quote:Op maandag 13 februari 2006 21:12 schreef daeri het volgende:
[..]
Tja, ik heb m niet opgericht... oO<
Ik dacht dat je guild TWIN was ofzo?quote:Op maandag 13 februari 2006 16:39 schreef daeri het volgende:
Ik laat je n uitnodiging sturen
MmS geloof ik heet mn guild
Yep, dat was mn eigen, maar die liep niet zo best..quote:Op maandag 13 februari 2006 22:43 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Ik dacht dat je guild TWIN was ofzo?
quote:Op maandag 13 februari 2006 23:03 schreef daeri het volgende:
[..]
Yep, dat was mn eigen, maar die liep niet zo best..![]()
Super, zal ik doen!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:20 schreef maniack28 het volgende:
Babske.. als je veel overdag gaat spelen dan raad ik je mijn guild aan. Godly Arms. Opgezet door mensen uit Singapore.. erg sociaal en vriendelijk en helpen veel mee (heb laatst zelfs gratis een fiery dragon sword of shelter met max dmg gehad). Alleen ze spelen dus veel overdag. Ik speel zelf wel eens s avonds maar niet heel veel. Verder zit mijn broertje er ook in en die speelt wel veel overdag (examenjaar
).
Ingamenaam van mij is: Elanor Amin ... als ik er niet ben en je wilt joinen moet je maar kijken of Moo Melon of Enon Eles online zijn, zeg maar dat ik je gestuurd heb
Voeg Forsaken Timmy aan je friends list toe, en zeg dat Rodnar Bowhunt je gestuurd heeft. We hebben ook wel eens te weinig mensen.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:29 schreef CcCcCharmed het volgende:
Zijn er hier trouwens nog Fokkers met een lvl 20 karakter(of een PvP) die mijn guild wel eens wil helpen met een GvG battle? Onze guild word steeds groter, maar we hebben ook nog veel beginners.
Daar is natuurlijk niets mis mee, maar als je een GvG wilt doen heb je natuurljk niet zo veel aan een lvl 12![]()
![]()
Je kan het proberen als necro. SS/SV necro's zijn aardig gewild op het moment. Zelf heb ik ook nog een necro/monk rondlopen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:04 schreef Babske het volgende:
Na maanden van zo nu en dan inloggen toch maar weer eens volle bak beginnen (zeëen van vrije tijd de komende weken helpt natuurlijk ook mee.)
Aangezien de GotGuild me al gekickt (door inactivity) heeft ga ik maar eens blanco beginnen.
Wil als Warrior de hemel gaan bestormen, maar dat is ook weer zo standaard. Iemand tips voor een magistrale build die in PvE zijn mannetje kan staan maar ook in PvP uiteindelijk een toegevoegde waarde kan zijn?
Bij dat uitbreidings pakket ben ik van plan om een Me/N of N/ Me op de wereld te gaan zetten.. denk je dat dat een beetje goede combo's zijn?quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:38 schreef Elegy het volgende:
[..]
Je kan het proberen als necro. SS/SV necro's zijn aardig gewild op het moment. Zelf heb ik ook nog een necro/monk rondlopen.
Andere combo's:
Monk/mes, mes/mo, ra/mes, ele/mes (air/insp), mes/ele (fast cast spammer), wa/mes en zo zijn er nog wel meer denk ik
Ik dacht bij N/ Me zelf aan de hoeveelheid hp verminderaars, die je dan tegelijk kunt gebruiken waardoor zon beestje zo dood isquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:45 schreef trancethrust het volgende:
Ach alle combo's hebben wel iets. Zelfs mn Ele/Ranger doet nog iets. Alhoewel ik in mn huidige build geen enkele ranger skill gebruik
Bij een N / Me lijkt dat inderdaad the way to go.. mijn zwakste punt is altijd health degen, dus ik wil je iig niet tegen komenquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:48 schreef daeri het volgende:
[..]
Ik dacht bij N/ Me zelf aan de hoeveelheid hp verminderaars, die je dan tegelijk kunt gebruiken waardoor zon beestje zo dood is
Ik heb nu een lvl 20 W/Me, maar ik gebruik eigenlijk geen Mesmer skills. In de presearing en in Old ascalon gebruikte ik nog wel eens conjure phantasm, maar het irritante is dat je zo weining energy hebt en dat het irritant casten is als je pal voor je tegenstander staat met een zwaard en een schild in je handen. Dan doe ik liever gewoon damage (waar warriors ook voor bedoeld zijn).quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:38 schreef Elegy het volgende:
[..]
Je kan het proberen als necro. SS/SV necro's zijn aardig gewild op het moment. Zelf heb ik ook nog een necro/monk rondlopen.
Andere combo's:
Monk/mes, mes/mo, ra/mes, ele/mes (air/insp), mes/ele (fast cast spammer), wa/mes en zo zijn er nog wel meer denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |