schande, beetje naar de ballen van Tommie kijkenquote:Op vrijdag 18 november 2005 14:24 schreef Triangeljosti het volgende:
Ik zie de ballen van die hond!!11!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die kastjes komen bij de Hema of V&D weg, heel standaard.quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:44 schreef BrickTop het volgende:
Ziet er goed uit.![]()
Geinig DVD kastje. Heb je dat zelf gemaakt ?
Zoniet, waar komt het dan vandaan (als ik zo vrij mag zijn dat te vragen)
Nope, Turkse mensen :-) met smaakquote:Op vrijdag 18 november 2005 17:22 schreef ook_gek het volgende:
waren het oostenrijk freaks of zo![]()
Met die gekke eet hoekjes
Dat vind je ook terug in duitsland en oostenrijk
Jah de meubels ben ik erg blij mee, en daarnaast een erg goede deal op gemaakt. Normaal gesproken had ik dit er noooit neer kunnen zetten.quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:06 schreef arithaterhorst het volgende:
Wat moooi! Mooie tafel(ook de salontafel
). Met de bank sjieke combi.
Enig idee hoe de vorige bewoners kookten, als die tafel & stoelen in de keuken stonden zodat je er echt niet je k*nt kunt keren??![]()
![]()
Is de garage naast het huis ook van jullie?
Buiten lijkt het ook groter, klopt. Het is ook geen mega groot huis, buiten lijkt het groter, het komt vooral omdat ik een grote hal heb in verhouding tot de rest. Net als de badkamer die is ook eigenlijk in verhouding te groot. Het is de extra ruimte die de twee hoekhuizen hebben.(ong1meter langer)quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:48 schreef Syytön het volgende:
Het lijkt veel groter aan de buitenkant.. maar misschien is dat optisch bedrog.
Mooi ingericht hoor, leuk theekistje (Xenos?), ik vind vooral die eettafel met stoelen om op van te eten
![]()
![]()
![]()
Dank je Arjan. Had je dat niet verwacht, waar dan wel als ik vragen magquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:50 schreef Light het volgende:
Dat ziet er best netjes uit
Nooit gedacht jou hier aan te treffen trouwens
Dank je.quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:11 schreef Koningin het volgende:
Je hebt duidelijk betere smaak dan de bewoners voor je
Leuke meubels, vooral die salon tafeltjes.
De tafel en stoelen komen weg bij Mondia Design uit Oldenzaal (van Gils pand)quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:30 schreef kruimel_20 het volgende:
Mooi hoor ranzige_pad
Vraagje, waar komen de eettafel stoelen vandaan en wat hebben ze gekost???
Dank dank.quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:10 schreef het-is-mij het volgende:
Mooi inrichting joh!!!
Leuk huisje!
Veel geluk.
Hm... en je gordijnen hangen al (dat scheelt vaak ook erg)?quote:Op woensdag 23 november 2005 10:22 schreef ranzige_pad het volgende:
op een of andere manier met de bank tegen de wittige(met groene tint) muur gaf een minder hol effect, dan andersom. Blijkbaar breekt dat toch beter
Gordijnen zijn nog een project op zich zelf. Kon deze maand niet meer uit. Het geld was gewoon op, dus wachten op het volende loon(vrijdag, woei)quote:Op woensdag 23 november 2005 10:24 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hm... en je gordijnen hangen al (dat scheelt vaak ook erg)?
Oké, dan zou ik ervan uitgaan dat die akoestiek wel goed komt als gordijnen en kleed er eenmaal zijn. Dus dáár moet je het niet om latenquote:Op woensdag 23 november 2005 10:31 schreef ranzige_pad het volgende:
[..]
Gordijnen zijn nog een project op zich zelf. Kon deze maand niet meer uit. Het geld was gewoon op, dus wachten op het volende loon(vrijdag, woei)
Maar het klop, dat scheelt er veel, net als een vloerkleed waar ik toch aan zit te denken
Dankquote:Op woensdag 23 november 2005 14:20 schreef Oblivion het volgende:
Bank tegen de groene muur...![]()
Staat stoer!![]()
Wij hebben ook van die grote meubelen, gewoon schuiven totdat je het leuk vind staan.
Wat zijn in betweens?quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:07 schreef ranzige_pad het volgende:
Nu ik definitief in mijn huis woon(ben nog steeds de laatste zaken aanhet verhuizen) ben ik eigenlijk opzoek naar leuke raam bedekking. Hebben jullie suggesties?
zelf dacht ik aan plices/vouwgordijnen of rolgordijnen met een onderrand.
hieroverheen bij de muren, alleen in de woonkamer, in betweens. Dat dekt mooi de muren en verwarmingsbuizen af.
hebben jullie sugesties qua modelen of kleuren?
p.s. moet nog wat nieuwe foto's maken.
Dat zijn gordijnen waar je net niet helemaal door heen kunt kijken, maar wel nog een beetje.quote:
O ja!quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:31 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dat zijn gordijnen waar je net niet helemaal door heen kunt kijken, maar wel nog een beetje.
Dus geen 'dichte' gordijnen, maar er net tussen in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |