Heb je al eens met een kleinere man dan jijzelf het bed gedeeld, Kim?quote:Op donderdag 1 december 2005 23:16 schreef k_i_m het volgende:
Ik vind het niks, mannen die kleiner zijn dan ik. Ik kijk ook vaak over ze heen, waardoor ik ze niet opmerk.
welke kwaliteiten had hij dan?quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:12 schreef defender het volgende:
Ik viel nooit op kleinere mannen, kwam niet eens in me op dat ik daar verliefd op kon worden. Tot ik mijn huidige mannetje via t internet leerde kennen, en pas bij de eerste ontmoeting zag dat hij kleiner was dan mij. Maar toen had hij mijn hart al gestolen met al zijn andere kwaliteiten !
Ja, maar dat was overmachtquote:Op donderdag 1 december 2005 23:17 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Heb je al eens met een kleinere man dan jijzelf het bed gedeeld, Kim?
We haatten elkaar al jaren, ja, dan komt dat er soms wel eens vanquote:Op donderdag 1 december 2005 23:19 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Verklaar u nader, schone deerne.
Is dit eigenlijk wel nederlands?quote:
Ben jij homo ofzo?quote:Op donderdag 1 december 2005 23:24 schreef Pietverdriet het volgende:
Hoewel ik zelf niet klein ben (1:82) vind ik grote mannen (meer dan 2 meter) erg attractief
De seks was dan zeker wel ruigquote:Op donderdag 1 december 2005 23:24 schreef k_i_m het volgende:
[..]
We haatten elkaar al jaren, ja, dan komt dat er soms wel eens van.
Ja, en niet alleen de man was kleinquote:Op donderdag 1 december 2005 23:29 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
De seks was dan zeker wel ruig?
1.82 voor alle nederlandse mannen, 1.85 voor de jongens die nu 18 zijn (bron? erm...weet niet meer....maar er is verschil...)quote:
Ja, oke, daar heb je wel een goed punt inderdaad. Per generatie lijkt de mens (lees: Nederlander in ieder geval) steeds langer te worden.quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:00 schreef kwakveense het volgende:
[..]
1.82 voor alle nederlandse mannen, 1.85 voor de jongens die nu 18 zijn (bron? erm...weet niet meer....maar er is verschil...)
Niet heel klein... Gek! Voor een man ben je ontzettend klein.quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:01 schreef ThE_ED het volgende:
Zelf ben ik overigens niet heel klein maar toch niet een van de langsten met mijn, zeg, 1m69.
Dat valt best mee hoor, volgens mij wordt je pas als klein gerekend als je er zeker een cm of 10 onder zit. Overigens heb ik het idee dat de gemiddelde lengte in de stad lager is dan daarbuiten want sinds ik in Rotterdam woon heb ik veel minder het idee niet zo groot te zijn.quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:12 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Niet heel klein... Gek! Voor een man ben je ontzettend klein.
Het stikt er gewoon van de allochtonen en voor hun is 1,69 best nog wel fors.quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:08 schreef ThE_ED het volgende:
Dat valt best mee hoor, volgens mij wordt je pas als klein gerekend als je er zeker een cm of 10 onder zit. Overigens heb ik het idee dat de gemiddelde lengte in de stad lager is dan daarbuiten want sinds ik in Rotterdam woon heb ik veel minder het idee niet zo groot te zijn.
Been therequote:Op vrijdag 2 december 2005 16:15 schreef Steijn het volgende:
[..]
Het stikt er gewoon van de allochtonen en voor hun is 1,69 best nog wel fors.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |