abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 februari 2006 @ 00:20:20 #276
16811 Babske
Squirrel Entity
pi_35174597
Het is uiteindelijk toch maar een ranger geworden. (In mijn tijd in WoW was ik een rogue, dus het verband is er.)

Nu maar eens gaan kijken wat een mooie 2de professie zou kunnen zijn, al die builds etc... (uren lopen doorspitten, waarna het bekende bomen en bos verhaal optrad) pff, het moet gewoon fun zijn en lekker spelen. Toch bedankt voor de tips, allemaal overwogen en nu zie ik wel waar ik eindig

Trouwens, geen van Godly Arms members online op dit tijdstip...
pi_35174890
@Babske

Heb een R/W die me erg goed bevalt. Heal Signet (als Troll Unguent niet meer voldoende is om te healen), Sprint (als extra run skill) & Frenzy (voor als je niet zelf onder schot bent is erg leuk). Vooral Frenzy werkt erg aardig tegen alle profs die sowieso al erg kwetsbaar zijn tegen Rangers. Je schiet twee keer zo snel pijlen af. Dat in Combo met Kindle Arrows doet best pijn. Ook kun je met je R/W de rollen omdraaien door als Warrior te spelen. Swords + Apply Poison + beide slashskills en Final Thrust speelt lekker. Tuurlijk ben je wel kwetsbaarder in melee vanwege iets mindere armor. Een echte tank zul je nooit worden. Toch lijkt de damageoutput wel zwaarder. Zo komt de R/W opeens wel heel dicht bij de Rogue hehe.
pi_35175071
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 22:52 schreef EricG het volgende:

[..]

Ik heb nu een lvl 20 W/Me, maar ik gebruik eigenlijk geen Mesmer skills. In de presearing en in Old ascalon gebruikte ik nog wel eens conjure phantasm, maar het irritante is dat je zo weining energy hebt en dat het irritant casten is als je pal voor je tegenstander staat met een zwaard en een schild in je handen. Dan doe ik liever gewoon damage (waar warriors ook voor bedoeld zijn).
Warriors zijn bedoeld om te tanken. Dwz om damage naar zich toe te trekken ipv op zn teammaten. De echte damagedealers zijn de elementalists etc. Juist omdat de warrior niet de echte damagedealers zijn worden ze genegeerd door de tegenpartij. Denk dat om die reden veel Warriors denken dat ze uber zijn. Gewoon omdat ze niet prioriteit nr 1 zijn om te doden. Conjure Fantasm is eigenlijk de skill om te gebruiken voor de laatste slag. Als de health van een tegenstander dichtbij 0 is en hij rent weg. Conjure Fantasm en *poof* de 'deathblow' daarmee uitdelen.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 00:44:21 #279
16811 Babske
Squirrel Entity
pi_35175140
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 00:32 schreef Ungeheuer het volgende:
@Babske

Heb een R/W die me erg goed bevalt. Heal Signet (als Troll Unguent niet meer voldoende is om te healen), Sprint (als extra run skill) & Frenzy (voor als je niet zelf onder schot bent is erg leuk). Vooral Frenzy werkt erg aardig tegen alle profs die sowieso al erg kwetsbaar zijn tegen Rangers. Je schiet twee keer zo snel pijlen af. Dat in Combo met Kindle Arrows doet best pijn. Ook kun je met je R/W de rollen omdraaien door als Warrior te spelen. Swords + Apply Poison + beide slashskills en Final Thrust speelt lekker. Tuurlijk ben je wel kwetsbaarder in melee vanwege iets mindere armor. Een echte tank zul je nooit worden. Toch lijkt de damageoutput wel zwaarder. Zo komt de R/W opeens wel heel dicht bij de Rogue hehe.
Super, bedankt voor de tip! Zo kan ik m'n Rogue skills weer waar gaan maken. Vooral pro's pesten lijkt me zalig, die mensen nemen zich vaak een beetje te serieus
  vrijdag 17 februari 2006 @ 09:44:10 #280
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_35179488
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 00:20 schreef Babske het volgende:
Het is uiteindelijk toch maar een ranger geworden. (In mijn tijd in WoW was ik een rogue, dus het verband is er.)

Nu maar eens gaan kijken wat een mooie 2de professie zou kunnen zijn, al die builds etc... (uren lopen doorspitten, waarna het bekende bomen en bos verhaal optrad) pff, het moet gewoon fun zijn en lekker spelen. Toch bedankt voor de tips, allemaal overwogen en nu zie ik wel waar ik eindig

Trouwens, geen van Godly Arms members online op dit tijdstip...
Dat zei ik toch Alleen als je veel overdag speelt heeft het zin omdat het dan in Signapore avond is... je kan ook een andere zoeken hoor, even goeie vrienden
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 10:12:01 #281
16811 Babske
Squirrel Entity
pi_35180184
Het was ook mee cynisch bedoelt, ik weet dat je dat al vermeld had
  vrijdag 17 februari 2006 @ 10:28:11 #282
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_35180608
Hehe... ik ga nu eten en dan spelen.. kom je zo ook ?
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_35184446
ik ga het vanmiddag ook halen Iemand nog tips? welke server enz
  vrijdag 17 februari 2006 @ 12:36:28 #284
16811 Babske
Squirrel Entity
pi_35184476
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 12:35 schreef arnout109 het volgende:
Amerikaanse server ipv de Europse vermijd een hoop irritatie (Fransen, Duitsers die niet gewoon engels willen praten.)
pi_35185175
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 12:36 schreef Babske het volgende:

[..]

Amerikaanse server ipv de Europse vermijd een hoop irritatie (Fransen, Duitsers die niet gewoon engels willen praten.)
Heb ik nog nooit last van gehad anders... Europese server is wel okay hoor... amerikaanse is amerikaans, amerikanen zijn raar, rare principe's enzo, neem gewoon Euro server..
  vrijdag 17 februari 2006 @ 13:23:49 #286
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_35186223
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 22:52 schreef EricG het volgende:

[..]

Ik heb nu een lvl 20 W/Me, maar ik gebruik eigenlijk geen Mesmer skills. In de presearing en in Old ascalon gebruikte ik nog wel eens conjure phantasm, maar het irritante is dat je zo weining energy hebt en dat het irritant casten is als je pal voor je tegenstander staat met een zwaard en een schild in je handen. Dan doe ik liever gewoon damage (waar warriors ook voor bedoeld zijn).
Met wa/mes kan je de mes skill physical resistance gebruiken, handig als je ettins gaat farmen, of iets anders met veel melee
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  vrijdag 17 februari 2006 @ 13:27:01 #287
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_35186359
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 12:35 schreef arnout109 het volgende:
Europa ftw
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_35200304
Maniack, mag ik toch bij jou in de guild.. want mn leader was er ook opeens uit, dus heb m op whisper gesproken, en ze zijn eruit van wege de cape... omdat je die in pvp niet kan verbergen.. dus, ik ging eruit, en toen was ie boos op mij... omdat ik erin moest blijven tot de officieren weer online kwamen.. dus.. had ie er zelf maar in moeten blijven vind ik..
  vrijdag 17 februari 2006 @ 20:03:19 #289
16811 Babske
Squirrel Entity
pi_35200772
In Godly Arms (de guild van Maniack EN de mijne) zijn ze nu althans ook nogal bezig over die guildcape, welke kleur en logo het moet zijn, heb er vandaag nu al 3 zien langskomen. Verder heel gezellige guild hoor

Ben trouwens ook weer geswitcht naar de Europese servers. Schijnbaar (wist ik veel) zijn er nu aparte districten voor de Fransen, Duitsers, Spanjaarden, Italianen en Engels(-en(-taligen)). In mij tijd... zo'n jaar geleden was dat niet en was het echt gruwelijk irritant om amper iemand tegen te komen die ook engels sprak.
pi_35267491
bah, verveel me..
pi_35275272
Go noobs helpen dan, is altijd leuk
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_35280777
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 00:41 schreef Ungeheuer het volgende:

[..]

Warriors zijn bedoeld om te tanken. Dwz om damage naar zich toe te trekken ipv op zn teammaten. De echte damagedealers zijn de elementalists etc. Juist omdat de warrior niet de echte damagedealers zijn worden ze genegeerd door de tegenpartij. Denk dat om die reden veel Warriors denken dat ze uber zijn. Gewoon omdat ze niet prioriteit nr 1 zijn om te doden. Conjure Fantasm is eigenlijk de skill om te gebruiken voor de laatste slag. Als de health van een tegenstander dichtbij 0 is en hij rent weg. Conjure Fantasm en *poof* de 'deathblow' daarmee uitdelen.
Ja, je hebt wel gelijk. Maar ik stop m'n attribute points liever in Swordsmanship/strenth/Tactics dan in die van Conjure. (Illusion? Domination? )
pi_35315260
Illusion magic en je hebt volkomen gelijk dat je juist daar niet je att points aan wilt besteden. Heeft weinig zin omdat je in principe gewoon geen spellcaster bent.
pi_35315314
Damn ben trouwens door jullie input in dit topic weer heel enthousiast geworden over GW haha. Ben net weer begonnen met fanatiek spelen en ben op trial bij een actieve PvP guild.

Vind het ook leuk om mensen hier en daar te helpen: Verspreid over 2 accountjes m'n main chars: Crom Komailan en Nadiya Scythe. Als iemand hulp nodig heeft met iets, hoor ik graag van je.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 10:43:24 #295
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_35319644
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 19:50 schreef daeri het volgende:
Maniack, mag ik toch bij jou in de guild.. want mn leader was er ook opeens uit, dus heb m op whisper gesproken, en ze zijn eruit van wege de cape... omdat je die in pvp niet kan verbergen.. dus, ik ging eruit, en toen was ie boos op mij... omdat ik erin moest blijven tot de officieren weer online kwamen.. dus.. had ie er zelf maar in moeten blijven vind ik..
Ik zal je volgende keer dat ik online ben inviten
  dinsdag 21 februari 2006 @ 10:44:25 #296
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_35319668
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 20:03 schreef Babske het volgende:
In Godly Arms (de guild van Maniack EN de mijne) zijn ze nu althans ook nogal bezig over die guildcape, welke kleur en logo het moet zijn, heb er vandaag nu al 3 zien langskomen. Verder heel gezellige guild hoor

Ben trouwens ook weer geswitcht naar de Europese servers. Schijnbaar (wist ik veel) zijn er nu aparte districten voor de Fransen, Duitsers, Spanjaarden, Italianen en Engels(-en(-taligen)). In mij tijd... zo'n jaar geleden was dat niet en was het echt gruwelijk irritant om amper iemand tegen te komen die ook engels sprak.
Alleen Moo is verdwenen Hij is gewoon weg.. mijn buddy.. mijn maatje En niemand weet wat er gebeurd is

Ik speel niet zo heel veel, maar hoe staat het met de hulp Babs?
pi_35329737
Hoi luitjes,

* -Marc- heeft GuildWars net besteld via Bol.com.

Morgenavond dus beginnen!

Hebben jullie wat do's en don't voor me?

Ik hoor het wel!
pi_35330496
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 15:38 schreef -Marc- het volgende:
Hoi luitjes,

Ik hoor het wel!
don't: direct doorgaan naar het volgende 'hoofdstuk', dat is wanneer je verteld wordt dat je eerst alles wat je nog moet doen, eerst moet doen, voordat je doorgaat.

do: uitproberen
  dinsdag 21 februari 2006 @ 16:06:55 #299
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_35330958
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 15:38 schreef -Marc- het volgende:
Hoi luitjes,

Ik hoor het wel!
Do:
* Rustig alle quests in Pre-Seering doen (de groene wereld)
* In het geval van de 2nd profession (dat zie je vanzelf) eerst alle professions proberen. Pas als je definitief hebt besloten moet je voor de optie "yes make me a ..." kiezen. Op die manier kan je alles eens proberen, en krijg je meer XP.
* Geef Gwen in ieder geval een fluit. Fluit kan je kopen voor een paar gold en dan healed ze je ook.
* Verkoop GEEN verf maar bewaar dat, zeker zwarte en zilvere verf.
* Bewaar spider webs, die kan je later expert salvagen naar bolts of silk.
* Als je met een party bent, zeg dan dat je nieuw bent en ook de filmpjes wil zien. Geloof me, dat scheelt een hoop ergernissen, en je krijgt meer mee van het verhaal
* Fokkers toevoegen aan je friends list

Don't:
* Zo snel mogelijk een 2nd prof kiezen en pre-seering verlaten.
* Verf verkopen
* Armor overkopen (wordt gecustomized per character)
* Gecustomizede wapens kopen
* Te snel op accept klikken als je gaat traden

/edit: hmm, bijna vol. Wie maakt een nieuwe?

[ Bericht 2% gewijzigd door Elegy op 21-02-2006 16:15:02 ]
pi_35331363
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 10:43 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Ik zal je volgende keer dat ik online ben inviten
Ben al ergens anders uitgenodigt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')