Nee, dat nog net niet.quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:38 schreef stil het volgende:
Straks zeg je nog dat ze het met opzet heeft gedaan.
Ze vind hem wel erg leuk. Als ze hem had willen versieren, had ze in de eerste weken wel toegehapt ipv afwijzen. En ze is veel te enthousiast over zijn relatie met Dido.quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:42 schreef sleepy1958 het volgende:
Ben ik nou de enigste die het opvalt dat Lieske Roel zit te versieren?
Ik dacht toch echt gezien te hebben dat ze samen het bed deelden in het begin.quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze vind hem wel erg leuk. Als ze hem had willen versieren, had ze in de eerste weken wel toegehapt ipv afwijzen. En ze is veel te enthousiast over zijn relatie met Dido.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:46 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt gezien te hebben dat ze samen het bed deelden in het begin.
Klopt.. puur uit gezelligheid. Er heeft nog geen kus plaatsgevonden. Een kus op de wang is het meeste wat er gebeurd is. Dat ze niets met Roel wil is goed te zien aan haar reacties. Destijds toen Roel Linda kuste en ook pasgeleden nog, toen ze Roel en Dido opeens zag zoenen in de woonkamer.quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:46 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt gezien te hebben dat ze samen het bed deelden in het begin.
Laten we het hopen. Dan kunnen ze er ook niet al te veel aandacht aan besteden in de uitzending.quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:52 schreef Falco het volgende:
Uiteindelijk valt het met de blessure van Nathalie wel mee denk ik. Ze hebben het er nu niet meer over en ze zit vrolijk backgammon te spelen met Joost.
Ik denk dat ze gewoon Roels aandacht terug wilde en daarom ook van tevoren al heeft verteld dat ze hem misschien wel ging nomineren. Et voila, ze heeft weer aandacht van Roel.quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:54 schreef sleepy1958 het volgende:
Ik snap ook helemaal niks van haar nominatie. Ze vind Roel echt leuk en hij haar ook
wel. Ze heeft van dido gedaan gekregen om wat meer aandacht van roel te krijgen en dat
doen ze dan ook de laatste dagen. Ik ben een fan van dido/roel (als stel) maar kan roel
met lieske ook prima pruimen. volgens mij weet roel ook nog niet dat zij haar genomineerd heeft.
Mijn schoonzus van 35 belt ook nog steeds de buren uit bed voor een spin hoor.quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:58 schreef sleepy1958 het volgende:
dan heeft lieske het prima gespeeld. pluspuntjes.
wat werd ze trouwens net als klein kind neergezet door chantal. verbijsterend.
dat ze haar vader uit een vergadering belde voor een spin in het trappengat.
Ja, maar jij bent ook nog een kind was de instant-reactie van chantal.
Volgensmij zei Chantal, ja maar toen was je nog een kind en nam ze aan dat het al jaren geleden was gebeurd.quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:58 schreef sleepy1958 het volgende:
zo hoorde ik de opmerking van Chantal ook idd....quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:01 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Volgensmij zei Chantal, ja maar toen was je nog een kind en nam ze aan dat het al jaren geleden was gebeurd.
Ik vind trouwens wel dat ze allemaal doen alsof Lies 10 is. Vooral Dido heeft daar zo'n lekker toontje voor terwijl ze maar 5 jaar ouder is ofzo.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:58 schreef sleepy1958 het volgende:
Maar bij hem heeft nooit iemand commentaar op zijn leeftijd. Gek is dat. Al moet ik wel zeggen dat ik hem ook jaren ouder vind overkomen dan 21.quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:05 schreef Isabeau het volgende:
En Joost is ook maar 2 jaar ouder.
Niemand die even een herinnering aan één of ander klein muisje aanhaalde?quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:58 schreef sleepy1958 het volgende:
Het is net of ik mijn eigen reactie zit te lezen. Helemaal mee eens dus.quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:54 schreef sleepy1958 het volgende:
Ik snap ook helemaal niks van haar nominatie. Ze vind Roel echt leuk en hij haar ook
wel. Ze heeft van dido gedaan gekregen om wat meer aandacht van roel te krijgen en dat
doen ze dan ook de laatste dagen. Ik ben een fan van dido/roel (als stel) maar kan roel
met lieske ook prima pruimen. volgens mij weet roel ook nog niet dat zij haar genomineerd heeft.
Soms vraag ik me af of we het nu echt allemaal helderder zien dan de bewoners daar.quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:07 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Niemand die even een herinnering aan één of ander klein muisje aanhaalde?
quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af of we het nu echt allemaal helderder zien dan de bewoners daar.
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af of we het nu echt allemaal helderder zien dan de bewoners daar.
ik vrees dat wij veel meer onthoudenquote:Op vrijdag 18 november 2005 16:09 schreef Isabeau het volgende:
Als je ze hoort praten lijken het er wel 10, zó onvolwassen is Lieske.quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:05 schreef Isabeau het volgende:
En Joost is ook maar 2 jaar ouder.
Nou, ze vergeten massaal dingen daar en bijv. Lieske laat alle onderhuidse rotopmerkingen gewoon over zich heenkomen en verbindt er geen enkele consequentie aan etc.quote:
Ik vind Lieske niet per se onvolwassen. Ik vind haar gewoon naïef en wereldvreemd, dat heeft niets te maken met volwassen zijn. Het heeft juist wel charme.quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:10 schreef Pinball het volgende:
Als je ze hoort praten lijken het er wel 10, zó onvolwassen is Lieske.
Mwah, ik vind Nath, Ing en Dido nou echt niet 10 jaar + leeftijdsverschil wijzer dan Lieske. De rest trouwens ook niet nu ik erover nadenk.quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:10 schreef Pinball het volgende:
[..]
Als je ze hoort praten lijken het er wel 10, zó onvolwassen is Lieske.
Anders Ingrid wel...quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ze vergeten massaal dingen daar en bijv. Lieske laat alle onderhuidse rotopmerkingen gewoon over zich heenkomen en verbindt er geen enkele consequentie aan etc.
Even tussendoor: ben ik de enige die vind dat Teamlead ook steeds meer naar Sinterklaas gaat klinken?quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:03 schreef teamlead het volgende:![]()
Lieske...
soms is ze toch wel erg jong in haar verhalen hoor
Ze zei:"Kind van je vader."quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:58 schreef sleepy1958 het volgende:
Verzieren../ Slijmen omdat ze Roel genomineerd heeft....quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:42 schreef sleepy1958 het volgende:
Ben ik nou de enigste die het opvalt dat Lieske Roel zit te versieren?
Nou, ik vind er geen ruk aan, en ik vind het een irritant kutkind. Dat eeuwige gedrein, die huilstem, de constante behoefte aan aandacht. Al die kwaaltjes.quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind Lieske niet per se onvolwassen. Ik vind haar gewoon naïef en wereldvreemd, dat heeft niets te maken met volwassen zijn. Het heeft juist wel charme.
Het is net of ze pas in het bbhuis aan het leren is wat een goede zinsopbouw moet zijn etc...quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:16 schreef Cherryman het volgende:
Ik vind Lieske leuk, en ze is zeker niet dom, ze kan alleen niet uit haar woorden komen...
Op zich is wat ze wil vertellen meestal wel leuk of oké.. De zinnen zijn echter hopeloos.. ; -)
Weg met die voetveegquote:Op vrijdag 18 november 2005 16:16 schreef Giggio het volgende:
NatteLie: laat je dan afvoeren... of je nu weggaat of donderdag: meid maakt het uit!!!
Ik zie dat kutkind daar zo staan....quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:20 schreef Pinball het volgende:
[..]
verhaal over hoe ze de portier van het bedrijf waar haar pappa de baas is kleineerde.
Ik hoor alleen maar dat iedereen (Chan, Nath) makkelijk VWO had kunnen doen, maar het allemaal maar niet gedaan hebben.quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:20 schreef Isabeau het volgende:
Zit ik nu naar BB te luisteren of naar ER of zo? Ik hoor van alles over voorhoofdsholte ontstekingen (Lieske) en andere kwaaltjes.
Als Lieske het VWO heeft gedaan, is alles mogelijk.quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:22 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ik hoor alleen maar dat iedereen (Chan, Nath) makkelijk VWO had kunnen doen, maar het allemaal maar niet gedaan hebben.
Ze is onzeker ja... Maar sommige vinden van niet...quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:20 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nou, ik vind er geen ruk aan, en ik vind het een irritant kutkind. Dat eeuwige gedrein, die huilstem, de constante behoefte aan aandacht. Al die kwaaltjes.
Dat stomme gelul over hoe ze op eigen benen staat terwijl ze alles krijgt van pa+ma, haar stoere verhaal over hoe ze de portier van het bedrijf waar haar pappa de baas is kleineerde.
Zei ik 10 jaar? Het lijken er wel 15.![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Als Lieske het VWO heeft gedaan, is alles mogelijk.
In eerste instantie vond ik je opmerking maar zozo, want tuurlijk zien wij de dingen goed. Echter naderhand bekroop mij een wat minder comfortabel gevoel:quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ze vergeten massaal dingen daar en bijv. Lieske laat alle onderhuidse rotopmerkingen gewoon over zich heenkomen en verbindt er geen enkele consequentie aan etc.
"Ouwe vrijster"quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:24 schreef bunnyma het volgende:
Welk diploma ligt er misschien op Chantal te wachten?
quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:24 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ze is onzeker ja... Maar sommige Scanman & Regenworm vinden van niet...
Ja, zelfs ik.quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, zelfs ik.
Of bedoelde je dat niet.
Roel en Dido zitten op de wasmachine in het washok... Dido vindt dat lekker trillen enzo... alleen zien we het nietquote:Op vrijdag 18 november 2005 16:32 schreef farceman het volgende:
Ligt Dido nu ook op bed? ZIe haar nergens?
't zou me niks verbazenquote:Op vrijdag 18 november 2005 16:34 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Roel en Dido zitten op de wasmachine in het washok... Dido vindt dat lekker trillen enzo... alleen zien we het niet![]()
Jaaaa, dat is leuk om naar te luisteren !quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:34 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Roel en Dido zitten op de wasmachine in het washok... Dido vindt dat lekker trillen enzo... alleen zien we het niet![]()
Hoe kan iemand ook zoveel slapen?quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:26 schreef bunnyma het volgende:
Ze maken wel Roel nu belachelijk:
Lieske: "Hij zal wel goede tips hebben over doorligplekken"
Chantal:"Hij zal wel dunne spillebeentjes hebben gekregen, deze weken".
![]()
![]()
OMFG!quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
In eerste instantie vond ik je opmerking maar zozo, want tuurlijk zien wij de dingen goed. Echter naderhand bekroop mij een wat minder comfortabel gevoel:
Stel, de bewoners zien alles in het huis als normaal leven, zoals elke bb aflevering, en wij zien van bovenaf dezelfde dingen alleen voor ons komt het als gemeen of slecht over. Acties die wij volledig afkeuren worden in het huis als normaal gezien.
Nu het echte leven...wij hebben geen view from the top, en zien dus ons leven zoals de bewoners. Zouden wij dus ook door bekenden, vrienden enzovoorts totaly in de zeik worden genomen of onheus bejegend worden zonder dat we het door hebben? We zouden geen slecht zien in die dingen die vanuit een topview wel slecht lijken...
Ik vertrouw nu echt niemand meer!![]()
Nu vind ik dat niet zo heel vreemd hoor, gebeurd iedereen weleens tochquote:Op vrijdag 18 november 2005 16:15 schreef Sonique het volgende:
LOL
Lieske: "Weet je wat ik me afvraag?"
De rest: "Wat?"
pauze...
Lieske: "Ik ben het vergeten, ik ben vergeten wat ik me afvraag..."
Echt..... Het moet niet gekker worden...
Mag ik passen. Of gaat het nu een keer niet over relatie Dido/Roel?quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:37 schreef farceman het volgende:
Goedzo regie en nu nog even Dido laten zien....
dus het is normaal OF je hebt een debiele klantenkring?quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nu vind ik dat niet zo heel vreemd hoor, gebeurd iedereen weleens toch
Hier ook net precies:
Belt klant op, vraag hem of ie even een momentje heeft.
Die antwoord na een korte stilte ook met, "uhm ja natuurlijk, ik weet toch al niet meer waar ik voor belde"
Heeft Lieske al een vermoeden? (ze weet het volgens mij nog niet ofwel?)quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:41 schreef scanman01 het volgende:
Lieske, laat die meid in haar sop gaarkoken. Ze heeft je genomineerd!! Ze noemt je wel 'schatje' steeds, maar dat meent ze niet!!!!!!
Ik was te laat met een cap, die ligt in haar eigen bed te slapen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:37 schreef farceman het volgende:
Goedzo regie en nu nog even Dido laten zien....
Ik denk wel eens dat als er 24 uur per dag camera's op mijn leven gericht stonden ik ook bakken vol commentaar over me heen zou krijgen. Ook hoe ik met mijn omgeving omga.quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:37 schreef versabommie het volgende:
OMFG!
M'n zoontje stond net met zijn schoenen op me bed....zie je wel het is begonnen!
![]()
En ze is er weer.quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:42 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik was te laat met een cap, die ligt in haar eigen bed te slapen.
Weet Lieske dat dan nog niet???quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:41 schreef scanman01 het volgende:
Lieske, laat die meid in haar sop gaarkoken. Ze heeft je genomineerd!! Ze noemt je wel 'schatje' steeds, maar dat meent ze niet!!!!!!
Och, misschien heeft ze het gewoon nog nooit gebruiktquote:Op vrijdag 18 november 2005 16:45 schreef Jojogirl het volgende:
LOL, Nath weet niet wat ibuprofen is en dan noemen mensen Lieske wereldvreemd.
Nathalie: "Inbruvoven of hoe heet dat?"quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:45 schreef Jojogirl het volgende:
Dus van iets wat je nog nooit gebruikt hebt is het normaal dat je het niet kent?quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och, misschien heeft ze het gewoon nog nooit gebruikt
Naat heeft ook allang bewezen wereldvreemd te zijn.... vraag mij niet om voorbeelden maar er zijn er legio....quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:45 schreef Jojogirl het volgende:
Je column/verslag staat op de blogquote:Op vrijdag 18 november 2005 16:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Of je pikt gewoon een hele hoop van anderenquote:Op vrijdag 18 november 2005 16:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk wel eens dat als er 24 uur per dag camera's op mijn leven gericht stonden ik ook bakken vol commentaar over me heen zou krijgen. Ook hoe ik met mijn omgeving omga.
voorbeeldje: goede vriendin gaat vreemd met mijn toenmalige partner. Ik blijf gewoon haar vriendin![]()
* Jojogirl heeft het ook nog nooit gebruikt.quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Was het niet een pijnstiller die afkomstig is uit de wortel van één of andere plant in één of andere jungle?quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:45 schreef Jojogirl het volgende:
quote:COSMOSHOW
De Britse televisiezender Channel 4 gaat begin december van start met een nieuwe realityserie. Het is wederom een Nederlands exportprodukt uit de koker van Big Brother bedenker Endemol. Ditmaal draait het echter niet om copulerende stelletjes of rokende zwangere vrouwen. Een vakkundig geselecteerd groepje goedgelovigen zal binnenkort vertrekken naar een Russisch trainingscentrum voor astronauten. Tenminste, dat denken ze.
In realiteit vliegen ze een paar uur rondjes boven de Noordzee, om te landen op een verlaten Britse legerbasis. Na vijf dagen training worden drie winnaars en een acteur 'gelanceerd'. Een groot IMAX scherm en speciale effecten moeten de illusie wekken dat ze werkelijk loskomen van de Aarde. Volgens de tv-zender gaat het om de grootste televisiegrap ooit, en is het nog maar te hopen dat de deelnemers er echt intrappen.
Dat zag ik gisteren al op de FP staan. Hopelijk vinden ze mensen die erin gaan trappen (ik weet nog wel wat goede naieve kandidatenquote:Op vrijdag 18 november 2005 16:53 schreef Sonique het volgende:
[..]
MAar goed, ik las net dit op planet.nl (iets offtopic, maar wel leuk lijkt me:
[..]
beetje stom om zoiets in de media te gooien...... (Of zijn de opnames al geweest?)quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:53 schreef Sonique het volgende:
[..]
Was het niet een pijnstiller die afkomstig is uit de wortel van één of andere plant in één of andere jungle?
MAar goed, ik las net dit op planet.nl (iets offtopic, maar wel leuk lijkt me:
[..]
dat klinkt valsquote:Op vrijdag 18 november 2005 16:53 schreef Sonique het volgende:
ik las net dit op planet.nl iets offtopic, maar wel leuk lijkt me:
COSMOSHOW
quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:52 schreef wickie het volgende:
Wat een zeikwijf die Naat. "Ik lijd de komende 3 dagen pijn voor Menno, dit is mijn straf..."
Wel mooi beeld zo op tv..
Sámen zijn is samen lachen samen huilen... lalalalaquote:Op vrijdag 18 november 2005 16:57 schreef wickie het volgende:
En dido en roel weer 'gezellig saampjes'.........
Hopelijk loopt het voor Naat iets beter af dan in dat liedjequote:Op vrijdag 18 november 2005 16:57 schreef flugeltje het volgende:
Zuster Lieske, u moet me zeggen hoe gaat het met haar nu...
Nee, Nee NEEEEEEEquote:Op vrijdag 18 november 2005 16:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hopelijk loopt het voor Naat iets beter af dan in dat liedje
Dat zal toch wel....quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hopelijk loopt het voor Naat iets beter af dan in dat liedje
Heb iets gedaan wat ik de afgelopen week vaker deed....streams uitgeflikkert!quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:59 schreef flugeltje het volgende:
Okay, ik kan dus kiezen...
Het geglij van Roel en Dido óf het potje trictrac van Joost en Rob...
En ze zijn allebei zwaaaaar aan de drankquote:Op vrijdag 18 november 2005 17:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ron en Bonnie.. wat een herinneringen
Briljante actie weer van Didoquote:Op vrijdag 18 november 2005 17:02 schreef Isabeau het volgende:
Dido is Nathalie gaan halen om met z'n drieën in bed te gaan liggen. Leuk![]()
Ik ben inmiddels ook maar weggezapt. Hoe zit het nou met dat modderbad wat gesignaleerd was op de streams hier?? of was dat een grapje...quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Heb iets gedaan wat ik de afgelopen week vaker deed....streams uitgeflikkert!
En op verzoek Chantal en Ingrid (met Nemo op haar buik) op stream 1.quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:04 schreef flugeltje het volgende:
Waar zijn Chantal en Ingrid?
Met een schone Nemo op haar schoot...quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:06 schreef flugeltje het volgende:
Aha gevonden...
Misschien toch maar even Dokter Bernhard erbij halenquote:Op vrijdag 18 november 2005 17:04 schreef Bocaj het volgende:
Naats tenen sterven ook al af... helemaal zwart....
wordt dus weer geheid een smerig bed.. das dan weer jammer..quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:02 schreef Isabeau het volgende:
Dido is Nathalie gaan halen om met z'n drieën in bed te gaan liggen. Leuk![]()
Nope, 4x perfect hier.quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:08 schreef farceman het volgende:
Godverdomme tijd voor triootje valt de stream eruit, bij jullie ook?
Everything loud and clear!quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:08 schreef farceman het volgende:
Er gaat niks boven een schoongewassen Nemoquote:
een triootje... dat vindt Nathalie geen enkel probleem...of is het om een wit voetje bij roel te halen...quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:08 schreef farceman het volgende:
Is dat nou "E.R" (Emergency room) of dat achterlijke (sorry) Expeditie Robinson?quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:11 schreef wickie het volgende:
ik ga maar ER kijken, ik heb geen zin geroddel of geslijm...
Heb je die dokters weleens bezig gehoord.... alleen maar geroddel en geslijm...quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:11 schreef wickie het volgende:
ik ga maar ER kijken, ik heb geen zin geroddel of geslijm...
Iedere werkdag op net 5 om ongeveer 17.15quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is dat nou "E.R" (Emergency room) of dat achterlijke (sorry) Expeditie Robinson?
De kampen? Waar kijk jij naar? een Indianenfilm? Verklaar je nader..quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:13 schreef farceman het volgende:
Yess de kampenzijn weer opgezet !
oe goed idee. Misschiendat er dan daarna weer wat leuks gebeurt in het BBhuis (who am I kidding...)quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:13 schreef frizti het volgende:
[..]
Iedere werkdag op net 5 om ongeveer 17.15
Natuurlijk E.R. op net 5, net een minuutje bezig trouwens. Al heb ik ze al 3 keer gezien het is nog altijd beter dan de streams, dat heb ik al 100x keer gezien en ook nog eens slechte verhaallijn...quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is dat nou "E.R" (Emergency room) of dat achterlijke (sorry) Expeditie Robinson?
Herhalingen.... ik ben afgehaakt toen George Cloony pleite ging...quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:13 schreef frizti het volgende:
[..]
Iedere werkdag op net 5 om ongeveer 17.15
Altijd goed natuurlijk. Weg met de zoetsappige eensgezindheidquote:Op vrijdag 18 november 2005 17:13 schreef farceman het volgende:
Yess de kampenzijn weer opgezet !
Helemaal met je eensquote:Op vrijdag 18 november 2005 17:16 schreef flugeltje het volgende:
En toch vind ik Chantal en Ingrid een stuk beter te pruimen dan voorheen... Vooral Chantal wil de dingen ook nog wel eens van de andere kant bekijken. Dat maakt haar in mijn ogen een stuk sympathieker dan bijvoorbeeld Rob....
Precies!quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Altijd goed natuurlijk. Weg met de zoetsappige eensgezindheid
Ze praat anders nog altijd nergens anders over dan over het programma en de rest van de bewoners (die er op dat moment niet bij zijn). Dus ik snap niet wat er nu dan veranderd is met de eerste periode.quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:15 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Herhalingen.... ik ben afgehaakt toen George Cloony Menno pleite ging...![]()
Vooral het feit dat Rob gisteren gewoon ontkende dat Menno de pispaal was bevreemde me... En dat voor een kerel van 44..quote:
Kan het me niet voorstellen! Echt niet. Ik vind dat Chantal nu genuanceerder praat dan eerst en minder gemeen praat. Ik vind haar nog steeds geen sympathiek persoon hoor, maar wel sympathieker dan een paar weken geleden.quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:19 schreef scanman01 het volgende:
Ze praat anders nog altijd nergens anders over dan over het programma en de rest van de bewoners (die er op dat moment niet bij zijn). Dus ik snap niet wat er nu dan veranderd is met de eerste periode.
Je moet er toch NIET AAN DENKEN dat Chantal bv gaat winnen![]()
Ach bij rob zit het verstand in zijn tenen... en aangezien hij die al voor de helft mist...quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:20 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Vooral het feit dat Rob gisteren gewoon ontkende dat Menno de pispaal was bevreemde me... En dat voor een kerel van 44..
Hij begint het spel steeds beter onder de knie te krijgen. Hij speelt het alleen anders dan Menno. Bij Menno bewonderde ik de manier waarop hij het spel speelde omdat hij niet op de persoon speelde. Rob maakt er wél een persoonlijke vete van....
Chantal is idd ook heel erg met het spel cq het programma bezig...quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze praat anders nog altijd nergens anders over dan over het programma en de rest van de bewoners (die er op dat moment niet bij zijn). Dus ik snap niet wat er nu dan veranderd is met de eerste periode.
Je moet er toch NIET AAN DENKEN dat Chantal bv gaat winnen![]()
Ze heeft Menno's bed schoon en opgemaakt. Ze heeft Nemo gewassen. Ze is met blote voeten op haar eigen bed gaan dansen en heeft aan haar eigen beertje haar voeten afgeveegd.quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:22 schreef Zw0rld het volgende:
Hallo allemaal![]()
![]()
Nog nieuws?
Hoe is het met natte lie?
Is er al berouw?
Die is compleet van de pot gepleurd.quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze heeft Menno's bed schoon en opgemaakt. Ze heeft Nemo gewassen. Ze is met blote voeten op haar eigen bed gaan dansen en heeft aan haar eigen beertje haar voeten afgeveegd.
Sérieus!
quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze heeft Menno's bed schoon en opgemaakt. Ze heeft Nemo gewassen. Ze is met blote voeten op haar eigen bed gaan dansen en heeft aan haar eigen beertje haar voeten afgeveegd.
Sérieus!
Ach kom nou Scan, jouw favoriet zit er tenminste nog steeds in...quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:25 schreef scanman01 het volgende:
Ik begin steeds meer het gevoel te krijgen dat ik het einde van deze BB niet ga meemaken
En dan bedoel ik niet omdat ik morgen onder een vrachtwagen loop.
Ingrid ís gewoon een fopwinkel.... hoe die met Menno is omgegaan.....één grote fopshow...quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:25 schreef flugeltje het volgende:
Ingrid heeft wel de halve fopwinkel meegenomen naar het huis
Op zich wel een goeie actie van d'r
Het hele huis komt onder een vrachtwagen?quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:25 schreef scanman01 het volgende:
Ik begin steeds meer het gevoel te krijgen dat ik het einde van deze BB niet ga meemaken
hé Scan.....zie ik hier terugtrekkende bewegingen? eerst uit de servival game... daarna uit het hele forum.....tja, jij kan makkelijk vertrekken..vergeten kunnen we je niet, al zouden we willen....onbetwist nummer 1 poster.. en dat zul je voorlopig ook wel blijven... voordat iemand je met posten heeft ingehaald zitten alweer in BB36...quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:25 schreef scanman01 het volgende:
Dat is waar, maar als ik echt niemand meer leuk vind, dan is de lol van het kijken/streamen er ook wel af denk ik. BB zonder een favoriet is voor mij eigenlijk zinloos. Ik vond Ralph, Linda en Menno ook leuker dan het stelletje idioten die nu nog in het huis zitten (op Lieske na dus).quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ach kom nou Scan, jouw favoriet zit er tenminste nog steeds in...
Er zijn hier ook users die al meerdere favorieten uit het huis hebben zien vertrekken...
Ralph, Linda en Menno... Ik mis jullie....![]()
Dat gevoelheb ik ook heel erg. Bridget blijkt in de uitzending te hebben gezegd dat de finale 22 december is. En ik ga 18 december op vakantie.quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:25 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb nog nooit eerder het idee gehad dat er gerotzooid wordt met de stemmen, maar ik krijg heel erg twijfels de laatste tijd. Ik wil niet stoppen met kijken, maar als er echt geen leuke personen meer inzitten, dan is de drang gewoon weg ben ik bang. Maar misschien valt het allemaal ook wel meequote:Op vrijdag 18 november 2005 17:30 schreef Maurisico het volgende:
[..]
hé Scan.....zie ik hier terugtrekkende bewegingen?
quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:33 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dat gevoelheb ik ook heel erg. Bridget blijkt in de uitzending te hebben gezegd dat de finale 22 december is. En ik ga 18 december op vakantie.
Heb ik eerst al de beginmaand gemist en nu ook nog de finale![]()
Mensen die BB niet kennen die zullen zweren dat dit fakes zijnquote:Op vrijdag 18 november 2005 17:27 schreef Muerte het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik moet wél eerlijk toegeven dat als Rob wint ik écht niet meer ga kijken....quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:35 schreef scanman01 het volgende:
[..].. Dan is jouw gevoel logisch. Maar als BB favorieten er uit blijft gooien, dan houdt het voor de mensen die wél kunnen kijken misschien ook een keer op. En eerder dan 22 december dus.
Muerte maakt geen fakes!quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mensen die BB niet kennen die zullen zweren dat dit fakes zijn
Je kunt ook niet kijken.. en toch hier blijven....ik beleef BB ook slechts via blog en stream[verslagen].. kijk nooit op tv...quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit eerder het idee gehad dat er gerotzooid wordt met de stemmen, maar ik krijg heel erg twijfels de laatste tijd. Ik wil niet stoppen met kijken, maar als er echt geen leuke personen meer inzitten, dan is de drang gewoon weg ben ik bang. Maar misschien valt het allemaal ook wel mee
hihihi, als rob heeft gewonnen is het ook afgelopen, dus hoef je niet meer te kijken..quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik moet wél eerlijk toegeven dat als Rob wint ik écht niet meer ga kijken....
quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:39 schreef Maurisico het volgende:
[..]
hihihi, als rob heeft gewonnen is het ook afgelopen, dus hoef je niet meer te kijken..![]()
Ik moet wél eerlijk toegeven dat als Rob of Chantal of Nathalie of Dido of Ingrid of Joost wint ik écht niet meer ga kijken....quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik moet wél eerlijk toegeven dat als Rob wint ik écht niet meer ga kijken....
Het enige wat ik nog mis zijn de bananen of palmbladeren in de handen van Roel en Nathalie...quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:40 schreef ChantalC het volgende:
Koningin Dido en haar onderdanen
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:27 schreef Muerte het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat hoort!quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:42 schreef flugeltje het volgende:
Regie, ga die camera's nou eens smeren...
Ze beginnen steeds harder te piepen tijdens het draaien en zoomen...
ik denk juist dat het gebruik van bijv stemmachines (er zijn zelfs bedrijven in gespecialiseerd) al sinds de h.huisman-shows heel vaak worden toegepast om uitslagen te sturen. Temeer omdat de notarissen (voor zover die kritisch kunnen / mogen zijn) het gebruik ervan niet (kunnen) tegenhouden. Het is helemaal legaal wat ze doen. Dus ook bij BB hoef je jezelf geen illusies meer te maken over het beinvloeden van de uitslag met eigen smsjes. Die worden door programmamakers alleen maar gezien als middel om de kijker emotioneel te binden aan het (verloop van) het betreffende programma.quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit eerder het idee gehad dat er gerotzooid wordt met de stemmen, maar ik krijg heel erg twijfels de laatste tijd. ....
Nou, bij Ralph speelde Menno ook op de persoon, probeerde het zo te laten lijken alsof Ralph voor zichzelf bezig was en niet voor de groep.quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:20 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Vooral het feit dat Rob gisteren gewoon ontkende dat Menno de pispaal was bevreemde me... En dat voor een kerel van 44..
Hij begint het spel steeds beter onder de knie te krijgen. Hij speelt het alleen anders dan Menno. Bij Menno bewonderde ik de manier waarop hij het spel speelde omdat hij niet op de persoon speelde. Rob maakt er wél een persoonlijke vete van....
Ik zeg ook niet dat Menno het altijd even handig heeft gespeeld hoor... In het begin vond ik hem ronduit een lastig mannetje...quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:46 schreef milagro het volgende:
[..]
Nou, bij Ralph speelde Menno ook op de persoon, probeerde het zo te laten lijken alsof Ralph voor zichzelf bezig was en niet voor de groep.
En bij Tanja sprak hij dan weer met dubbele tong.
In haar gezicht deed hij veel meelevender dan wanneer hij óver haar sprak.
Het is net een vis op het droge.quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:48 schreef frizti het volgende:
[afbeelding]
Met dank aan Muerte voor de caps.
Misschien dan nu: mannen naar de DBK en modderbad in bonenkamerquote:Op vrijdag 18 november 2005 17:47 schreef ChantalC het volgende:
Er is weer geen Fok te beleven in het BB huis...
quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:48 schreef frizti het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:49 schreef Bocaj het volgende:
Flugeltje heb jij een hekel aan Robbie?![]()
Nathalie, die schiet de mussen uit de domino-tent...medooogeloos.. maakt iedereen en alles zwart...quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maar ik heb tijdens deze BB wel vaker mijn mening bijgesteld. Zo vond ik Nathalie ook eens een heel erg lief meisje dat geen vlieg kwaad zou doen
vindt Moderators eigenlijk ook wel leiderstypes...quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Ik kan sowieso al slecht tegen dat soort types.... Types die altijd alles beter weten en de leiding nemen. ...
Leuk gedaan.quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:48 schreef frizti het volgende:
[afbeelding]
Ik vond Nathalie meteen al verwend poppetje (zie Nathalie topicquote:Op vrijdag 18 november 2005 17:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat Menno het altijd even handig heeft gespeeld hoor... In het begin vond ik hem ronduit een lastig mannetje...
Maar ik heb tijdens deze BB wel vaker mijn mening bijgesteld. Zo vond ik Nathalie ook eens een heel erg lief meisje dat geen vlieg kwaad zou doen
touchéquote:Op vrijdag 18 november 2005 17:54 schreef Maurisico het volgende:
[..]
vindt Moderators eigenlijk ook wel leiderstypes...![]()
Het laatste ben ik met je eens... Alleen denk ik niet dat de intentie erachter altijd even slecht is...quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:55 schreef milagro het volgende:
[..]
Chantal blijft toch mijn nummer 1 loeder
Roddelt echt over iedereen, tegen iedereen en glipt zelf overal handig tussendoor, zich zogenaamd van geen kwaad bewust " ja, ik bedoelde het alleen maar goed, sorry sorry, vriendjes!" .
Maar neemt niet weg dat ze niet altijd poep praat, het wel degelijk scherp ziet, alleen de intentie erachter is wat onaangenaam.
ja, en dido wordt een beetje natquote:Op vrijdag 18 november 2005 18:01 schreef Jojogirl het volgende:
Roel heeft een probleem met het feit dat ie als Dido naast hem komt liggen ie een dikke harde lul krijgt
Hoorde ik dat nou echt goed?
Bij nader inzien, doe Nathalie maar met haar schietgebedje...quote:
Ik denk dus dat ze níet voor je door het vuur gaat, als het daar zo uitkomtquote:Op vrijdag 18 november 2005 17:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het laatste ben ik met je eens... Alleen denk ik niet dat de intentie erachter altijd even slecht is...
Chantal is volgens mij het type dat je graag als vriend wil, dan gaat ze voor je door het vuur en ze zal zich in geen enkele discussie de mond laten snoeren.... Als ze je niet mag kun je jezelf bergen denk ik... Ze staat in de hoek van Ingrid, vandaar dat ze Menno uiteindelijk toch is gaan verdedigen. Bovendien heeft ze een hekel aan Rob en is daarmee min of meer pro-alleswaarRobeenhekelaanheeft....
Dat hoorde je goed, helaas.quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:01 schreef Jojogirl het volgende:
Roel heeft een probleem met het feit dat ie als Dido naast hem komt liggen ie een dikke harde lul krijgt
Hoorde ik dat nou echt goed?
Dan verschillen we van mening... Ik denk dat het lang duurt voor je bij Chantal 'binnen' bent, maar als het zover is ben je er ook écht...quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:04 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik denk dus dat ze níet voor je door het vuur gaat, als het daar zo uitkomt
Ze naait Ingrid net zo hard, mocht dat nodig zijn
En dat ze Menno toch is gaan verdedigen omdat ze in de hoek van Ingrid staat, is alleen maar slap dan eigenlijk.
Ze draait haar mening altijd bij zodra ze in de gaten heeft dat het wat op zou kunnen leveren, doet ze namelijk konstant, eerst roddelt ze over je, dan, als de rest dan daar in meegaat, zwakt zij het juist weer af en wast zo haar handen weer schoon.
Rete slim , dat wel
Als ze een hekel aan Rob zou hebben, dan is het feit dat ze na die actie van Menno (liegen over geaardheid) juist hém op zocht, als maatje op leeftijd, enkel weer een bevestiging van het bovenstaande
Nathalie heeft gisteren haar kans op winnen met één grote plons in het toilet zien verdwijnen. Dat is wel een gebedje waard denk ikquote:Op vrijdag 18 november 2005 18:02 schreef Jojogirl het volgende:
OMG Nath gaat hardop bidden,
quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:04 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik denk dus dat ze níet voor je door het vuur gaat, als het daar zo uitkomt
Ze naait Ingrid net zo hard, mocht dat nodig zijn
En dat ze Menno toch is gaan verdedigen omdat ze in de hoek van Ingrid staat, is alleen maar slap dan eigenlijk.
Ze draait haar mening altijd bij zodra ze in de gaten heeft dat het wat op zou kunnen leveren, doet ze namelijk konstant, eerst roddelt ze over je, dan, als de rest dan daar in meegaat, zwakt zij het juist weer af en wast zo haar handen weer schoon.
![]()
![]()
![]()
Rete slim , dat wel
Als ze een hekel aan Rob zou hebben, dan is het feit dat ze na die actie van Menno (liegen over geaardheid) juist hém op zocht, als maatje op leeftijd, enkel weer een bevestiging van het bovenstaande
Geheime opdracht: n**k alle vrouwen in het huis.quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:09 schreef Bocaj het volgende:
Wat zijn de mannen lang weg.....
Oei alle ????quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:11 schreef frizti het volgende:
[..]
Geheime opdracht: n**k alle vrouwen in het huis.
Die zijn naar de dbk begrijp ik hieruit?quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:09 schreef Bocaj het volgende:
quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:13 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Die zijn naar de dbk begrijp ik hieruit?
Tis alleen zo jammer van onze oren, die lol.quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:15 schreef Bocaj het volgende:
Chantal en Ingrid zijn echt vriendinnen voor het leven volgens mij.... (Ze hebben de grootste lol)
die zitten gewoon in Aalsmeerin de kroeg...even bijzuipen,... roel een vervelende dronk bezorgen en daarna mag hij ook de andere enkel van Naaat blesseren...quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:09 schreef Bocaj het volgende:
modderworsteldingquote:Op vrijdag 18 november 2005 18:17 schreef Isabeau het volgende:
Zou het iets te maken hebben met het modderworstelding in de geheime kamer? Het wegzijn van de heren naar de dbk
Daar zat ik gister ookquote:Op vrijdag 18 november 2005 18:18 schreef Maurisico het volgende:
die zitten gewoon in Aalsmeerin de kroeg...even bijzuipen,...
Hey, dat zou kunnen... de vrouwen hebben dat ook gehad!quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:24 schreef flugeltje het volgende:
Zouden de mannen een nieuwe boodschappenlijst ingediend hebben?
Bier, bier, bier en.... eh... bierquote:Op vrijdag 18 november 2005 18:28 schreef Bocaj het volgende:
De mannen hebben idd de boodschappen gedaan... hoorde net Joost het zeggen
dat zou dan veel bier, wijn en sigaretjes voor roel wordenquote:Op vrijdag 18 november 2005 18:25 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hey, dat zou kunnen... de vrouwen hebben dat ook gehad!
moet dat dan?quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:31 schreef Isabeau het volgende:
Iedereen in de studio was aan het klappen etc voor Menno...waarom luisteren de bewoners daar dan niet naar en denken misschien dat de mensen op Menno's hand zijn. Door Nathalie de hand steeds boven het hoofd te houden word je niet populairder. Lieske.
Rob zit erbij dus er zal wel iets van groente bijzittenquote:Op vrijdag 18 november 2005 18:29 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Bier, bier, bier en.... eh... bier![]()
Ja, maar de mannen mogen het aanpassen...quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:33 schreef Jojogirl het volgende:
De boodschappen hadden ze toch al per telefoon doorgegeven?
Verrassend hè.quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:35 schreef milagro het volgende:
Nathalie herkent een gabbermerk van weleer
Nou, volgens mij baalt Chantal tien keer zo ergquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |