quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:09 schreef flugeltje het volgende:
Ik hoop écht dat Scan z'n screenknopje bij de hand heeft....
Ik wist dat ik op je kon rekenen.quote:
Zal er een stagiair zitten?quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:10 schreef regenworm het volgende:
Wat is er met de regie gebeurt
Lieske is een kjoetie.quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:10 schreef Isabeau het volgende:
Lieske is tenminste de enige die niet preuts is.
Die zitten allemaal aan een heerlijk bakje vlaquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:10 schreef regenworm het volgende:
Wat is er met de regie gebeurt
Bij Chantal loopt er nog weken vla door haar ingewanden.... die gaat stinken....quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:10 schreef Isabeau het volgende:
Lieske is tenminste de enige die niet preuts is.
Ik kan het me niet voorstellen dat je schoon kan worden met een badpak aan. Niet na een vlaworstelgebeuren.quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:12 schreef Maurisico het volgende:
Bij Chantal loopt er nog weken vla door haar ingewanden.... die gaat stinken....
asjemenou, daar wordt iemand ontslagen denk ikquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:10 schreef regenworm het volgende:
Wat is er met de regie gebeurd
Wat is dat mens vies he....quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen dat je schoon kan worden met een badpak aan. Niet na een vlaworstelgebeuren.
*clear mental image* *wipe*wipe*quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:12 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Bij Chantal loopt er nog weken vla door haar ingewanden.... die gaat stinken....
We hebben toch al eerder van dat SBS vermaak gehad.quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:12 schreef Pinball het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel even leuk om naar te kijken, maar tegelijk tekenend voor deze serie dat BB zijn toevlucht moet nemen tot dit soort SBS6 vermaak om nog wat kijkers te trekken.
De bewoners snappen zelf ook niet hoe triest het ècht is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |