quote:Op donderdag 24 november 2005 16:59 schreef ThomasBerge het volgende:
"Leef Als Een Zigeuner" klinkt hier weer hard door de speakers
quote:Op donderdag 24 november 2005 17:31 schreef DrDentz het volgende:
wrf, check het gezicht van die jongen in plaatje 1!
OMGquote:Op donderdag 24 november 2005 17:31 schreef DrDentz het volgende:
wrf, check het gezicht van die jongen in plaatje 1!
Die heeft mij ook toegevoegdquote:Op donderdag 24 november 2005 18:11 schreef Brammie1 het volgende:
wtf, ik word net op msn toegevoegd door kankerkachelAThotmailPUNTcom met als naam "Kees, nieuwe pallets binnen, kachel bijna gemaakt"
OK, wie heeft de lolbroek aan?
adres klopt; hij is idd niet onlinequote:Op donderdag 24 november 2005 18:59 schreef BrauN het volgende:
Ik heb 'm toegevoegd... maar hij is niet online hoor.
kankerkachelAThotmailPUNTcom toch?
Als je die ogen bekijkt van Huubke, echt te erg! Maar volgens mij zat ik ook zo van 'wooow er kan een negen-darter gegooid wordenquote:Op donderdag 24 november 2005 19:39 schreef BrauN het volgende:
[..]
Filmfragmentje: http://rapidshare.de/files/7636757/Tvkijken.wmv.html
stelletje fucking kampersquote:Op donderdag 24 november 2005 21:56 schreef El_Rolando het volgende:
Het valt mij op dat er bijna in elke aflevering wordt gezegd dat de bewoners het goed hebben samen met elkaar, maar als er vreemdelingen bij komen, dat het uit de hand loopt. Dat dan pas de problemen ontstaan.
En jaar lang gratis gesorteerde pallets!quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:43 schreef eer-ik het volgende:
en maak kans op?
Klap op de vuurpijl is Een rondrit achter op de scooter met Kees!quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:50 schreef eer-ik het volgende:
woei, dan moet ik denk ik maar gaan sms-en...
Is er geen kans meer op een gratis, compleet verzorgde tour door woensel + bed and breakfast bij huize kees? Dat zou het een stuk aantrekkelijker maken...
Eén van m'n favoriete scène's. In die scène zie je dat Huubke wel degelijk een man is met principes en niet zomaar alles neukt wat los en vast zit.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:31 schreef Sturmvogel het volgende:
En daar ben ik gewoon niet van gediend.
Wie? Welke scene?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |