weer in de vergaarbak in een speciale ' Superfight' aflevering ofzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')