Nja, met de juiste skills (armors, mist form) red je t best redelijk in t midden van een gevecht, en kun je close quarters spells casten (phoenix, frozen burst). Maar dr zijn betere combinaties opzichquote:Op zaterdag 31 december 2005 09:07 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik ben zelf met een elementalist begonnen en dat ging me prima afWel zorgen dat je niet midden in het gevecht komt, je moet ze echt van een afstandje pakken! Suc6
Ok bedankt. Maar kan je dan wel alle groene beesten pakken? Een beer bv. lukt niet altijd daar moet je dan weer voor met z'n 2-en zijn had ik van iemand gehoord.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:49 schreef Elegy het volgende:
Nee dat kan niet. Alleen "groene" beesten kan je temmen. Het hoogste wat je kan temmen is de Black Widow, die loopt ergens rond in Underworld of Fissure of Woe.
't hele zwikje is niks waard, zit niets perfect bij, misschien kun je alles voor 5k kwijt aan een newbiequote:Op vrijdag 30 december 2005 14:36 schreef EricG het volgende:
Ik bied de volgende items te koop aan:
[[url=http://xs61.xs.to/pics/05525/GW.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Als iemand even een PC zou kunnen geven op de Vampiric Horn Bow en de Fiery Shadow Bow of Defense houd ik die prijzen aan, verder gewoon de prijzen van deze prijslijst
Mijn in-game naam is Rodnar Bowhunt, dus voeg me even toe of meld het in dit topic![]()
Hmm, wat verwacht dat die vampiric horn bow nog wel wat waard zou zijn... uiteindelijk heb ik 'm maar gesalvaged en de vampiric bow string voor 2K verkocht (wat ook de officiele prijs is)quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:26 schreef unfor het volgende:
[..]
't hele zwikje is niks waard, zit niets perfect bij, misschien kun je alles voor 5k kwijt aan een newbie
Ach, ik heb nog een aantal quests liggen waarvan ik hoop dat ik ze vóór 2007 (quote:Op maandag 2 januari 2006 20:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik moet zeggen dat ik er momenteel helemaal geen reet meer aan vind. Misschien dat ik toch niet echt materiaal ben voor het langdurig spelen van online games.
Ja, daar word ik ook een beetje moe van, UW en SF worden eigenlijk alleen maar gebruikt om te gaan farmen, als je gewoon alle quests wil doen heb je dikke pechquote:Op maandag 2 januari 2006 22:43 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ach, ik heb nog een aantal quests liggen waarvan ik hoop dat ik ze vóór 2007 () kan voltooien (Defend Kryta & Titan Source voor mijn Wa/mo en Final Assault voor mijn Monk), want in ToA wil iedereen UW trappers en in SF zeuren ze allemaal om prot-monks om te farmen.
Dat zijn crafting materials. Je kan er op een aantal manieren aankomen. Ten eerste kan je ze kopen bij de material trader (dat kan nog niet in Pre-Searing) en de tweede mogelijkheid is ze te salvagen middels een (expert) salvage kit.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:19 schreef Wiehoe het volgende:
Ik heb waarschijnlijk weer een ontiegelijke newbie vraag, maar als ik wapens wil kopen en armor lukt dat niet omdat ik dan bijvoorbeeld iron ingots of wood planks moet hebben. Hoe kom ik daar aan?
Je kan de spullen die je vindt (die de vijanden droppen) salvagen met een salvage kit.. daar krijg je een soort van grondstoffen van waaronder wood planks en iron ingotsquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:19 schreef Wiehoe het volgende:
Ik heb waarschijnlijk weer een ontiegelijke newbie vraag, maar als ik wapens wil kopen en armor lukt dat niet omdat ik dan bijvoorbeeld iron ingots of wood planks moet hebben. Hoe kom ik daar aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |